Archiwum z dnia 2017.03.03
- 02:42 Rainbow Tours z 8-proc. wzrostem przychodów w 2016 r.
- 09:16 Lovege – nowe, pyszne, kremowe pasztety wegańskie od Sante
- 10:17 Enea zadowolona z parametrów finansowych transakcji z ENGIE
- 10:18 Depeche Mode pokazali "Where's the Revolution" w "The Tonight Show Starring Jimmy Fallon"
- 10:29 Carrefour Polska uruchamia inkubator dla start-upów technologicznych
- 11:13 Nowa częstotliwość dla Polskiego Radio 24 w Suwałkach
- 11:44 Mitsubishi Motors partnerem Weekendu z Niemym Kinem japońskim
- 12:25 Wiosenna promocja Grupy PETECKI
- 12:56 Niepudrowane rękawiczki nitrylowe w ofercie MAKRO
- 14:20 Nowa kolekcja WAJNERT podczas Targów MEBLE POLSKA 2017
- 14:20 Obowiązki administracyjne przedsiębiorców – jakie zmiany?
- 14:28 Schneider Electric i Energy Pool łączą technologiczne siły zwiększając bezpieczeństwo energetyczne i obniżając koszty dla odbiorców końcowych
- 15:16 EKO-OKNA S.A. z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca - Lider HR 2017
- 17:00 Lidia Krasowska: BrainJuice Group do Brand Support
- 17:55 Projekt 30/90 z Radzimirem Dębskim w akcji wódki Wyborowa
- 18:11 Weź udział w teatralnej przygodzie i odwiedź Madagaskar!
- 19:04 Polskie firmy zmagają się z niedoborem kadr. Najbardziej deficytowe zawody odnotowały nawet 30-proc. wzrost płac w ciągu 2 lat
- 19:11 Nafessa Williams i China Anne McClain w serialu "Black Lightning"
- 19:14 Gibraltar - raj podatkowy
- 19:27 Range Rover Velar - czwarty Range Rover zaprezentowany (wideo)
- 19:27 Bez 60 tysięcy kawalerki nie kupisz
- 19:42 Alcatel na MWC 2017: nowe smartfony A5 LED, A3 i U5 (wideo)
- 19:45 „Ekspedycja 2017 - Odkrywcy drugiej natury” - nowe reality show Discovery Channel i Żywiec Zdrój
- 19:49 Patricia Kazadi reklamuje kosmetyki Mark od Avon (wideo)
- 19:50 Maciej Rzeżuchowski group account directorem w Codemedia
- 19:50 "Dynastia" - wiemy, kto zagra nowego Blake'a Carringtona
- 19:55 „Jestem lekko...” w kobiecej kampanii wody Żywiec Zdrój
- 20:14 Top 150 kanałów telewizyjnych w Polsce
- 20:33 Jacek Braciak jako Napoleon obniża ceny kosmetyków w Carrefourze (wideo)
- 20:37 "Dark" - niemiecki serial Netfliksa w klimacie "Twin Peaks" i "Stranger Things"
- 20:50 Mitraszewski, Kamińska, Podolak, Albierski i Ofmański w radzie programowej Związku Firm Public Relations
- 20:55 Gwiazdor NBA Grant Hill i buty do zamawiania pizzy w nowej reklamie Pizza Hut (wideo)
- 21:00 Dominacja Rekord FM w Radomiu. Radio ZET wyprzedziło Eskę
- 21:02 Galaxy Xcover 4 - nowy smartfon Samsunga za 259 euro (wideo)
- 21:03 Spotify testuje płatny dostęp do muzyki w jakości Hi-Fi
- 21:04 „Zakaz wypadania włosów!” w kampanii Radical Med
- 21:05 Discovery Communications przejmuje 20 proc. udziałów Play Sports Group, pieniądze pójdą na nowe kanały
- 21:09 Co trzeci pracownik zamieści w social media treści firmowe, o ile będą interesujące
- 21:10 „Nie pozwól karmić się ściemą” w kampanii przekąsek DayUp (wideo)
- 21:11 „Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, „W Sieci Historii” historycznych
- 21:15 Zalando: większe przychody i zysk, rośnie liczba klientów
- 21:18 Snapchat zaskakuje debiutem na Wall Street. 24 dolary za akcję, firma wyceniona na 33,6 mld dolarów
- 21:20 81-letnia Japonka stworzyła własną grę mobilną (wideo)
- 21:22 T-Mobile Polska ze wzrostem wpływów i liczby abonentów, zmalał zysk
- 21:22 Towarzystwo Dziennikarskie o „Klątwie”: kampania nienawiści w części mediów, Jan Wróbel powinien przeprosić za słowa w TOK FM
- 21:23 Havas Engage wygrała przetarg na akcje samplingowe dla Nestlé
- 21:24 Katarzyna Smutniak, Małgorzata Socha, Anja Rubik i Katarzyna Sokołowska w jubileuszowej kampanii marki Apart
- 21:25 Łukasz Grass, Andrzej Kohut i Kacper Sosnowski z nowym programami w Radiu Kolor
- 21:28 Carlsberg rozpoczął globalny przetarg mediowy
- 21:29 Netflix zastosuje inteligentny kodek dla lepszej jakości filmów i format HDR w urządzeniach mobilnych
- 21:30 Jerzy Piasny przechodzi z Radia ZET Gold do Radia Merkury. „Duże wzmocnienie”
- 21:33 Od kwietnia TVP1, TVP2, TVP Info i TVP Sport z satelity Hot Bird tylko w HD
- 21:35 Lubelskie Radio eR dołączyło do sieci Radia Plus
- 21:36 Hanna Rydlewska z nową audycją w Radiu ZET Chilli. Znika „Hani bal”
- 21:37 Sławomir Stępniewski na nowym stanowisku w międzynarodowych strukturach Dentsu Aegis Network
- 21:37 Gazeta.pl z reklamami-życzeniami dla Tomasza Machały z Wirtualnej Polski i Bartosza Węglarczyka z Onetu
- 21:38 Po aferze z wyciekiem danych szef prawników Yahoo traci pracę, a Marissa Meyer bez 14 mln dolarów premii
- 21:38 Havas: wzrost przychodów w 2016 roku o 3,1 proc., zysk netto - o 3,3 proc.
- 21:39 Piotr Makowski redaktorem naczelnym „Men’s Health”
- 21:41 Dziewięć agencji walczy o obsługę reklamową IKEA w Polsce
- 21:42 Jacek Żakowski przeprosił w TOK FM za słowa Jana Wróbla o „Klątwie”. „To było podanie o pracę w TVP”
- 21:43 Tomasz Lis za tekst w „Newsweeku” nominowany do Europejskiej Nagrody Prasowej
- 21:44 "Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
- 21:45 2,3 mln widzów „Belle Epoque”. TVN liderem, ale oglądalność spada z odcinka na odcinek
- 21:48 „Magazyn kolarski” w Jedynce i TVP Sport. Prowadzi m.in. Maciej Kurzajewski
- 21:50 Reporter Igor Sokołowski przygotowuje materiały dla „Czarno na białym” w TVN24
- 21:51 Lidl musiał wycofać swoje lody Ballino, bo ich opakowania są zbyt podobne do lodów Grycan
- 21:53 Rusza wiosenna ramówka Polsatu. „The Brain. Genialny umysł” i „Niania w wielkim mieście” wśród nowości
- 21:58 PKO BP zrezygnował z reklamowania się w TVN i mocno obniżył wydatki w stacjach Polsatu (analiza)
- 22:00 1,8 mln widzów „Idola”, Polsat liderem w 16-49. Oglądalność spada z odcinka na odcinek
- 22:05 Polskie Radio proponuje Markowi Lehnertowi, aby został freelancerem
- 22:15 TVP daje cyfrowe życie kultowym filmom i serialom. Ruszył projekt digitalizacji za 81 mln zł
- 22:20 Odmłodzony Jack Sparrow w "Piratach z Karaibów 5"
- 22:44 Związkowcy: Barbara Stanisławczyk-Żyła chce nadal kierować Polskim Radiem. „Kuriozalny list”
- 22:44 Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich krytykuje Reporterów bez Granic: hipokryzja i manipulacja, żeby stygmatyzować Polskę
- 22:55 „Fakty” liderem programów informacyjnych. „Wiadomości” straciły 400 tys. widzów, a „Teleexpress” 550 tys.