Wraz ze startem kampanii wizerunkowej Inea rozpoczyna całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Operator rezygnuje z systemu IVR (Interactive Voice Response), umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej do biura obsługi klientów. Teraz połączenie z konsultantem następuje zaraz po powitaniu.
Łączenie z infolinią za pośrednictwem aplikacji mobilnej udostępniają w Polsce m.in. niektóre banki.
- Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w Inea czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok - mówi Michał Bartkowiak, członek zarządu Inea.
W kampanii wykorzystywane są hasła takie jak: „Supermiło, że jesteś naszym klientem” czy „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy”. Działania potrwają do końca roku i są realizowane w internecie, telewizji i radiu.

Za kreację odpowiada agencja Minim Advertising People, za zakup mediów dom mediowy Zenith.











