Archiwum z dnia 2018.04.05
- 10:23 ABC kupowania kuchenki mikrofalowej
- 10:25 Okna bez VAT od OKNOPLAST
- 10:41 EKO-OKNA S.A. POSZUKUJĄ ŚLUSARZY I STOLARZY DO DZIAŁU ALUMINIUM
- 12:22 Darmowa dostawa w piątki dla klientów PizzaPortal.pl płacących Blikiem
- 12:30 Form Up wypromuje Vices na rynku amerykańskim
- 15:07 Curry – odrobina egzotyki w domowej kuchni
- 15:25 Xavier Guesnu nowym Prezesem Zarządu Lafarge w Polsce
- 16:18 Kuchnia w stylu retro
- 16:23 Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny
- 17:00 Cinkciarz.pl wprowadza przekazy pieniężne w 24 walutach
- 20:19 Dr Oetker reklamuje czekoladową pizzę Guseppe (wideo)
- 20:39 NeoNail rusza z własnym programem lojalnościowym
- 20:47 Specjal sponsorem klubu żużlowego Mrgarden GKM Grudziądz
- 20:52 Polskie Towarzystwo Medycyny Nuklearnej klientem Clue PR
- 21:00 Zmysłowy spot reklamuje Czekodżem Łowicz (wideo)
- 21:33 Paulina Strugała prezesem PKO Banku Hipotecznego
- 21:44 Fundacja Polska Bezgotówkowa klientem Solski Communications
- 21:51 Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko
- 21:55 Metamorfoza domu z Dorotą Szelągowską w urodzinowej promocji Castoramy
- 22:00 Piwo Książęce IPA reklamowane pod hasłem „Ty wybierasz” (wideo)
- 22:00 Lidia Niedźwiedzka-Owsiak z nagrodą Kobiety Roku 2017 miesięcznika „Twój Styl”
- 22:03 ADnova zajmie się kampanią Royal Canin
- 22:06 Radio ZET liderem w Częstochowie. Radio Jura wyprzedziło RMF MAXX i Trójkę
- 22:07 Biuro Podróży Reklamy pracuje dla BySisi.pl
- 22:11 Robert Lewandowski i Oshee sponsorami reprezentacji Polski w amp futbolu
- 22:11 Protekcjonizm gospodarczy uderza w eksporterów polskiej żywności. Najwięcej barier stawiają Czechy, Niemcy i Słowacja
- 22:15 The North Face chce więcej kobiet w reklamach, by młode dziewczęta miały wzorce do naśladowania (wideo)
- 22:17 HP i organizatorzy Cannes Lions chcą promować różnorodność w branży reklamowej
- 22:20 John Giannandrea: z Google do Apple
- 22:21 Mateusz Miga przechodzi z „Przeglądu Sportowego” i „Faktu” do śląskiego „Sportu”
- 22:22 Trendbook Wizaz.pl 2018 już do pobrania
- 22:25 Małgorzata Roszak-Sygocka dyrektorką marketingu CityFit
- 22:27 11 kwietnia Mark Zuckerberg będzie tłumaczył amerykańskiemu kongresowi aferę Cambridge Analytica
- 22:28 FOX nakręci drugi sezon "Deep State"
- 22:29 Allegro reklamuje „wszystko, czego szukasz, do wypoczynku, ogrodu i dla dziecka” (wideo)
- 22:30 Megapralka w centrum Warszawy promuje Samsung Quick Drive
- 22:31 Rynek gier wirtualnej rzeczywistości rośnie rocznie o 67 proc. „Chwilowa moda”
- 22:32 LifeTube tworzy osobne działy dedykowane edukacji i rozrywce
- 22:33 Koral startuje z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)
- 22:33 Martin Freeman w filmie "Cargo" kontra zombie
- 22:34 Facebook nie wprowadzi zasad RODO poza krajami Unii Europejskiej
- 22:35 BlackBerry oskarża Snapchata o naruszenie patentów
- 22:35 Horizon GO od UPC Polska dostępny w krajach UE
