„You X” - Max Factor promuje kobiece piękno jako więcej niż urodę (wideo)

Startuje nowa międzynarodowa kampania marki kosmetycznej Max Factor (należącej do koncernu Coty) pod hasłem „You X Max Factor”. Akcję globalnie przygotowała agencja adam&eveDDB, a za realizację działań w Polsce odpowiadają firmy Zenith, MediaCom Warszawa, AdBirds i Only Only.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„You X” - Max Factor promuje kobiece piękno jako więcej niż urodę (wideo)

Akcja została oparta na wynikach sondażu wśród 26 tys. kobiet z dziewięciu krajów. W badaniu 88 proc. ankietowanych stwierdziło, że wierzy, że piękno to wypadkowa wyglądu, osobowości oraz charyzmy, 81 proc. - że zwraca uwagę na wygląd kobiet, które widzą, znają i to z nich czerpie urodowe inspiracje, zdecydowanie mniej z wyglądu modelek (10 proc. deklaracji) czy aktorek (28 proc.), natomiast według 80 proc. kampanie reklamowe nie potrafią we właściwy sposób odzwierciedlić kobiecego charakteru, który według badanych jest kluczowym aspektem ich piękna.

Kampania ma odpowiadać na te preferencje - pokazywać, że piękno jest czymś więcej niż tylko urodą - niezależnie od tego, czy kobiety mają dzieci, pną się po kolejnych szczeblach kariery czy odnoszą sukcesy zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Producent Max Factor zapowiada, że będzie się kierował tym nastawieniem w całej swojej działalności - od tworzenia produktów dostosowanych do potrzeb kobiet, aż po promowanie piękna jako czegoś więcej niż tylko wygląd zewnętrzny – jako elementu odzwierciedlającego charakter i doświadczenie.

Globalnie kreację i produkcją kampanii zejęła się agencja adam&eveDDB.

W Polsce za akcję odpowiadają firmy marketingowe MediaCom Warszawa (adaptacja spotu), AdBirds (reklamy w internecie, social media i punktach sprzedaży), Only Only (produkcja materiałów wideo z polskimi bohaterkami) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela