Archiwum z dnia 2017.12.19
- 10:00 Accenture Interactive opracuje strategię komunikacji dla Watykanu
- 10:00 „Tropiciele 2” od lutego w TNT
- 10:18 „Pompinia” w Polskim Radiu Koszalin
- 11:00 LG z kampanią w sieci kin Cinema City
- 13:55 Raciborzanin, który wykonuje 300 lotów w ciągu roku
- 15:18 Trwa głosowanie na #KASKDLAMISTRZA!
- 16:55 LOT promuje się w kinie kampanią „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”
- 18:13 Świąteczne zakupy obciążeniem dla domowego budżetu?
- 19:00 G90 - nowa seria monitorów AOC dla graczy
- 20:22 TVN Media nadal będzie sprzedawać reklamy w Motowizji
- 20:24 Grizzly Bear i Clap Your Hands Say Yeah na OFF Festivalu
- 20:33 Body Fat Scale AH100 - pierwsza waga Huawei za 199 zł
- 20:44 Huawei Mate 10 Pro Porsche Design w Polsce za 5699 zł
- 21:00 Business Insider uruchomi hiszpańską wersję serwisu
- 21:00 TeleTOON+ nadawać będzie do 2028 roku
- 21:05 Dla polskich influencerów Sopot najlepszym kierunkiem kulinarnych podróży
- 21:10 Marek Jóźwik odchodzi z TVP Sport. Stacja nie przedłuży z nim umowy
- 21:10 "Zabójcze maszyny" - nowy film Petera Jacksona (wideo)
- 21:11 Zosia Ślotała z fryzurą od Leszka Czajki w kampanii L’Oréal Professionnel (wideo)
- 21:15 Bank BGŻ BNP Paribas klientem agencji Green Parrot
- 21:18 Bloober Team planuje wejście na GPW i 4 nowe gry do 2019 roku
- 21:20 Polsat Media od 1 stycznia 2018 roku zajmie się obsługą reklamową kanałów ZPR Media i Epic Drama
- 21:25 W branży IT jeszcze przed trzydziestką zarobki przekraczają 10 tys. zł
- 21:30 „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017
- 21:33 Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego
- 21:35 Mirosław Błaszczyk z Polsatu prezesem Eska TV i Lemon Records, w zarządach dalej Ewa Latkowska
- 21:39 Cut The Mustard wygrała digitalową obsługę marki Lech
- 21:40 Polsat nowym liderem w 16-49. „M jak miłość” „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” hitami tygodnia
- 21:40 Joanna Kopcińska rzecznikiem rządu Mateusza Morawieckiego
- 21:41 Artur Barciś i Maria Seweryn w akcji na rzecz dzieci cierpiących wskutek przemocy domowej (wideo)
- 21:42 KCI spłaciło obligacje za 9 mln zł i wyemitowało kolejne, te za 11 mln zł wykupi w styczniu
- 21:43 Zarzuty prokuratorskie dla Franciszka J. za ataki słowne na ekipę „W tyle wizji” i Micała Rachonia
- 21:44 Ewa Wolska-Rzewuska, Krzysztof Szymczak i Konrad Dorabialski będą zarządzać Saatchi & Saatchi IS
- 21:45 Katarzyna Olkowicz zastępcą redaktora naczelnego „Twojego Stylu”
- 21:45 Sąd oddalił pozew Anny Dryjańskiej przeciw Rafałowi Ziemkiewiczowi dot. wpisu o zdeformowaniu
- 21:45 OKO.press zawiesza na dzień działalność, apeluje do czytelników o wsparcie (wideo)
- 21:46 Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia
- 21:46 W TVP reklamy najdroższe przy „M jak miłość” i skokach narciarskich, przy „Wiadomościach” już za 8,5 tys. zł
- 21:47 Marcin Gadziński szefem Gazeta.pl, Marlena Jezierska na czele Sport.pl
- 21:48 Apple Pay wejdzie do Polski w 2018 roku, wśród partnerów Alior Bank, BZ WBK i mBank. „Szybko zyska popularność”
- 21:48 RMF FM nowym liderem w Trójmieście. Radio Gdańsk na czwartym miejscu
- 21:49 Jak będzie wyglądała reklama cyfrowa w przyszłym roku? Prognozuje Kantar Millward Brown
- 21:50 „Rodzinka.pl” zyskała 160 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
- 21:50 TVP: nie ocenzurowaliśmy „Domu dusz”, jego wersję bez drastycznych scen otrzymaliśmy od dystrybutora
- 21:55 Audycja „Trzecia Strona Księżyca” od stycznia wraca do Trójki
- 21:55 „Dzień dobry TVN” z dłuższym niedzielnym wydaniem od stycznia. „Posunięcia konkurencji nas zdopingowały do wcześniejszego wstawania razem z widzami”
- 21:58 TVN Media w ofercie na 2018 r. podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 18 proc.
- 22:00 Facebook ograniczy zasięg postów nachalnie nakłaniających do „lajkowania”. „Protekcjonalne traktowanie marek”
- 22:00 Agata Młynarska i Małgorzata Ohme poprowadzą czat o świętach. Transmisja na fanpage’ach TLC i Onetu
- 22:05 Według prezesa TVP zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. „Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji”
- 22:10 FlixBus zastąpi markę Polski Bus - w planach nowe trasy, zostaną bilety za złotówkę
- 22:20 Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
- 22:22 „Gazeta Wyborcza” drożeje, zmienia dodatki i odświeża „Magazyn Świąteczny”. Będą nowi autorzy