Archiwum z dnia 2018.02.19
- 01:21 Shake Hands z marką Vetrex
- 11:00 VML przejęła agencję Young&Rubicam w RPA
- 11:58 Jak odżywić mózg przed klasówką? Czas na drugi konkurs SIŁA UMYSŁU!
- 11:58 Forum Firm zaprasza na spotkanie „Dofinansowanie szkoleń dla firm i pracowników”
- 12:44 „Ash kontra martwe zło 3” w HBO GO i Cinemax (wideo)
- 12:52 Kredyt technologiczny w Alior Banku – kolejna szansa dla firm wdrażających innowacje
- 15:06 Najchętniej kupowane płyty z muzyką w 2017 roku
- 15:57 Delecta poleca nowe Babeczki marchewkowe
- 16:24 Połowa firm z sektora MŚP może zniknąć z rynku do 2023 roku
- 19:17 GLS Poland dalej sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski
- 19:43 „Soulful Glass - Szkło z duszą” - Krosno Glass z nową strategią komunikacji (wideo)
- 20:00 PokerStars z humorem o "poker face"
- 20:22 Good One PR wypromuje TuMieszkamy
- 21:00 „Kevin sam w Nowym Jorku” filmowym hitem 2017 roku. „Listy do M. 2” na drugim miejscu (top 50)
- 21:02 Andrew G.P. Bishop oraz James M. Metcalfe zastąpili Alexandra Blacka i Marka Prybutoka w składzie rady nadzorczej EmiTela
- 21:03 Papaya Films zaczęła współpracę z fotografką Izą Grzybowską
- 21:05 Spadki sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych, „W Sieci Historii” najbardziej w dół
- 21:08 Monika Korol i Katarzyna Wysokińska otwierają własną agencję eventową Fluo
- 21:10 „You X” - Max Factor promuje kobiece piękno jako więcej niż urodę (wideo)
- 21:15 KTR 2018: zgłoszenia do 23 lutego, Bas Korsten przewodniczącym jury
- 21:16 W tempie dwucyfrowym rośnie eksport polskiej żywności
- 21:18 Remake spotu sprzed 30 lat reklamuje wodę Perrier
- 21:18 Interia wspólnie z Nocleg.pl uruchomiła serwis do rezerwowania noclegów
- 21:20 „Tyci, ale dzielny!” w kampanii wafelków Grześki Tyci (wideo)
- 21:21 Holandia i Norwegia z najlepszymi sieciami 4G LTE w Europie. Polska daleko w tyle
- 21:23 Operator TV Biełsat pobity przez milicjantów w czasie transmisji z punktu wyborczego
- 21:24 Magdalena Brejnak-Kowalska pokieruje w agencji VML zespołem do obsługi mBanku
- 21:25 Kamil Bednarek reklamuje nową promocję Play na Kartę z Tidalem i Showmaxem (wideo)
- 21:28 Turecki sąd skazuje trzech dziennikarzy na dożywocie
- 21:29 iPhone generuje ponad połowę globalnego przychodu ze sprzedaży smartfonów
- 21:30 Drugi sezon „Diagnozy” we wtorki w TVN. Zagrają Jan Englert, Łukasz Simlat i Wojciech Zieliński
- 21:30 „Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…” znika z TVP1. Od wiosny już tylko w TVP3
- 21:31 Jakub Olkiewicz redaktorem naczelnym Weszło.com
- 21:32 TVP1 pokaże miniserial „Korzenie” z 2016 roku. Emisja w piątkowe wieczory
- 21:33 Wojciech Krzyżaniak: skandaliczne hasło „Aborcja jest OK” to skutek zamknięcia się redaktorek „Wysokich Obcasów” we własnym środowisku
- 21:33 „Zawód: Amerykanin” od 1 marca w TVP2
- 21:33 Modern Times Group sprzedaje bułgarską telewizję Nova za 185 milionów euro
- 21:34 „Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w 2017 roku
- 21:35 Czy Polska jest już gotowa na „Vogue'a”?
- 21:36 Amerykanie płacą 10 dolarów miesięcznie za cyfrowe subskrypcje gazet
- 21:37 Polski oddział Volvo reorganizuje działy sprzedaży i marketingu, w zespole Wojciech Buczak
- 21:38 Trzy czwarte dyskusji o fake news trwało na Twitterze
- 21:39 Renata Wiśniewska szefem zarządzania w Platige Image
- 21:40 Robert Redeleanu za Fransa-Willema de Kloet szefem UPC Polska
- 21:41 Platforma nc+ z rosnącą liczbą abonentów, 505 milionów euro przychodów w 2017 roku
- 21:41 Wydawca „Teraz Rocka” i „PSX Extreme” ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą
- 21:42 Film "Czarna Pantera" podbija kina. Ponad 400 mln dolarów w pierwszy weekend
- 21:42 Sukces filmu "Trzy billboardy za Ebbing, Missouri". Produkcja zdobyła pięć nagród BAFTA
- 21:42 UOKiK ukarał firmy za umyślne wprowadzanie w błąd starszych osób
- 21:44 Disney, FOX i NBC najcenniejszymi markami medialnymi na świecie. HBO przed Discovery i Canal+ (TOP25)
- 21:44 RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie. Eska wyprzedziła Trójkę, która straciła najwięcej
- 21:44 Dokument Martyny Wojciechowskiej „Ludzie duchy” nagrodzony na London International Film Festival
- 21:45 TVP ABC z rekordowym wynikiem. Coraz lepsze wyniki Disney Junior i teleTOON+
- 21:46 Drożeją reklamy w TVN - najwięcej kosztują spoty przy „Masterchef Junior”, „Kuchennych Rewolucjach” i „Hipnozie”
- 21:47 Jolanta Ojczyk odchodzi z "Rzeczpospolitej"
- 21:48 Telewizja Polska w przetargu szuka domu mediowego
- 21:50 TVP planuje kampanię reklamową związaną z mundialem w Rosji
- 21:55 Radio Książki - Michał Nogaś we wspólnym projekcie „Gazety Wyborczej” i Audioteki (wideo)
- 21:57 Ania Kruk na pierwszej stronie „Pulsu Biznesu” przyznaje się do nieuczciwej konkurencji wobec Vistula Group
- 21:58 LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.
- 22:00 Graficzna strona "Vogue Polska": udane sesje fotograficzne, na minus typografia
- 22:11 Orlen krytykowany za zerwanie umowy z JustDrive: Dla startupów współpraca z korporacją to „pocałunek śmierci”
- 22:15 VoD.pl liderem. TVP.pl przed Playerem, Netflix przed Showmaxem i Iplą (ranking serwisów i aplikacji VoD)
- 22:22 Sześć nowości wiosną w TTV. „Stacja mocniej dofinansowana, zauważono jej ogromny potencjał”
- 22:33 Naczelna „Wysokich Obcasów” o „Aborcja jest OK”: nie celowaliśmy w skandal, kontrowersje wzięły się z niezrozumienia
- 23:30 6,56 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha w olimpijskim konkursie skoków narciarskich Pjongczang 2018