FAST FINANCE zrealizowała wykup dwóch serii obligacji

3  lutego br. notowana na GPW firma windykacyjna FAST FINANCE, zrealizowała wykup dwóch serii obligacji. Źródłem finansowania transakcji były: zbycie certyfikatów FAST FINANCE NSFIZ w kwocie 15,6 mln zł oraz uplasowanie emisji obligacji serii P w wysokości 9,5 mln zł.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przeznaczenie wpływów pieniężnych z emisji obligacji serii P (9,5 mln zł), na wykup 8 600 szt. obligacji serii G (8,6 mln zł) i 6 699 szt. obligacji serii J (6,7 mln zł) było warunkowane uprzednim pozyskaniem przez FAST FINANCE finansowania uzupełniającego. Poprzez zbycie 41 008 667 certyfikatów NSFIZ (15,6 mln zł) na rzecz partnera zagranicznego FAST FINANCE spełniło powyższy warunek. Zgodnie z intencjami stron transakcji, FAST FINANCE będzie nadal zarządzającym funduszu.

Sprzedaż certyfikatów przyczyniła się do uporządkowania rozliczeń dotychczasowych emisji obligacji, a wraz z wynegocjowaną w połowie stycznia umową z zagranicznym partnerem, dywersyfikuje źródła finansowania rozwoju i tym samym istotnie ogranicza na przyszłość ryzyko nieterminowych wykupów obligacji – komentuje Jacek Daroszewski, Prezes FAST FINANCE.

Wykup wszystkich obligacji został dokonany zgodnie z wszystkimi warunkami emisji obligacji dla poszczególnych serii.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii