Archiwum z dnia 2016.09.16
- 08:51 Spółki Grupy Kapitałowej TAURON w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych
- 09:33 Stumetrowa ślizgawka wodna w Poznaniu podczas Survival Race
- 10:02 Ataki DDoS uderzają więcej niż raz: 8 na 10 firm zostało zaatakowanych wielokrotnie
- 10:15 Nowe otwarcie Media Markt w Gdyni
- 10:21 Odbierz zegarek sportowy przy zakupie telewizora w sklepach Saturn
- 10:22 Kreatywność, a biznes – czyli konferencja ,,Styl to komfort'
- 10:24 Urodzinowa promocja Media Markt w Siedlcach
- 10:30 Promocja Providenta: Nowa oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw
- 10:30 Raper KęKę spotka się z fanami w Media Markt Radom
- 10:45 Lato 2017 pełne nowości
- 11:22 Oferta publiczna Celon Pharma w ING Banku Śląskim
- 12:00 mBank: koniec z kartkami na lodówce i odznaczaniem zadań w Excelu
- 12:01 Paulina Wiesiołek PR managerem w edrone
- 12:21 Rozwój marki AMBITION z dbałością
- 12:26 Święto piwa i odpowiedzialności. Browarnicy obchodzą dziś Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa
- 12:30 Wrocławski parking przy Hali Stulecia spełnia najwyższe standardy!
- 12:37 O piwie nad Odrą. Naukowcy z całego świata spotkają się we Wrocławiu w ramach European Brewery Convention
- 13:34 60-lecie elektrowni w Ostrołęce
- 14:00 „Zdrowy Pracownik, Zdrowa Firma” - przyjmowanie zgłoszeń trwa
- 16:05 Jesienna feeria smaków w Akademii Kulinarnej Whirlpool
- 16:57 Przedpremierowy pokaz PlayStationVR w Saturn Silesia City Center!
- 17:12 MAKRO na spotkaniach Gault&Millau Tour w Krakowie i Gdańsku
- 17:19 Kiedy szef dopłaci do wakacji pracownika
- 17:45 Jak walczyć z bólami kręgosłupa
- 18:02 Zapobiegaj rakowi prostaty, to takie proste!
- 18:04 Rzymska Noc Saunowa w Parku Wodnym Koszalin
- 18:27 Zadbaj o zdrowie, skorzystaj z bezpłatnych badań profilaktycznych!
- 18:42 Żuraw Lotek „bez dzieci nie poleci” w kampanii PLL LOT dla dzieci i rodziców (wideo)
- 19:01 Wiedźmin na znaczku Poczty Polskiej
- 19:14 Zobacz zwiastun filmu "Annabelle 2" (wideo)
- 20:00 Koniec serialu "Hand of God"
- 20:28 Pracodawcy płacą lepiej, bo nie chcą stracić pracowników
- 20:32 "Joanne" - nowy album Lady Gaga. Premiera 21 października
- 20:44 Alcatel-Lucent Enterprise: Matthieu Destot szefem sprzedaży i marketingu, Nicolas Brunel na czele rozwiązań komunikacyjnych
- 20:55 "She's Gotta Have It" - nowy serial Netfliksa. Reżyserem Spike Lee
- 20:55 Państwowa Inspekcja Pracy będzie kontrolować prawidłowość wypłacania wynagrodzeń dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych
- 21:00 Miliardy dolarów pompowane w firmy VR i AR
- 21:45 Weronika Zaguła szefową publicystyki w Radiu Plus
- 21:55 Setki milionów złotych do wzięcia z dotacji unijnych na badania i rozwój
- 22:00 RMF FM, TOK FM, VOX FM zyskują w Warszawie. Liderem Radio ZET
- 22:05 Ponad jedna trzecia millenialsów woli pracę w firmie rodzinnej (infografika)
- 22:11 Marta Guze-Korszyńska: z Radia ZET do Silk Software House
- 22:19 Michael Stewart globalnym wiceprezesem agencji Edelman
- 22:20 Kioski z internetem w Nowym Jorku rezygnują z przeglądarek, bo blokowali je bezdomni i narkomani
- 22:21 Aflofarm wydaje na reklamy w radiu tyle, co czterech kolejnych marketerów razem (TOP 5)
- 22:21 Dyrektorzy IT chcą odgrywać większą rolę w firmach
- 22:22 „Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
- 22:23 Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam
- 22:24 Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)
- 22:25 Rekordowo dużo nowych seriali, w 2015 roku zadebiutowało 419
- 22:26 LifeTube uruchomił działy gaming i beauty, na ich czele Małgorzata Dumin i Michał Kołodziej
- 22:27 Agata Wiśniewska-Zaleska: z Pitera Communications na wiceprezesa ComPress
- 22:28 NHL i Puchar Świata w hokeju w TVP Sport
- 22:30 „Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
- 22:33 „M jak miłość” i „Ranczo” najdroższe w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
- 22:35 Omenaa Mensah reklamuje smartfon ZTE Blade V7 Lite
- 22:36 Artegence dalej będzie reklamować Alior Bank w internecie
- 22:40 Justyna Ganczarek-Jach nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu Telewizji Puls
- 22:45 4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję
- 22:47 3 mln widzów meczu Legia - Borussia, w przerwie ubyło milion. Bank Pekao, Gazprom i Heineken najbardziej widocznymi markami
- 22:50 Według wdowy po pisarzu PAP rezygnuje z nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. „Bo był komuchem”
- 22:55 „Bez planu” Hanny Lis od 8 października w TVN Style
- 22:58 Grzegorz Kita: blamaż Legii Warszawa w Lidze Mistrzów wywoła krótki kryzys wizerunkowy, korzyści biznesowe z awansu będą długoterminowe
- 23:00 Zaufanie Amerykanów do mediów spadło do poziomu najniższego od 1972 roku
- 23:22 Maciej Mrozowski wyjaśnia wypowiedź o Kamilu Durczoku: mobbing to sprawa korporacyjna i zamknięta
- 23:33 „Wiadomości” opisały włamanie do domu dziennikarza TVP jako jedną z zagadek katastrofy smoleńskiej
- 23:40 Andrzej Stankiewicz, Iwona Kutyna i Renata Kim gospodarzami nowych programów Onetu
- 23:44 Włodzimierz Schmidt: sprzedawanie reklam przez Adblock Plus to nieczysta gra rynkowa
- 23:55 Raczyńska, Skowroński i Romaszewska-Guzy powalczą z Kurskim o fotel prezesa TVP