Archiwum z dnia 2017.10.04
- 01:55 Robert Lewandowski razem z Group One uruchamiają dom mediowy RL Media
- 12:46 Ciasto francuskie z masłem od FRoSTY
- 12:47 Monster Polska w nowej kampanii radzi „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce"
- 13:01 Pierwszy projekt content marketingowy dla gier planszowych i karcianych w Polsce od ContentHouse
- 13:20 Poczta Polska: płatności kartą i Blikiem za przesyłki pobraniowe w placówkach, wkrótce także u kuriera
- 14:18 Plany nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- 17:59 Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty
- 18:42 Zmiany w ofercie kredytów gotówkowych w Inbank
- 18:56 Instytucja Roku 2017 - Getin Bank ponownie nagrodzony za wysoką jakość obsługi
- 19:11 Wielka loteria Sidolux i Perlux, do wygrania samochody Toyota
- 19:16 MK55 Pulsar od 4999 zł i N13S od 3599 zł - nowe laptopy Hyperbook dla graczy
- 19:26 Dagmara Szulce we władzach IAA Global
- 19:44 "Taniej na Ukrainę" w promocji Plusa dla obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce
- 20:00 Telia, Ericsson i Intel uruchamiają pierwszą funkcjonującą sieć 5G w Tallinie
- 20:13 Anna Paquin córką Roberta De Niro w filmie "The Irishman"
- 20:21 Netflix zaprasza na nianię-satanistkę
- 20:44 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce na drugim miejscu
- 20:56 „Tele Tydzień” najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)
- 21:00 Orange Fab z nowym naborem startupów i zmienioną formułą
- 21:24 iPhone 7 najlepiej sprzedającym się modelem smartfona w I poł. 2017 r.
- 21:26 Koniec serialu "Mroczne zagadki Los Angeles"
- 21:44 Android: Marshmallow przed Lollipop, Nougat przed KitKat, debiut Oreo
- 21:54 Jared Leto będzie Hugh Hefnerem
- 21:55 Kate Winslet w "Avatarze"
- 22:00 Agencja Bridge2Fun przygotowała kampanię promującą sklep internetowy born2be
- 22:01 Andrew House odchodzi z funkcji szefa Sony Interactive Entertainment, zastąpi go Tsuyoshi „John” Kodera
- 22:02 GetHero uruchamia biuro w Warszawie, szefem Maciej Piotrowski
- 22:03 „Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz
- 22:05 Eliza Przybylska za Wiktorię Danielewską dyrektorem HR w Saatchi IS
- 22:10 Anna Krzyżanowska i Wojciech Tumidalski w dziale prawnym „Rzeczpospolitej”
- 22:11 Abonenci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą sprawdzać internet LTE za 9 złotych przez 60 dni
- 22:13 TVP HD zaczyna emisję cyfrowo odnowionego serialu „07 zgłoś się”. W kolejce kolejne tytuły
- 22:13 Urodzinowe wydanie miesięcznika „Dobre Rady” z Bożeną Dykiel na okładce
- 22:15 Michał Myczkowski: z TVN do Avocet
- 22:18 Robert Lewandowski strzela z wolnego w nowej reklamie head&shoulders (wideo)
- 22:20 „Dobre wiadomości” w kampanii Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)
- 22:25 Przysnacki reklamowane jako Chipsy w Kotle Prażone (wideo)
- 22:30 Maciej Klepacki odpowiada za strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse Polska
- 22:33 MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+
- 22:35 Tomasz Zimoch w reklamach aplikacji mobilnej STS (wideo)
- 22:38 „Doznaj olśnienia” - Adam Woronowicz w reklamach Samsung QLED TV (wideo)
- 22:40 „Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
- 22:41 Zbigniew Gajewski dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
- 22:42 Drugi sezon „Belle Epoque” mroczniejszy, „Belfer” dla TVN zbyt dramatycznie umoczony w życiu
- 22:42 Z serwerów Yahoo wyciekły dane trzech miliardów, a nie miliarda użytkowników
- 22:43 Canal+ planuje seriale „Kruk. Szepty słychać po zmroku” i „Nielegalni”. Reżyserują Maciej Pieprzyca i Leszek Dawid
- 22:44 wPolsce.pl w pierwszej sieci kablowej, niebawem dwa razy więcej programów na żywo
- 22:45 TLC to flagowa marka w portfolio Discovery Networks. Jesienią trzy polskie produkcje
- 22:46 Niemcy ukarzą serwisy za brak reakcji na hejt, grzywny do 50 milionów euro
- 22:47 W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
- 22:50 Zamieszanie wokół występu Krzysztofa Krawczyka na sylwestrze w Zakopanem. Jacek Kurski: „Fake news. Przeprosiny albo pozew”
- 23:00 Za Google Flexible Sampling stoi twardy biznes, nie będzie szału wśród wydawców (opinie)
- 23:04 Byli współwłaściciele Legii Warszawa inwestują w Abstrachuje.tv, kanał planuje ekspansję zagraniczną
- 23:11 Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki
- 23:30 TVP rozpoczęła audyt w TAI, chodzi o kryptoreklamę „Gazety Polskiej” na paskach TVP Info
- 23:33 „Fakty” wyprzedziły „Wiadomości” we wrześniu. „Wydarzenia” po raz pierwszy w historii wygrały z „Teleexpressem”
- 23:44 RL Media będzie bardziej agencją celebrytów sportowych niż domem mediowym
- 23:55 Edward Miszczak: Wszystko jest konkurencją