Archiwum z dnia 2017.02.06
- 04:51 Śnieżka dalej z Wizerunkowo.com
- 07:37 Clue PR z OPTeam
- 09:06 Galeria Emka nowym klientem Toolbox Group
- 09:21 FAST FINANCE zrealizowała wykup dwóch serii obligacji
- 09:45 Nawet do 4,5 proc. zysku w skali 1,5 roku na wzroście kursu euro na nowej lokacie inwestycyjnej Banku BGŻ BNP Paribas
- 10:00 Czas na zmianę… prowadnic
- 10:03 Energa przedłuża dostępność oferty energii elektrycznej dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny
- 10:05 Weź udział w niezwykłej żywieniowej przygodzie
- 10:15 Poczta Polska zaprasza startupy do współpracy
- 10:46 Wakacyjna sylwetka zimą? Zadbaj o nią już od rana
- 11:17 Small office – czy kupienie biura na własność w Warszawie jest opłacalne?
- 11:31 Mindshare Polska odpowiada za promocję serialu „Legion” w Polsce
- 11:52 Katarzyna Brożyna w agencji Opcom
- 11:55 Żywiec Zdrój rozpoczyna współpracę z Havas PR
- 12:10 TAURON bada nawyki konsumenckie Polaków
- 12:22 Smog w Polsce. Jak z nim skutecznie walczyć w domu?
- 12:53 Rząd planuje totalną inwigilację finansów
- 13:21 RAFAKO uczestnikiem konferencji UDT – Nauka, technika, gospodarka - doświadczenia i perspektywy rozwoju
- 13:52 Grupa FLPR pracuje dla Xopero Software
- 15:19 Nowa aprobata techniczna dla produktów ALUPROF
- 15:31 „Światowy Dzień Chorego” na znaczku Poczty Polskiej
- 17:00 UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”
- 17:10 Spotkanie szkoleniowo-integracyjne pracowników EKO-OKIEN
- 18:02 ROCKWOOL Polska z tytułem Budowlanej Firmy Roku
- 19:15 Pod koniec roku dolar może kosztować ponad 4,70 zł. Drożeć będzie także euro
- 19:28 PKP Intercity zapowiada rozwój sprzedaży biletów online i WiFi
- 19:45 Billy Talent wystąpią na Czad Festiwal 2017
- 20:33 Podlaski producent na targach BUDMA
- 20:44 „Na wszystko, co byś chciał” w kampanii serwisu pożyczkowego hapipożyczki.pl (wideo)
- 20:59 Amerykańska flaga i logo Pepsi z dronów Intela podczas show Lady Gagi na Super Bowl 2017
- 21:00 Radio Szczecin na czele w Szczecinie w II półroczu. Trójka wyprzedziła RMF FM
- 21:01 "Unleash Your Creativity" - adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności (wideo)
- 21:05 "Ucho prezesa” budzi uśmiech niż niechęć. Ociepla wizerunek polityków PiS (opinie)
- 21:06 Havas PR wypromuje Żywiec Zdrój
- 21:07 Agnieszka Winiarska-Milnikiel: z nc+ na PR managera TV Puls. Odchodzi Tomasz Wiaderek
- 21:08 Lady Gaga skacze z dachu stadionu na Super Bowl
- 21:09 96 proc. Polaków je pizzę, trzy czwarte co najmniej raz w miesiącu
- 21:10 „Sherlock 4” od 5 marca w TVP2
- 21:11 Wraca serial "Skazany na śmierć". Michael Scofield niczym burza (wideo)
- 21:14 Verizon wybrał McCann zamiast Wieden+Kennedy do obsługi reklamowej
- 21:15 Sympatia.pl z nowym logo. „Daj się poznać na walentynki!”
