Archiwum z dnia 2018.04.10
- 09:38 Grupa OKNOPLAST zaprezentowała Inteligentne Okno - okno przyszłości, które zastąpi tablet czy laptop
- 09:51 Jeden klik do relaksu!
- 10:00 Łazienka w stylu retro
- 10:53 Ruszyła nowa kampania PGE pod hasłem "Jesteśmy przy Tobie"
- 11:12 Studio 111 wypromuje markę Jabra
- 11:45 Słoweńska Organizacja Turystyczna pracuje z A PRiori Communications
- 12:13 Targi Film Video Foto: Nowe filtry do fotografii mobilnej oraz spotkania ze znanymi fotografami
- 12:47 Dyrektor marketingu TUI odchodzi z firmy po 27 latach
- 12:51 Immochan Polska na tegorocznych Targach CSR
- 14:36 Grażyna Barszczewska i Adam Ferency czytają listy Szymborskiej i Herberta w radiowej Trójce
- 16:20 Miasto 2.0 Rewitalizacja+Biznes – konferencja w służbie Łodzi
- 16:47 5. edycja programu akceleracyjnego Huge Thing zakończona
- 17:04 Joanna Paczkowska-Tatomir: z Inner Value do Polnordu
- 18:59 Czeski holding przemysłowy PBS GROUP wchodzi na polski rynek Spółka dostarczy kocioł dla nowej kotłowni biomasowej w Olsztynie
- 20:55 Anna Dereszowska przez trzy lata będzie promować Renault
- 21:51 Wicedyrektor TVP Polonia: wynagrodzenie za prowadzenie Izby Pamięci Generała Kuklińskiego przeznaczam na jej działalność
- 22:00 Kobieta wraca do siebie w reklamie Magne B6 Forte (wideo)
- 22:00 Radio Szczecin nowym liderem w Szczecinie. Ogromny spadek Trójki
- 22:00 Audi sprzedało w I kw. ponad 463 tys. samochodów
- 22:00 Radio Gra liderem w Toruniu. Duży wzrost Wawy
- 22:02 Wittchen sprzeda Lidlowi swoje produkty za kilkanaście milionów złotych
- 22:03 Andrzej Pągowski i Bartek Leśniewski w kampanii NN Investment Partners TFI (wideo)
- 22:04 Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White
- 22:05 Netflix chce przejąć za 300 mln dolarów agencję reklamy zewnętrznej
- 22:09 Moico startuje z ofertą komórkową w pakietach od 10 do 29 złotych miesięcznie
- 22:10 Sony reklamuje globalnie telewizory z rozdzielczością w 4K (wideo)
- 22:13 "Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudential (wideo)
- 22:14 Anson Mount w drugim sezonie serialu "Star Trek: Discovery"
- 22:15 Jacek Olczak prezesem ds. operacyjnych w Philip Morris International
- 22:15 Powstanie szósty sezon serialu "Mamuśka"
- 22:18 11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy
- 22:20 Zwierzak najlepszym towarzyszem seansów Netflixa
- 22:20 Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair
- 22:22 Intel Extreme Masters 2018 przyciągnęły do Katowic prawie 170 tys. fanów. Polska jednym z największych rynków e-sportu
- 22:25 Apple wspiera walkę z HIV i AIDS - czerwona wersja iPhone’a 8 i iPhone'a 8 Plus
- 22:30 Elektryczny Jaguar I-Pace w Polsce od 354,9 tys. zł
- 22:33 Rossmann reklamuje promocję -55% na kosmetyki do makijażu "Piękny początek sezonu" (wideo)
- 22:34 Powstanie drugi sezon serialu "Alexa & Katie"
- 22:35 Antyradio kolejny raz patronem radiowym Open’er Festival 2018
- 22:36 Michał Ossowski redaktorem naczelnym „Tygodnika Solidarność”, Mateusz Kosiński wiceszefem Tysol.pl
- 22:37 Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm "Financial Timesa", najwyżej Benhauer
- 22:38 Próchnik rozlicza się z błędów w zarządzaniu i zapowiada "powrót do korzeni"
- 22:39 508 tys. numerów przeniesionych w I kwartale 2018 roku, Premium Mobile z najlepszym bilansem
- 22:40 Krzysztof Zawadzki odchodzi z zarządu Grupy Sare
- 22:40 Pasmo Red Carpet TV w telewizji ETV. Robert Patoleta pracuje nad rebrandingiem
- 22:41 Trzeci numer „Vogue Polska” w środę w kioskach. Na okładce Natalia Vodianowa
- 22:42 YouTube oskarżony o nielegalne gromadzenie danych na temat dzieci
- 22:43 „Twój Styl” liderem sprzedaży. „Zwierciadło” o 28 proc. do góry
- 22:44 "Alice Isn't Dead" - nowy serial twórcy "Mr. Robot"
- 22:46 950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
- 22:47 Sting i Shaggy zagrają koncert specjalnie dla Polskiego Radia
- 22:47 Roman Giertych musi przeprosić tygodnik „Wprost” za nazywanie go „szmatławą gazetą”
- 22:48 Ministerstwo Finansów dopomina się o podatek od kryptowalut. „Lepsze rozwiązania ma nawet Białoruś”
- 22:49 Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi
- 22:50 125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki „Kruka” w Canal+
- 22:52 Polsat uruchomi dwa nowe kanały Polsat Sport, żeby pokazywać na żywo wszystkie mecze Ligi Mistrzów
- 22:54 IDMnet odpowiada za sprzedaż serwisów Motor-Presse
- 22:55 „Wojenne dziewczyny” straciły 750 tys. widzów, ale TVP1 zachowuje pozycję lidera
- 22:58 „Doradca smaku” i „Przepis dnia” z Prymatem na czele telewizyjnego product placementu (raport)
- 23:00 Internet stacjonarny w Polsce od 24,46 do 118,24 zł, za mobilny średnio 43,30 zł miesięcznie
- 23:10 Telewizja Polsat szykuje zmiany w strukturze Polsat News, Jarosław Gugała odpowiada za pasmo o 22.00
- 23:11 Onet i „Gazeta Wyborcza” krytykowani przez Paczuską, Ziemkiewicza i Wildsteina za „rzewne wspomnienia” katastrofy smoleńskiej
- 23:33 TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na „Faktach”
- 23:44 Grabaż walczy z nc+ o dostęp do usług za granicą. „Każdego klienta traktujemy indywidualnie”