Archiwum z dnia 2017.08.03
- 00:33 „Drzewo marzeń” od 3 września w TVN. Program zastąpi „Ugotowanych”
- 01:05 TVP jesienią stawia na kulturę wysoką: 3 premiery Teatru Telewizji w miesiącu, opera co tydzień w TVP Kultura
- 02:45 Tiger Energy Drink zachęca do podróży z promocyjną loterią „Tiger Trip”
- 11:00 Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową
- 11:09 Monika Kotynia awansuje w Arcadis
- 12:18 Magiczna Moc Glinki od L’Oréal Paris
- 13:00 Nilufar Fowler na stanowisku chief executive Mindshare Worldwide Central
- 13:01 Maski Czysta Glinka dla piękna Twojej skóry twarzy od L’Oreal Paris
- 14:44 Program Fueled by NetApp wesprze rozwój dostawców usług chmurowych i hostingowych
- 14:45 Zbliża się premiera „Star Treka: Discovery”, serial dostępny na Netflixie i platformie CBS All Access
- 18:24 Przez pasje do zdrowia
- 19:40 Patrick Stal nowym szefem marketingu Ubera w regionie EMEA
- 20:00 Lenovo: nowe smartfony Moto G5S i Moto G5S Plus za 1199 zł i 1299 zł
- 20:07 "Amazon" - nie będzie telewizyjnego prequela "Wonder Woman"
- 20:21 Lidl, T-Mobile i Orange liderami reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu tego roku
- 20:24 Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt
- 21:00 Trójka liderem rynku radiowego w Lublinie w I półroczu, VOX FM wyprzedziło Radio ZET
- 21:00 „W rytmie serca” - jest pierwszy zwiastun nowego serialu Polsatu (wideo)
- 21:15 Banki dają na lokatach jeszcze mniej
- 21:33 Norbert Oruba kieruje marketingiem i reklamą w Arco Sport
- 21:48 Hakerzy ukradli tysiące wewnętrznych dokumentów HBO
- 21:55 Wojciech Idzi, Tomasz Sawiński i Krzysztof Stefański w zarządzie Deep Blue
- 22:10 Krzysztof Wąsowski PR & marketing managerem w Deloitte Digital
- 22:11 ABI: 5,4 mld kart SIM sprzedano w 2016 r., 5,8 mld w 2020 r.
- 22:15 Łukasz Majewski communication managerem w Duckie Deck
- 22:18 Szymon Sołtysik dyrektorem PR w Mazda Polska
- 22:22 Agnieszka Wirtwein-Przerwa szefową serwisów Ng.pl i Focus.pl
- 22:22 Brave Brain tworzy Synapsy, na czele Jonasz Wiercioch
- 22:25 Biedronka rozdaje lody w promocji „Lato na 5 z Biedronką”
- 22:27 Maciej Skrzypczak: z Lubię to - linked by Isobar na prezesa agencji Gameset
- 22:28 Marek Kozłowski nowym szefem biura komunikacji marketingowej Grupy PKO BP
- 22:30 Monika Płużańska kierownikiem wydziału marketingu w PGE
- 22:31 Artur Boruc będzie reklamował New Balance
- 22:32 Tomasz Molga i Beata Kitowska w Wirtualnej Polsce
- 22:33 Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u
- 22:35 Twitter nie ujawnia liczby dziennych użytkowników by uniknąć porównań z Facebookiem
- 22:35 Tomasz Gęstwicki: z Filmpoint Videomarketing do RiverWood
- 22:36 250 milionów użytkowników używa codziennie Instagram Stories
- 22:37 Sprzedaż smartfonów w II kw. w dół, Samsung przed Apple. Rosną Huawei, OPPO i Xiaomi
- 22:39 UKE zapowiada własny pomiar internetu od dostawców, szuka wykonawcy systemu
- 22:39 Radio ZET nowym liderem w Częstochowie w I półroczu. Duży spadek Radia Jura
- 22:40 Marcin Nozdryń-Płotnicki szefem muzycznym Eska Rock, odchodzi Dariusz Król
- 22:42 Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
- 22:42 Konrad Nafalski, Karol Piszcz i Tomasz Danelczyk w agencji Tailors Group
- 22:43 Kierowcy coraz bardziej zadowoleni ze stacji paliw, Lotos, Statoil / Circle K i Orlen najlepiej oceniane
- 22:45 Axel Springer z kwartalnymi i półrocznymi wzrostami, 70 proc. przychodów z internetu
- 22:45 Jesień w TVN Turbo: „Ciężarówką przez Stany”, „99 godzin”, „Najlepsze samochody lat 90.” i „Polscy wynalazcy”
- 22:46 Gdańsk zachęca młodych do przeprowadzki w kampanii „Gdańsk - tu się żyje!”
- 22:46 Enea wybiera agencje: marketingu sponsoringowego i eventową
- 22:49 Wojciech Mucha z „Gazety Polskiej” do TVP Info: kłamiecie cały dzień ws. Fundacji Otwarty Dialog i broni, nie manipulujcie aż tak
- 22:50 „Wakacje z Europą” Platformy Obywatelskiej – skuteczna „praca u podstaw” czy niepotrzebne zajmowanie urlopowiczów polityką? (opinie)
- 22:55 7 nowości jesienią w TVN Style. Korwin-Piotrowska, Bosacka i Nowak-Ibisz z kolejnymi programami
- 22:55 Dziennikarze chwalą oprawę kibiców Legii o zbrodniach Niemców w czasie Powstania Warszawskiego: lekcja historii Polski dla świata
- 22:58 TVN szykuje drugi sezon „Belle Epoque”
- 23:00 Reklama PGE z Powstaniem Warszawskim to przykład zbytniej pewności siebie i powierzchownego wykształcenia ludzi w agencjach (opinie)
- 23:02 Algorytm Facebooka będzie premiował szybko ładujące się strony internetowe
- 23:13 LOT: Boeing 787 Dreamliner na trasie Warszawa-Newark. 80-proc. obłożenie
- 23:33 Więcej jazzu i audycji autorskich w nowej ramówce Chillizet. „Chcemy dotrzeć do fanów ambitnego mainstreamu”
- 23:40 Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Wyborcza”
- 23:44 „Diagnoza” i „Drzewo marzeń” nowościami jesiennej ramówki TVN