- 22:37 Uber zmienia taryfikator, na dłuższych trasach 3,30 zł za kilometr zamiast stałej kwoty
- 22:38 Kayah z piosenką „Po co” reklamuje Meloradio (wideo)
- 22:38 TVP Kultura wyemituje cykl dokumentów o polskich blokowiskach (wiedeo)
- 22:39 Eska z nowym konkursem dla swoich słuchaczy. Promuje go Katarzyna Dziurska
- 22:40 Tauron ruszył z przetargiem na obsługę 10 mln zł budżetu mediowego
- 22:40 Czwarty sezon serialu "The Affair" od czerwca
- 22:41 Labcon: Magda Chętnik dyrektorem operacyjnym, Mariusz Piekut dyrektorem kreatywnym
- 22:41 Wojciech Cejrowski, Aleksandra Jakubowska, Piotr Gociek, Piotr Wielgucki i Piotr Cywiński w „Loży oszczerców” w Radiu Koszalin
- 22:42 „Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
- 22:42 500 tys. widzów „Najdłuższej wojny nowoczesnej Europy”. TVP1 przegrywa z konkurencją
- 22:42 Koniec serialu "Uwikłana" z Jennifer Lopez w roli głównej
- 22:43 Sławomir Zapała reklamuje sklepy Max Elektro
- 22:44 Beniamin Schon za Maksymiliana Litwinowa dyrektorem marketingu Castorama Polska
- 22:44 Bartosz Gałkowski za Agatę Jankowską dyrektorem artystycznym miesięcznika „Pani”
- 22:44 UOKiK wydał zgodę na przejęcie Stokrotki przez Maxima Grupe
- 22:45 TVN kontynuuje „Diagnozę”, powstanie trzeci sezon serialu. „Nowe postaci i zaskakujące historie”
- 22:45 Paweł Rybicki dyrektorem sekretariatu Beaty Szydło w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
- 22:47 Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative
- 22:48 PZL przejęła od Opus B obsługę sklepów meblowych Agata, w reklamach dalej Małgorzata Socha (wideo)
- 22:49 FB wprowadza dodatkowe informacje pod artykułami, aby walczyć z fake news. Na początek w USA
- 22:50 976 tys. zł kosztów Rady Mediów Narodowych w ub.r., 308 tys. zł na wynagrodzenia członków
- 22:51 Magda Gessler wygrała z Doliną Charlotty. "Proces kosztował mnie wiele nerwów. Bardzo się cieszę, że to się skończyło"
- 22:52 Czarne chmury nad prezesem WPP, jest podejrzany o złe zarządzanie firmą
- 22:53 Krzysztof Majak za Paulinę Gumowską szefem strony głównej WP.pl, zastępcami Piotr Mieśnik i Konrad Kubicz
- 22:56 Telewizja Polska chwali się oglądalnością „Wiadomości” z własnego pomiaru, a innych programów i TVP Info - z badania Nielsena
- 23:00 Spada oglądalność „Leśniczówki”. Telenowela w pierwszym tygodniu miała 2 mln widzów, a w piątym - 810 tys.
- 23:00 Kancelaria premiera wydała ponad 800 tys. zł na marketing i PR. Zlecenia m.in. dla TVP, Polkomtela i na promocję 500+
- 23:00 Facebook przekazał Cambridge Analytica dane 87 mln użytkowników, wprowadza dodatkowe zabezpieczenia
- 23:04 Szef „Wiadomości”: porównanie nagród za rządów PO i PiS było precyzyjne. Rzecznik PO bojkotuje TVP
- 23:13 Michał Gąsiorowski odszedł z Zapinamypasy.pl. „Zbyt wiele różnic dzieli mnie i właścicieli w wizji radia”
- 23:25 Empik odpowiada Magdalenie Ogórek: jej książka nie cieszy się powodzeniem, porównanie do Piątka to nieporozumienie
- 23:33 „Wydarzenia” zyskały widzów na głównej antenie w marcu, „Fakty” zdecydowanym liderem