Jacek Braciak jako Napoleon obniża ceny kosmetyków w Carrefourze (wideo)

W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca obniżkę cen kosmetyków w hipermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.

km
km
Udostępnij artykuł:
Jacek Braciak jako Napoleon obniża ceny kosmetyków w Carrefourze (wideo)
Jacek Braciak jako Napoleon w reklamie Carrefoura

W nowej reklamie Jacek Braciak w roli Napoleona z okazji 20-lecia Carrefour w Polsce obniża ceny kosmetyków z katalogu "Uroda". W spocie pojawia się postać Józefiny, która przyprawia swojego męża o ból głowy ilością zakupionych kosmetyków. Od 1 marca br. kosztują one minimum 20% mniej.

Aktywności w ramach kompleksowej kampanii 360 obejmują telewizję, radio, carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z promocją są przewidziane na Facebooku i w punktach sprzedaży. Elementem uzupełniającym akcji są również działania kontynuowane na stronie biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

grafika

Za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solution. Produkcją reklamy TV zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją - studio Platige Image, a media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.

Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w telewizji, na nośnikach outdoor, w radiu, przestrzeni cyfrowej i w sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa