„Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz

W dwóch odsłonach ruszyła właśnie nowa kampania dżemów truskawkowych Łowicz (Maspex Wadowice). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil oraz Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz

Głównym elementem kampanii dżemów truskawkowych Łowicz są spoty przygotowane w dwóch wersjach. W pierwszej, pod tytułem „Wszystko dobre, co się kończy truskawkami” podkreśla się pozytywne emocje towarzyszące próbowaniu dżemu.

Druga odsłona „Co robi truskawka w dżemie” opowiada o tym, że produkt dodaje smaku każdej chwili. Reklamę wieńczy znany z poprzednich reklam claim „Łoowicz. Samo najlepsze”.

Kampania emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych, platformach VOD oraz przed seansami w kinach. Działania uzupełnia komunikacja w internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil, a media zakupił dom mediowy Mindshare. Agencje te zrealizowały także zimową odsłonę kampanii dżemów prozdrowotnych Łowicza. Odpowiadają również za akcję promocyjną przecierów pomidorowych i sosów uniwersalnych tej marki, należącej do portfolio Maspex Wadowice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"