Askaniusz Sawicki dyrektorem ds. personalnych w Coca-Cola HBC Polska

Askaniusz Sawicki został powołany na stanowisko dyrektora ds. personalnych w Coca-Cola HBC Polska. Zastąpił Irminę Wrotecką, która odchodzi na emeryturę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Askaniusz Sawicki w Coca-Cola HBC pracuje od 2009 roku jako dyrektor ds. rozwoju organizacji. Kolejnymi jego rolami w organizacji były: stanowisko HR biznes partnera dla działów wspierających, a następnie HR biznes partnera dla działów komercyjnych zapewniając wraz ze swoim zespołem kompleksowe wsparcie HR-owe na poziomie strategicznym i operacyjnym.

Przed dołączeniem do Coca-Cola HBC Polska Askaniusz Sawicki pracował między innymi w PTC (obecnie T-Mobile Polska) jako HR biznes partner dla pionów sprzedaży, marketingu i strategii oraz w PTK Centertel - Idea (Orange) jako HR biznes partner dla pionów sprzedaży i marketingu oraz kierownik działu szkoleń i rozwoju. Askaniusz Sawicki ukończył studia magisterskie na Wydziale Menedżerskim Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Askaniusz Sawicki zastąpił Irminę Wrotecką, która po  25 latach pracy w systemie Coca-Cola oraz karierze zawodowej obejmującej wiele wysokich stanowisk menedżerskich, zarówno w Polsce jak i  w strukturach międzynarodowych, postanowiła odejść z Coca-Cola HBC Polska na emeryturę z końcem roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii