Unilever testuje nowe formaty reklam, żeby dzielić się wydatkami z organizacjami charytatywnymi

Należąca do Unilevera marka Knorr testuje nowe formaty reklam wideo umożliwiające widzom wybór organizacji charytatywnej, która będzie czerpać zyski z emisji spotów wyświetlanych przez co najmniej 15 sekund.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Technologia została opracowana przez Good-Loop, która pozycjonuje się jako „etyczna internetowa platforma reklamowa”.

W ramach miesięcznego okresu próbnego będą emitowane reklamy wideo marki Knorr z informacją o tym, że jeżeli spot zostanie obejrzany do końca jego emisji, to wówczas widz będzie mógł przekazać darowiznę (bezpłatnie) jednej z trzech organizacji charytatywnych: The People's Kitchen, The Trussell Trust lub WaterAid. Wybrana organizacja charytatywna otrzyma wtedy 50 proc. przychodów (czyli wartości tej reklamy), a reszta trafi do wydawcy.

W przypadku Knorr koszt dla każdej reklamy jest niższy niż w przypadku standardowej reklamy wideo. Przedstawiciele Unilevera zdradzili, że już widoczny jest wzrost wskaźników zaangażowania i współczynników klikalności w porównaniu do zwykłej kampanii reklamowej wideo.

Wśród wydawców, którzy przyłączyli się do tego projektu, są m.in. „The Guardian” i „Good Housekeeping”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online