Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego

W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy LPP otworzyło flagowy salon marki Reserved. Zaprojektowano go wedle konceptu „open to public”, znanego z londyńskiego sklepu sieci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Sklep w centrum Warszawy mieści się dwóch kondygnacjach o łącznej powierzchni 2,5 tys. m2. Salon znajduje się w pobliżu głównego wejścia do galerii.

- Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

W modelu „open to public” funkcjonuje sklep Reserved w Londynie, przy Oxford Street. Otwarto go we wrześniu tego roku. Twarzą kampanii towarzyszącej temu wydarzeniu była brytyjska supermodelka Kate Moss.

- Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 m2 – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

grafika
grafika
grafika

Zdjęcia: Michał Zaranek

LPPzapowiada, że do 2020 roku przeznaczy 1,5 mld zł na inwestycje w sieć salonów stacjonarnych, a każdego roku wyda 200 mln zł na obszar badawczo-rozwojowy. W przyszłym roku firma chce zwiększyć o 10 proc. w relacji rdr., a w sklepach internetowych podnieść sprzedaż o 100 proc.

W pierwszych trzech kwartałach 2017 r. spółka LPP miała 141,36 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 17,74 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4 880,52 mln zł w porównaniu z 4 165,64 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska