Bas Korsten jest dyrektorem kreatywnym oraz jednym z partnerów zarządzających w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson. Z branżą reklamową jest związany od ponad 20 lat. Zaczął jako junior copywriter w Result DDB, po dwóch latach został członkiem zarządu tej firmy oraz wygrał tytuł Agencji Roku 1999 i 2001. W 2004 roku założył agencję Selmore, a w 2008 Nothing (stworzył w niej nowy sport o nazwie FootGolf, który jest obecnie uprawiany na całym świecie). Pod koniec 2011 dołączył do J. Walter Thompson Amsterdam, gdzie odpowiada za strategiczny i kreatywny rozwój agencji oraz jej klientów. W 2016 roku został wymieniony jako jeden z 50 najbardziej kreatywnych osób roku w rankingu AdAge’s Creativity 50.
Tegoroczna odsłona KTR jest podzielona na trzy główne kategorie: Communication (z podkategoriami Video, Audio, Print & Publishing, Out Of Home, Online, Mobile, Integrated Campaigns, Branded Entertainment, Direct, PR, Innovation i Use of Data), Design oraz Craft (z podkategoriami Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft i Event Production Excellence).

Okres przesyłania zgłoszeń do konkursu zaczął się 23 stycznia i potrwa do 23 lutego. Internetowe głosowanie jurorów zacznie się 16 marca, a na 10 kwietnia zaplanowano obrady jury.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 28 maja.











