Platforma rezerwacyjna Nocleg.pl należy do węgierskiej grupy Szallas.hu, lidera branży OTA (online travel agency) w Europie Centralnej. Grupa inwestuje w lokalne strony internetowe z ofertami podróży, co dało jej w sumie już 770 tys. subskrybentów w Europie.
- Naszym celem jest, by każdy, bez względu na cel podróży, mógł w jednym miejscu znaleźć jak najlepiej dobrany nocleg i łatwo dokonać jego rezerwacji. Do tego potrzeba zróżnicowanej i licznej bazy hoteli, żeby klient nie musiał szukać w innych portalach czy dzwonić bezpośrednio do obiektów. Istotną rolę odegra tu nawiązana przez nas właśnie współpraca na wyłączność z Interia.pl. Dzięki temu, że staniemy się głównym partnerem rezerwacyjnym portalu, zyskamy dostęp do milionów jego użytkowników - mówi Grzegorz Kołodziej, odpowiadający za rozwój marki Nocleg.pl.

Według Badania Gemius/PBI w styczniu br. portal Interia.pl miał 13,94 mln realnych użytkowników i 844,4 mln odsłon.











