Archiwum z dnia 2017.09.20
- 02:05 Hyperbook i Hyperbook Studio nowymi klientami Galaktus PR
- 02:39 „Morderstwo na kliknięcie” w CBS Reality
- 02:42 Content marketingiem NN Investment Partners TFI zajmuje się Think Kong
- 02:54 Otwarte okno 14 kanałów w Inea
- 04:16 Studio Buffo po rewitalizacji
- 09:45 Slow fashion, czyli moda bardziej osobista
- 09:53 Deante Vital - solidny asystent w Twojej łazience
- 10:02 iProspect wypromuje polisy turystyczne AXA Assistance
- 12:52 Serial „Kłamstwa” w HBO GO
- 12:55 X-lander wybiera ContentHouse do obsługi komunikacji w digitalu
- 13:02 Agencja Epic Dreams rozszerza zakres usług i nawiązuje współpracę z domem mediowym Sales&More
- 13:19 Niezbędnik studenta - co przyda się w roku akademickim?
- 15:20 Huge Thing już po raz piąty szuka innowacyjnych startupów
- 15:20 Wielopokoleniowość w pracy – wada, czy zaleta?
- 15:35 Dubel projektu 4Biegi Racibórz w Święto Niepodległości
- 15:51 Twórcy programu „Doceń polskie” nie zwalniają tempa
- 16:13 Coraz większe znaczenie cyfrowych rozwiązań w energetyce
- 16:52 Ruszają pierwsze w Europie studia z zakresu marketingu sportów ekstremalnych
- 17:07 Melting Pot Brand Consulting dla kanału internetowego Kitchen Casting
- 17:11 Rekrutacje językowe i międzynarodowe - nowa usługa Monster Polska
- 17:41 Group One zdobywa aż 11 nominacji w konkursie Effie Awards!
- 17:55 „Na czasie UA” nowym programem Superstacji. Audycja jest nadawana w języku ukraińskim
- 18:01 Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej
- 18:50 Krzysztof Ratnicyn odpowiada za komunikację agencji endorfina events
- 21:00 Karolina Chojnowska z MediaComu do TalentMedia
- 21:00 Marcin Stolarz business development directorem w AdNext
- 21:06 Anna Arczewska i Jan Pakuła w Attention Marketing
- 21:08 ZUS ostrzega przed naciągaczami obliczającymi emeryturę
- 21:11 Rośnie oglądalność e-sportu przez Polaków, PGL Major Kraków z 3 milionami godzin na Twitch
- 21:12 Minister infrastruktury: Trzeba zachęcać Polaków do korzystania z transportu zbiorowego. To wymaga sporo inwestycji
- 21:22 "The After Party" - Netflix z Wizem Khalifą
- 21:26 Poznajcie świat "Blade Runner 2049"
- 21:33 Orange z dopłatą 92,6 miliona złotych od UKE za usługę powszechną
- 21:36 W najbliższych latach na orbitę okołoziemską może trafić 2400 niedużych satelitów. Szansę na udział w tym rynku mają Polacy
- 21:50 Ponad 2 miliony użytkowników zarażonych wirusem z programu CCleaner
- 21:55 Sprzedaż monitorów w dół, Dell przed HP
- 21:58 Polska w czołówce pod względem transakcji w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej
- 21:59 "Watchmen" - nowy serial HBO
- 22:00 Festiwal w Gdyni: „Wieża. Jasny dzień” - metafizycznie o depresji i rolach społecznych (recenzja)
- 22:00 Vileda: nowy mop Ultramax wsparty kampanią (wideo)
- 22:00 „Avanti Fit&Beauty” od czwartku w kioskach. Tematem numeru biegi ekstremalne
- 22:01 "Leaving the Table" - animowany Leonard Cohen
- 22:01 Nadwyżka budżetu po sierpniu wyniosła 4,9 mld zł
- 22:04 Od 1 stycznia 2018 r. kwota wolna od podatku wyniesie 8 tys. zł
- 22:05 Film „2 noce do rana” z równoległą premierą kinową i na CDA Premium
- 22:11 Brat Pablo Escobara żąda od Netflixa miliarda dolarów za odwołania do jego rodziny w „Narcos”, grozi zniszczeniem serialu
- 22:15 Fundacja Viva! w kampanii programu Adopciaki.pl uświadamia skalę bezdomności zwierząt
- 22:20 T-Mobile Polska przyspiesza internet do 395 Mbps
- 22:21 Piesi kontra kierowcy w kampanii „Bądźmy bezpieczni na drodze” (wideo)
- 22:25 Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by „odkryć ją na nowo”
- 22:29 Zadłużenie Skarbu Państwa na koniec sierpnia 2017 r. wyniosło 936,5 mld zł
- 22:30 Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)
- 22:33 Radio Kraków uruchomiło studio lokalne w Gorlicach. „Ważne wydarzenie dla mieszkańców”
- 22:34 iOS 11 z nowym centrum sterowania w iPhonie i lepszą obsługą aplikacji w iPadzie
- 22:35 UOKiK promuje polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich (wideo)
- 22:36 Paweł Obidziński: z Coca-Coli do Saatchi&Saatchi IS
- 22:36 „Operacja: LOT 2” w Discovery Channel
- 22:38 Prokuratura przedłuża do 25 grudnia śledztwo w sprawie sprzedaży Presspubliki dla Grzegorza Hajdarowicza
- 22:40 "Wieczorne rozmowy" Krzysztofa Dowgirda wracają do Antyradia
- 22:41 Paulina Górska dyrektorem WP Pilot
- 22:42 W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy „Mega Hicie” i „W rytmie serca”
- 22:44 Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei
- 22:45 530 tys. osób śledzi nowy serial TVP1 „Mam prawo”
- 22:46 Effie Awards 2017: 85 nominacji, najwięcej dla Zenith, Mediacomu i MEC
- 22:47 Magdalena Rigamonti z Nagrodą im. Dariusza Fikusa za wywiady w „Dzienniku Gazecie Prawnej”
- 22:48 Jacek Kurski: 54. Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu zakończył się wielkim sukcesem
- 22:50 RMF FM i Radio ZET z największą słuchalnością w grupie 30-49. Jedynka z największym wzrostem
- 22:55 580 tys. widzów Teatru Telewizji w TVP1, hitem „Złodziej w sutannie”
- 22:57 W 2021 roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart 11,5 miliarda dolarów
- 22:57 Polskie Radio w ramach bojkotu produktów Maspexu zrezygnowało z soków Tarczyn
- 23:00 Dekoncentracja kapitałowa w mediach czeka na decyzję rządu. „Czwarta władza też powinna należeć do Polaków”
- 23:01 TVP o wypadku samochodowym Jacka Kurskiego: auto wykonywało prawidłowy manewr, prezes nie „uciekł do lasu”
- 23:11 Rośnie sprzedaż „Gazety Polskiej” i „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej stracił „Wprost”
- 23:33 Turbulencje Ryanaira - z miękkim czy twardym lądowaniem? (opinie)
- 23:44 TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani