Archiwum z dnia 2017.08.29
- 00:39 Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu.
- 03:57 Wydawnictwo F5 nowym klientem Artegence
- 12:00 Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji
- 12:12 Młodsze pokolenia nadzieją osób starszych na bycie w sieci
- 14:22 Brytyjski serial „Riviera” w TVP1
- 15:16 Polscy pracownicy docenieni przez globalne korporacje. Polska liderem regionu dla centrów usług wspólnych i kompetencji
- 16:19 Ordona odebrana
- 17:05 Magdalena Rzeszuto social media managerem w Think Kong
- 17:14 Grupa Energa sponsorem drużyny piłki ręcznej Meble Wójcik Elbląg
- 20:00 6 miliardów długów na wsi
- 20:36 Czwarty sezon serialu "Gotham". Zobacz wczesny kostium Batman
- 20:52 Bosch zachęca do zakupu zmywarek w konkursie „Ideał mamy”
- 21:02 Arnold Schwarzenegger jest najlepszym płatnym zabójcą na świecie w filmie "Killing Gunther"
- 21:29 "Punisher" - znamy tytuły odcinków i nową zapowiedź serialu (wideo)
- 21:50 Inea wprowadza obsługę klienta przez aplikację mobilną
- 22:00 Izabela Matys stategic partner directorem w Open Gate
- 22:00 Rada nadzorcza TVP chce sprawdzić finanse spółki
- 22:01 Kia Motors partnerem Ligi Europejskiej UEFA
- 22:09 Sieci handlowe stawiają na reklamy w telewizji i radiu. Liderem Lidl, Biedronka poza podium
- 22:21 "Gunpowder" - nowy serial BBC. Zagra Kit Harington (wideo)
- 22:22 Value Media rozpoczyna obsługę mediową Fibaro
- 22:28 Moto Z2 Play na polskim rynku w cenie 1999 złotych
- 22:32 Nova Group Ltd. przejmuje serwis naEkranie.pl
- 22:33 Leroy Merlin sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej do 2022 roku
- 22:34 Chiny zlikwidują anonimowość w internetowych komentarzach
- 22:35 Łukasz Piszczek w kampanii Krispolu „Gwarancja spokoju”
- 22:37 Grupa Żywiec promuje Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter
- 22:37 W aglomeracji trójmiejskiej będzie dostępna usługa carsharingu
- 22:38 „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
- 22:39 Udany tydzień Polsatu, udział TVP1 poniżej 5 proc. w 16-49. Mecz Polska-Serbia i „Fakty” hitami
- 22:44 Szef Expedii Dara Khosrowshahi nowym CEO Ubera
- 22:44 iPhone 8 z dwoma sensorami do rozpoznawania twarzy, premiera 12 września
- 22:44 Nowe odcinki „Było… nie minęło - Extra” w TVP2 i TVP Historia
- 22:45 Po wprowadzeniu iOS 11 z App Store może zniknąć 187 tysięcy aplikacji. „Deweloperzy muszą się przystosować”
- 22:45 Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska
- 22:45 Grecja numerem jeden tegorocznych wakacji Polaków
- 22:46 Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec
- 22:46 870 tys. widzów „Komisariatu”. TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł
- 22:47 Facebook nie pozwoli reklamować się stronom publikującym fake newsy
- 22:48 Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska
- 22:49 Nowy sezon Teatru Telewizji TVP. Dwie premiery w miesiącu w TVP1, wraca stała pora emisji
- 22:50 Polsat News przenosi program „Tak czy nie?” na godz. 20.00. „Dwie pary gości”
- 23:22 „Do Rzeczy” ogłasza na okładce, że „Hitler był lewakiem”. Pomysłodawcą Piotr Zychowicz
- 23:25 Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. „TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie”
- 23:33 TVP1 z koncertami na żywo raz w miesiącu. Stacja szykuje nowy format
- 23:44 Wirtualna Polska z wyższymi wpływami, zysk w dół z powodu inwestycji w telewizję WP
- 23:55 Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym