Instytucja Roku 2017 - Getin Bank ponownie nagrodzony za wysoką jakość obsługi

Getin Bank ponownie znalazł się w gronie liderów jakości obsługi w kolejnej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Tym razem przedmiotem badania było zaciąganie kredytów gotówkowych w placówkach bankowych. Sukces Getin Banku w rankingu Instytucja Roku 2017 to kolejne obok nagrody Przyjazny Bank Newsweeka wyróżnienie, które w ostatnim czasie Bank otrzymał za wysoką jakość obsługi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ranking wyróżnia proklienckie firmy, które zapewniają przyjazne dla Klientów rozwiązania. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Osoby, które przeprowadzają badania, podobnie jak Klienci, wchodzą w interakcję z doradcą i zadają pytania, co sprawia, że rozmowa jest autentyczna. Podstawą oceny są pierwsze wrażenie, płynność i komfort obsługi, powitanie, rozmowa z doradcą oraz jej zakończenie. W tej edycji eksperci zwrócili szczególną uwagę na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów. Sprawdzili w jaki sposób przedstawiona jest oferta i jej najważniejsze warunki, m.in. oprocentowanie, prowizja czy całkowity kosztu kredytu. 

Nasza wizja przyjaznej i zrozumiałej dla każdego bankowości to nie tylko szybka i kompetentna obsługa doradcy, ale także proste, transparentne i pozbawione ukrytych kosztów produkty. Taki jest właśnie nasz kredyt gotówkowy, który dzięki zrozumiałej dla Klienta konstrukcji, pozwala w łatwy sposób określić wysokość raty oraz RSSO, a tym samy oszacować wpływ podejmowanego zobowiązania na domowy budżet - mówi Łukasz Stolarczyk, Dyrektor Biura Jakości Obsługi Klienta Getin Noble Banku.

Getin Noble Bank jest regularnie wyróżniany przez ekspertów branżowych i zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach, oceniających jakość obsługi bankowej. We wrześniu br. Getin Bank został ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Jest liderem kategorii „Banki w Internecie” oraz znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” i „Bank dla Kowalskiego”. W kwietniu br. Getin Bank otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera”, zajmując III miejsce w głównej kategorii „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z Klientem”. Sukcesy Banku w obszarze jakości obsługi świadczą o tym, że realizowana od 2016 r. Strategia znacząco przyczyniła się do wzrostu standardów. Wprowadzane zmiany są na bieżąco monitorowane, a procedury doskonalone, tak, aby satysfakcja Klientów była jak najwyższa.

Eksperci portalu oceniają jakość obsługi Klienta w bankach, telekomach i firmach ubezpieczeniowych od trzech lat. To druga z czterech edycji badania, które odbędą się w tym roku. Cykliczne oceny do rankingu Instytucja Roku 2017, przeprowadzane co 2 miesiące są gwarancją, że ostateczna nagroda przyznawana jest za utrzymanie wysokiej jakości obsługi przez cały rok. Średni wyniki ze wszystkich edycji pozwoli w styczniu 2018 r. wyłonić zwycięzców Instytucji roku 2017.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"