„Na wszystko, co byś chciał” w kampanii serwisu pożyczkowego hapipożyczki.pl (wideo)

Grupa IPF Polska zaczęła kampanię swojego serwisu internetowego pożyczek gotówkowych hapipożyczki.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Na wszystko, co byś chciał” w kampanii serwisu pożyczkowego hapipożyczki.pl (wideo)

Kampania jest oparta na wesołych spotach animowanych pokazujących różne cele, na które można przeznaczyć pieniądze z pożyczki w hapipożyczki.pl: zarówno na spełnianie marzeń, jak też dbanie o codzienną płynność finansową.

Akcja jest prowadzona od początku grudnia, obejmuje telewizję oraz internet.

W internecie aktywności są prowadzone m.in. na facebookowym fanpage’u hapipożyczki.pl, gdzie publikowane są treści lifestylowe i edukacyjna, np., czym jest RRSO i na jakie ważne kwestie zwracać uwagę przy korzystaniu z ofert firm pożyczkowych.

Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii