Archiwum z dnia 2018.03.28
- 01:55 RMF FM aneksami do umów zobowiązuje pracowników do „godnego zachowania” i braku dyskryminacji
- 01:59 Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
- 03:44 „Grzechy i grzeszki” w Romance TV
- 11:48 Prowadzisz firmę? Poznaj główne korzyści płynące z e-dokumentów
- 11:53 Internet dla pacjentów w Centrum Zdrowia Dziecka.
- 12:40 Transition Technologies kontynuuje ekspansję zagraniczną i inwestuje we francuska firmę IT
- 13:11 Inteligentny system do zarządzania ciepłem
- 13:28 Zdobądź płatny staż w Schneider Electric i dołącz do EcoStruxure Academy!
- 16:37 INTRO FESTIVAL 2018 OGŁASZA LINE-UP – Vitalic i Apparat głównymi headlinerami
- 17:01 Pacjent i jego bezpieczeństwo warunkiem odpowiedzialnego rozwoju
- 17:08 Raciborska Izba Gospodarcza przekazała pieniądze uzbierane podczas Gwiazdki Serc
- 18:35 Ducati i NetApp współpracują przy cyfrowej transformacji wyścigów motocyklowych MotoGP
- 18:59 Darek "Stolarz" Wardziak ambasadorem GTV
- 19:15 Robert Lewandowski i inni piłkarze Bayernu Monachium reklamują opony Goodyear
- 19:46 Wojciech Hadaj i Wojciech Kowalczyk w Weszło FM
- 20:58 Europe gwiazdą Life Festival Oświęcim 2018
- 21:39 RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska awansowała na podium
- 21:44 Ikea planuje sprzedawać ekoburgery i klopsiki z białkiem z owadów
- 21:46 Nowy serial „Krypton” w HBO GO i HBO (wideo)
- 22:00 Działy zakupów na całym świecie stawiają na oszczędności
- 22:00 Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen
- 22:00 Zarobki pracowników Lidla w aglomeracjach od 4050 zł brutto
- 22:10 Imagine rezygnuje z usług Łubu Dubu PR, Basia Jagoda zbuduje wewnętrzny dział komunikacji
- 22:11 „Dbamy o polską ziemię” w promocji Grupy Azoty i Ursusa (wideo)
- 22:11 Rewolucja w rozliczaniu leasingu
- 22:11 Niechętnie składamy skargi na nieuczciwych e-sprzedawców. Odstraszają ich długotrwałe procedury lub nie wiedzą, gdzie szukać pomocy
- 22:20 HBO promuje nowy sezon "Doliny Krzemowej" dronami dowożącymi pizzę
- 22:21 „Wszystko na wielkanocny stół” w ofercie Biedronki
- 22:22 P4 i Easyhost chcą stworzyć spółkę FIBEE IV oferującą hurtowy dostęp do sieci kablowych
- 22:25 Mix Box - nowa promocja Plusa z tanimi smartfonami i filmowym gadżetem (wideo)
- 22:28 RFBenchmark i Speedtest chcą zbudować licznik prędkości internetu dla UKE
- 22:30 Heart&Brain dalej obsługuje reklamowo Tatrę
- 22:32 Szefowa Net Media Broker: Terlikowscy nie byli współwłaścicielami Małego Dziennika, rozważamy różne warianty jego przyszłości
- 22:35 Teleturniej „Takeshi’s Castle: Take Wariaty” w Comedy Central Family. Komentują Koterski, Figurski i Make Life Harder
- 22:37 W spocie Pepsi Błaszczykowski gra z Messim, Krossem, Allim i Marcelo piłkami tryskającymi farbą (wideo)
- 22:39 Medium.com płaci dodatkowo autorom najlepszych tekstów
- 22:40 Xiaomi prezentuje smartfon Mi Mix 2S z ekranem 5,99 cala, Snapdragonem 845 i podwójnym aparatem fotograficznym
- 22:40 TVP Info w wersji HD na 3. pozycji na dekoderach UPC
- 22:41 KRRiT przygotowuje konkursy na 17 częstotliwości radiowych
- 22:41 TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół
- 22:41 Carrefour Polska w 2017 r. ze wzrostem przychodu. Chce więcej sprzedawać w internecie
- 22:42 LARQ w 2017 roku: 50,4 mln zł z aktywów finansowych, 33,2 mln zł zysku netto. Wpływy Synergic 35 proc. w górę
- 22:42 Mercedes-Benz Bank i Cisco Poland najlepszymi miejscami pracy w Polsce
- 22:43 „O mnie się nie martw” śledzi 1,7 mln widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
- 22:44 Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot
- 22:44 P20 Pro i P20 - nowe smartfony Huawei za 3499 zł i 2699 zł (wideo)
- 22:45 Grupa OLX uruchamia polską wersję serwisu Tradus do handlu ciężarówkami i ciężkim sprzętem
- 22:45 Dziesięć sieci komórkowych dostało zgodę na wprowadzenie dopłat za korzystanie z roamingu
- 22:46 Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji
- 22:46 Apple z odświeżonym iPadem za 329 dolarów i ofertą edukacyjną
- 22:46 TV Republika kasuje ostrego twitta i przeprasza za niego internautę. „To nie powinno się przydarzyć”
- 22:47 1,16 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 przegrywa z konkurencją
- 22:48 RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w lutym. W czołówce Wirtualnemedia.pl
- 22:48 PKO BP wdraża technologię blockchain. Na początek do weryfikacji dokumentów
- 22:49 Antysemickie komentarze internautów cytowane w kampanii Muzeum Polin "Inne słowa, ten sam hejt"
- 22:50 Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)
- 22:57 Heineken po oskarżeniach o rasizm wycofuje reklamę telewizyjną z hasłem „Lighter is better”
- 23:00 TVP inwestuje w ośrodki regionalne. Od kwietnia zmiany w ramówce TVP3
- 23:05 5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających
- 23:09 Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość
- 23:11 Wśród polskich użytkowników Twittera przeważają mężczyźni, osoby z dużych miast i ze średnim lub wyższym wykształceniem (analiza)
- 23:33 TVP zmienia strukturę: znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. Agnieszka Dejneka głównym szefem programowym