Wśród szczególnie cenionych za jakość i funkcjonalność produktów AMBITION znajdują się garnki i patelnie, zastawa i szkło stołowe, sztućce oraz akcesoria kuchenne. Prezentowane w ramach kampanii reklamowej kolekcje AMBITION to jedne z najbardziej popularnych i oryginalnych zarazem produktów z oferty marki. – W naszej komunikacji nawiązujemy do idei dbałości, która podkreśla emocje związane z przygotowaniem i podawaniem posiłków dla bliskich osób. Każde, nawet najprostsze danie, można przygotować i podać w wyjątkowy sposób. Sposób, który podkreślać będzie uczucia serdeczności, troskliwości, zaangażowania, bliskości i ciepła, towarzyszące wspólnym chwilom dzielonym z bliskimi przy stole. Dbałość o szczegóły to jednocześnie wartość, która przyświeca projektowaniu produktów AMBITION – wyjaśnia Krzysztof Niebrzydowski, Dyrektor Marketingu DAJAR Sp. z o.o.

Zastawa stołowa Fala o delikatnie pofalowanym kształcie została wykonana z najwyższej jakości porcelany typu New Bone China o ciepłym, połyskującym odcieniu bieli. Dzięki specjalnej technologii produkcji posiada zwiększoną odporność na obtłuczenia i wysoką temperaturę. – To kolekcja ciesząca się ogromną popularnością, nie tylko z uwagi na nowoczesne wzornictwo, lecz również możliwość stałego rozbudowywania o dodatkowe elementy stołowe – tłumaczy Niebrzydowski. Garnki i patelnie Selection to naczynia kuchenne z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Patelnie pokryte licencjonowaną, cieszącą się zaufaniem na rynku powłoką Teflon™ Platinum Plus są odporne na zadrapania oraz ścieranie i zapewniają smażenie bez przywierania. Grube ścianki i trójwarstwowe dno garnków Selection długo utrzymują temperaturę i skracają czas gotowania. Garnki posiadają praktyczne pokrywy z hartowanego szkła, wyposażone w odpowietrzniki i silikonową podkładkę. Spełnią swoją rolę na wszystkich typach kuchenek, w tym indukcyjnych, a także w piekarniku. Wreszcie Taurus to bogata kolekcja oryginalnych i wielofunkcyjnych naczyń do gotowania, smażenia i pieczenia. Charakteryzuje je najwyższa trwałość dzięki zastosowaniu technologii odlewanego aluminium odpornego na odkształcenia. Doskonale przewodzi ono ciepło i przyspiesza gotowanie. Powłoka Taurus jest odporną na zarysowania oraz niezwykle łatwa w czyszczeniu. Początkowo pod marką AMBITION oferowano kilka linii sztućców ze stali nierdzewnej. Na przestrzeni lat oferta marki rozszerzona została o inne kategorie produktów, takie jak porcelana stołowa, garnki, patelnie i inne artykuły kuchenne. Aktualnie produkty AMBITION są obecne w większości krajów Unii Europejskiej. Firma ma swoje spółki córki na Węgrzech i Rumunii oraz sklepy na Słowacji. Jednocześnie sprzedaż jest rozwijana w kanale on-line. Sklep.dajar.pl funkcjonuje również poza Polską, m.in. w Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Anglii oraz we Włoszech. Sprzedaż produktów przez internet odnotowała w 2015 roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost obrotów. – Szacujemy, że w 2015 r. w naszych kubkach tylko w Polsce podano co najmniej 77,5 miliona kaw – dodaje Krzysztof Niebrzydowski.

dostarczył
infoWire.pl