- 21:17 McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce i globalnie
- 21:18 Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)
- 21:19 TVP1 i TVN liderami oglądalności w prime-time
- 21:19 „20 lat w krainie miękkości i komfortu” w jubileuszowej kampanii marki Velvet (wideo)
- 21:20 Rzymski poranek Małgorzaty Kożuchowskiej w reklamach perfum Avon Viva la Vita (wideo)
- 21:22 Maciej Wokitajtis head of interaction and engagement design BBDO Warszawa
- 21:25 Jarosław Sellin o dekoncentracji kapitałowej w mediach: trzeba wzmocnić UOKiK i czekać na okazje do przejęć
- 21:27 Nina Cieślińska współprowadzącą program „Rela[K]cja” w Hip Hop TV
- 21:28 Jakub Bieńkowski COO w agencji Value Media
- 21:29 1,47 mld smartfonów sprzedanych w 2016 r. Apple pokonało Samsunga w IV kw.
- 21:30 O 11 proc. wzrósł rynek reklamy telewizyjnej w styczniu. Aflofarm na czele wydatków
- 21:31 Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari
- 21:33 Bartłomiej Mayer dziennikarzem „Pulsu Biznesu”
- 21:35 „Gazeta Wyborcza” promuje subskrypcję cyfrową, obniżając ceny o 30 proc.
- 21:38 Producenci telewizorów kończą z technologią 3D. „Nie spełniła oczekiwań odbiorców”
- 21:39 Jerzy Mielewski poprowadzi „The Brain. Genialny umysł”. W jury Anita Sokołowska, Cezary Żak i Mariusz Pudzianowski
- 21:40 Polacy coraz chętniej chodzą do kina (raport za 2016 rok)
- 21:40 31 października premiera drugiego sezonu serialu "Stranger Things"
- 21:41 „Solidarność” zaniepokojona sytuacją w Radiu Merkury. „Nie akceptujemy obecnego stylu i metod zarządzania”
- 21:42 TOK FM rozstaje się z Wojciechem Krzyżaniakiem. „Usłyszałem, że nie pasuję do nowego TOK-u”
- 21:43 Czterostronicowy dodatek promocyjny o Michale Bonim w „GW”. „To ogłoszenie, wykupiła je Grupa EPL”
- 21:46 Ferber VC inwestuje milion złotych w Muse Artura Kurasińskiego
- 21:50 Radio ZET o „10 sierotach z Aleppo”: zarzuty „Wiadomości” ze złej woli, jeśli to fakenews - czekamy na pozew
- 21:58 Dyrektor Polskich Orłów o wycieku „Jestem mordercą”: współpracujemy z VoD.pl od kilku lat. Onet: też jesteśmy poszkodowani
- 22:00 „Warsaw Shore - Winter Camp” od 26 lutego w MTV Polska (wideo)
- 22:06 Bartłomiej Misiewicz nie będzie już rzecznikiem i szefem gabinetu politycznego w MON? Resort dementuje
- 22:17 Filmowe trailery z Super Bowl 2017: "Piraci z Karaibów 5", "Szybcy i wściekli 8", "Słoneczny patrol"
- 22:19 Prywatne SMS-y Petru i Schmidt w „Super Expressie”: obowiązek informowania czy cynizm tabloidu (opinie)
- 22:21 Dyrektor PR-u Grupy Energa wykpił pytania nt. zawierzenia spółki Opatrzności Bożej
- 22:22 „Studio Polska” hitem TVP Info. Program śledziło 470 tys. widzów
- 22:28 Reklamy piwa: liderem Grupa Żywiec, duży wzrost Carlsberga, w dół Kompania Piwowarska i Perła
- 22:30 Super Bowl 2017: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
- 22:33 W Polsce ceny płatnej telewizji najniższe w strefie OECD, liderem Cyfrowy Polsat. „Efekt rozdrobnienia rynku”
- 22:40 Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
- 22:43 9 nowych artystów na Open'erze
- 22:49 30 mln zł kary dla Orange Polska. "Bezprawne przedłużanie umów"