Archiwum z dnia 2017.06.21
- 00:00 Festiwal w Opolu odbędzie się 15-17 września. Kurski: nie ma „czarnej listy TVP”
- 08:15 Neon Shake poprowadzi social media Oranżady Hellena
- 08:19 Serwis fotograficzny Shuttout.com ma nowego inwestora
- 11:45 Przed urlopem sprawdź, czy ubezpieczenie pozwoli Ci bezpiecznie wrócić do kraju w razie wypadku
- 13:56 HP przedstawia cele dotyczące łańcucha dostaw, wspierających pozytywne zmiany społeczno-środowiskowe
- 14:29 Škoda w ramach promocji nowego modelu posadziła las w centrum Warszawy
- 14:29 Relacje transatlantyckie i idea Trójmorza głównymi tematami Global Forum
- 16:12 Twoja strona internetowa od Google
- 16:29 Owocowe orzeźwienie z syropami marki Herbapol
- 18:02 Beacony – to nad tym pracują dziś programiści z całego świata
- 19:35 "Super Human" – nowa piosenka Margaret z Maffashion i Natalią Siwiec
- 20:39 Dziennikarze „Gazety Wyborczej” i Bankier.pl w finale Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska
- 20:44 Philips pokazał 55-calowy ekran OLED 9002 (wideo)
- 20:51 Hand Made będzie dalej promować Dermikę dla Orkla Care
- 21:00 Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba awansowali w agencji VML Poland
- 21:05 MiVue 792 WIFI Pro - nowy wideorejestrator Mio za 799 zł
- 21:16 Subbotko, Rigamonti, Cieśla, Krzymowski i Parafianowicz z szansami na Nagrodę im. Dariusz Fikusa
- 21:33 Zmarł Prodigy z Mobb Deep
- 21:40 Ruszyła "Godzilla 2"
- 21:40 Reklama Burger Kinga żartująca z Asystenta Google z Grand Prix w Cannes Lions 2017 (wideo)
- 21:42 Klaudia Ptaszyńska: z Papaya Films do F25
- 21:44 RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście. Rośnie TOK FM, traci Trójka
- 21:45 "Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis
- 21:54 Ilona Mika: z Carat Polska do Initiative
- 21:55 ZUS wyśle 19 mln listów z hipotetyczną emeryturą
- 22:00 Dzieciaki przejmują kontrolę w kuchni w nowej kampanii Lubelli (wideo)
- 22:05 Martyna Grzesiak account directorem w H2O Creative
- 22:11 „Miliony piw, tysiące nagród” w promocji piwa Specjal
- 22:15 Rzecznik Białego Domu szuka następcy na swoje stanowisko
- 22:15 Toyota nadal najcenniejszą marką motoryzacyjną świata, najszybciej zyskuje Tesla (Top 10)
- 22:18 OnePlus 5 debiutuje na rynku ze Snapdragonem 835 w cenie od 499 euro
- 22:20 Google dodaje oferty pracy do wyników w wyszukiwarce
- 22:20 Makro Polska nie będzie sprzedawać jaj z chowu klatkowego
- 22:22 YouTube zmienia swoją politykę bezpieczeństwa po wykryciu ograniczeń widoczności treści LGBTQ
- 22:22 Golfista Adrian Meronk promuje odzież Bytom
- 22:23 Wszystkie etapy Tour de France na żywo w Eurosporcie
- 22:23 "Concrete and Gold" - nowa płyta Foo Fighters
- 22:25 Nastroje społeczne Polaków na rekordowo wysokim poziomie
- 22:28 Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen
- 22:29 Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)
- 22:29 Daniel Day-Lewis rezygnuje z aktorstwa
- 22:30 Agnieszka Wichracka za Marcina Godlewskiego na czele FCB Warsaw
- 22:31 Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl
- 22:32 Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową w mBanku (wideo)
- 22:34 FIM Speedway Grand Prix i Monster Energy FIM Drużynowego PŚ na żużlu do 2021 roku w nc+
- 22:35 Cyber Marian w parodii „wielkiego mixu YouTube’a” promuje drugą edycję kampanii społecznej „łap za jaja”
- 22:37 Jacek Karolak: z K2 na szefa strategii w 180heartbeats+ Jung v Matt
- 22:38 Jacek Kurski: oglądalność TVP Info zaniżona w pomiarze Nielsena, politycy PO nie mogą sobie pozwolić na bojkot
- 22:39 Publicis Groupe uruchomi platformę Marcel. Czas na AI i machine learning
- 22:40 CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE
- 22:40 Startuje "Lato z Radiem 2017". Najpierw w studio, od soboty w plenerze
- 22:43 Prezenter prognozy pogody TVP podejrzany w „aferze spółdzielczej”
- 22:44 Sebastian Fabijański, Marek Kalita i Michał Żurawski w obsadzie serialu AXN „Ultraviolet” (zdjęcia)
- 22:46 Abonenci Play z niespodziewanymi dopłatami za doładowania. „To nie błąd systemu, wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia”
- 22:46 Kanały Viasat World w otwartym oknie dla abonentów UPC
- 22:47 Radio Wawa w Rzeszowie, Trzebnicy i Jeleniej Górze z taką samą ofertą programową jak w pozostałych sieciach
- 22:48 120 tys. widzów „Dzień dobry Polsko”. 2,79 mln zł z reklam
- 22:50 Kampania „English for beginners” Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017
- 22:55 Dziennikarka Nowa TV uniewinniona. W ramach prowokacji udawała urzędniczkę MSWiA
- 22:57 Polska ambasada w Szwajcarii ucieszyła się, że Ringier Axel Springer Polska traci reklamy państwowe
- 22:59 Jubileuszowy koncert Jana Pietrzaka w TVP1
- 23:01 Komisja ds. Amber Gold chce przesłuchać dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej” i „Wprost”
- 23:03 „Do Rzeczy” i „Wprost" z największymi spadkami, zyskuje „Tygodnik Powszechny"
- 23:05 Netflix wprowadza historie interaktywne, zdecydujemy o losach bohaterów
- 23:11 Publicis Groupe zakazuje swoim agencjom udziału w konkursach reklamowych
- 23:30 nc+ promuje ofertę dla seniorów. Zgodne z prawem ominięcie abonamentu RTV
- 23:33 „Vogue Polska” wejdzie na rynek w I kwartale 2018. Naczelnym Filip Niedenthal
- 23:44 TVP zwróci Opolu 400 tys. zł dofinansowania festiwalu. Zapłaci 160 tys. za organizację, dostanie 200 tys. zł za reklamy