Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko

Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napojów Roko (Zbyszko). Działania zaplanowano na cały rok 2018.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki oraz dotarcie do młodszej grupy docelowej. W tym roku planowana jest kampania digital, współpraca z influecerami. Ponadto marka zaangażowała się w branżę gamingową, zostając sponsorem tytularnym Good Game Warsaw.

- Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje - komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager Roko.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"