Archiwum z dnia 2018.03.05
- 01:52 Konkret PR wypromuje Jungheinrich Polska
- 09:02 Iza Szulc, Michał Gierwazik i Piotr Rogóż w zespole kreacji RiverWood
- 10:03 CBRE nowym klientem Zoom bsc
- 11:16 Astro będzie współorganizować i transmitować w E-Sporcie rozgrywki z Super Game E-sport
- 12:04 Te frytki cię zaskoczą! Smaczny i zdrowy pomysł na przekąskę
- 12:07 Przed nami III Kuźniański Półmaraton Leśny RAFAMET 2018
- 13:58 Spotkanie władz portu w Ystad z polskim Ministerstwem Gospodarki Morskiej
- 14:37 Relaks na poddaszu
- 14:46 W minionym tygodniu o 59 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego
- 14:51 Unikalny koncept designu ibis Styles – po raz pierwszy w Warszawie!
- 15:14 Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla Komfort SA - case study
- 15:40 Design by Śliwka Nałęczowska – startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu
- 16:20 Z Netfllixa odeszła wiceprezes odpowiedzialna za content
- 18:50 „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP
- 19:00 Kantar Millward Brown zaprasza na konferencję o komunikacji wielokanałowej "Dobre Video/ Złe Video"
- 19:40 FinAi rozwija projekt paneuropejskiej platformy kredytowej
- 20:00 Platforma Hulu patronem tytularnym teatru w Madison Square Garden
- 20:08 Aneta Kabsa w jury Lisbon International Advertising Festival
- 20:11 1,6 mln widzów debiutu „Hipnozy” w TVN
- 20:20 Michał Skierski odpowiada za marketing w Teleperformance Polska
- 20:44 Film "Czarna Pantera" zarobił już 900 milionów dolarów
- 20:55 Car sharing dostępny w Poznaniu, usługę wdrożyły 4Mobility i Audi
- 21:00 Produkty Nescafé promowane pod hasłem „Złota gorączka”
- 21:03 Liczne nowe dokumenty w wiosennej ramówce TVP Historia
- 21:04 Maya Thurman-Hawke w obsadzie „Stranger Things 3”. Priah Ferguson w pierwszoplanowej roli
- 21:05 Marek Czyż prowadzącym program „Radio Piekary - Komentarze”. Emisja tylko w internecie
- 21:08 Startuje „Pytanie na śniadanie extra”. Co w ramówce nowego cyklu TVP2?
- 21:09 "Past Midnight" - nowy komiksowy projekt Netfliksa. Reżyserem Rick Famuyiwa
- 21:10 Maciej Wołosiuk w Wirtualnej Polsce. Odpowiada za treści z kategorii informacje i kultura
- 21:10 Majonez Kielecki reklamowany jako „tradycyjnie doskonały” (wideo)
- 21:13 Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych
- 21:15 Gwiazdy muzyki, aktywistka i sportsmenka w kampanii Zalando „Ja. Bez ograniczeń”
- 21:23 McDonald's po raz dziewiąty częstuje z rana darmową kawą
- 21:24 Spółki uciekają z GPW. Ludwik Sobolewski: To efekt zbyt mocnego przykręcenia śruby regulacyjnej
- 21:25 Rachuneczek 19 zł miesięcznie w kampanii reklamowej nju mobile (wideo)
- 21:26 Małgorzata Rozenek-Majdan z nowym programem w TVN Style
- 21:27 „Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami” zachęca Burger King
- 21:28 „Korzystasz z miasta” - Mariusz Goli i autorka Madebyruda.pl reklamują Pierwszą Pożyczkę w Raiffeisen Polbanku (wideo)
- 21:29 Karol Borawski rozstał się z działem sportowym Wirtualnej Polski
- 21:30 „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów” w spocie Fundacji Rak'n'Roll (wideo)
- 21:31 „Receptury piękna” w reklamach kosmetyków Mincer Pharma (wideo)
- 21:32 McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"
- 21:32 ZenCard dostępny dla klientów płacących gotówką
- 21:33 Comperia: w 2017 roku wpływy wzrosły o 37 proc., a strata zmalała ponad dwukrotnie
- 21:35 Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja daleko
- 21:36 Dentsu Aegis Network Polska tworzy centra ekspertyzy i powołuje client partnerów
- 21:37 Piotr Długołęcki szefem kreacji LiquidThread
- 21:37 Ponad milion widzów zobaczyło "Kobiety mafii" Patryka Vegi
- 21:38 Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
- 21:39 Gmyz, Lisicki i wydawca „Rzeczpospolitej” mają przeprosić Irenę Dziedzic za podanie jej danych w tekście o lustracji
- 21:39 Szef Twittera przyznaje się do błędów i prosi o pomoc w naprawie serwisu
- 21:39 Koniec z fikcyjnym doręczaniem pism procesowych. Będzie musiał dostarczyć je komornik
- 21:40 Małżeńskie problemy Piotra Żyły mocno pogorszą jego wizerunek, także dla reklamodawców
- 21:41 Kantar o słowach Witolda Kołodziejskiego nt Radia Track: nieprawdziwe i podważające zaufanie do projektu
- 21:41 „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie
- 21:41 Nowe odcinki serialu "Roseanne". Premiera 27 marca (wideo)
- 21:42 Czym naprawdę jest RODO? Kompromisem i wyzwaniem (analiza)
- 21:42 Maciej Bral szefem Fox Networks Group w Europie Środkowej
- 21:43 Katarzyna Dowbor z rubryką w miesięczniku „Dobre Rady”
- 21:43 Po pobiciu fotoreportera „Gazety Krakowskiej” Press Club Polska apeluje do polityków o większą ochronę prawną dla dziennikarzy
- 21:44 Hanna Lis poprowadzi program „Między słowami” w Polsat Cafe. Doda i Piotr Stramowski wśród gości
- 21:46 Kim Kardashian i Lionsgate wyprodukują dla Facebooka komediowy show „You Kiddin' Me”
- 21:47 Magdalena Kasperowicz odchodzi z Meloradia. „Czas na nowe wyzwania”
- 21:49 Cyfrowy Polsat wydłuża o dwa lata spłatę kredytu, do oddania ma ponad 11 mld zł
- 21:50 Polsat wykorzystuje kryzys uczestników „Tańca z gwiazdami” do promocji show?
- 21:55 Wirtualna Polska informuje użytkowników o zmianach związanych z RODO
- 21:58 Triumf filmu "Kształt wody" na Oscarach
- 22:11 RMF FM z pierwszym od lat spadkiem wpływów z reklam, Radio Zet - w górę o ponad 60 proc.. "Nasza celowa decyzja"
- 22:22 Money.pl przed Business Insiderem, Infor.pl przed Rp.pl, Bankierem i Next.gazeta.pl (TOP15 serwisów o gospodarce i prawie)
- 22:30 Dziennikarze o „Alarmie!” TVP1: kopia „Uwagi!”, materiały jednostronne, brak wyjaśnienia co z nich wynika (opinie)
- 22:33 Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. „Będzie epizodem w social media”