Archiwum z dnia 2018.04.16
- 04:11 infoShare 2018
- 11:54 Westernowy spot reklamuje Kiełbasę Teksańską Morliny z chilli (wideo)
- 12:54 „To się więcej nie powtórzy” – wystawa fotograficzna krakowskich artystów
- 13:28 Anna Zielińska-Rakowicz i Wojciech Maćkowski: z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych do Hill+Knowlton Strategies
- 14:43 Agencja Allegro wprowadza Allevent
- 16:12 Słodko i bez cukru. Jak to pogodzić?
- 16:48 Statuetki TopBuilder 2018 dla Soudal
- 16:58 ARGOTIAB® 2% krem – gojenie bez powikłań
- 17:20 Purmo na targach INSTALACJE 2018
- 19:04 Wiosna – najlepszy czas na termomodernizację!
- 19:54 Urszula Dębska i Michał Malinowski promują odzież Outhorn (wideo)
- 19:58 Zmarł rosyjski dziennikarz śledczy Maksim Borodin, media nie wierzą w wypadek lub samobójstwo
- 19:58 RMF FM na czele w Białymstoku, RMF MAXXX awansowało z 9 na 2 miejsce
- 20:12 Ponad 5,4 mln zł na promocję Funduszy Europejskich, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju zaczęło przetarg
- 20:23 Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują Garnier Color Naturals (wideo)
- 21:03 Edyta Górniak reklamuje lakiery do paznokci ChiodoPRO
- 21:10 Gabriel Luna zagra w filmie "Terminator"
- 21:17 Stanisław Skarżyński wyszedł ze studia RDC, bo nie chciał dyskutować z Rafałem Ziemkiewiczem
- 21:26 Dziennie otrzymujemy średnio dwadzieścia e-maili reklamowych
- 21:29 PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP
- 21:34 South Korean New Stars 2018: ruszyły polskie preselekcje
- 21:36 „Kiedy chodzi o modę” w kampanii eObuwie.pl dla kobiet (wideo)
- 21:52 Dekoral z kampanią na 20. urodziny
- 21:57 Eleven Sports 4 trafił do sieci Toya
- 22:00 Nowa oferta internetowa i 4 nowe kanały HD w ofercie Toya
- 22:07 PLL LOT wzmacnia flotę. Pojawił się pierwszy z sześciu samolotów typu Embraer 195
- 22:08 Telewizja Polska szuka agencji do kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”
- 22:09 Kyle Chandler zagra w serialu "Paragraf 22". George Clooney rezygnuje
- 22:09 „Restauracje z charakterem” w TVS, prowadzącymi Kris Kojder i Dominika Bem
- 22:11 „Wyjątkowa chwila” z Pauliną Krupińską w TVN promuje kosmetyki z Rossmann (wideo)
- 22:11 Port Gdańsk stawia na rozwój turystyki. Zwiększy częstotliwość połączeń do Szwecji
- 22:11 Joanna Racewicz: rozważam pozwanie Telewizji Polskiej, nie poznaję Danuty Holeckiej i Krzysztofa Ziemca
- 22:15 Cztery agencje w przetargu reklamowym Intermarché
- 22:18 Cubic Global Defense z Solski Communications
- 22:19 Stanisław Kazior managing director w Canvas White
- 22:26 Kamil Grosicki na puszkach i w reklamach napoju Turbo Grosik Energy Drink
- 22:27 Gołębie promują kredyt z obniżoną prowizją w Banku Pocztowym (wideo)
- 22:27 Cinkciarz.pl wprowadza CinkciarzPay - płatności w 24 walutach w e-sklepach
- 22:29 BR TVP brokerem reklamowym Active Family
- 22:30 Kamil Bednarek z reklamą Play najchętniej oglądany na YouTube w marcu 2018
- 22:31 Wchodzi Konstytucja dla Biznesu. Duże zmiany dla przedsiębiorców
- 22:32 Ewa Bukowiecka-Janik wróciła z Wirtualnej Polski do naTemat
- 22:33 „CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, „PC Format” stracił najwięcej
- 22:34 Agata Komosa szefową zespołu informacji w Wirtualnej Polsce
- 22:35 Wyzwania komunikacyjne związane z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO)
- 22:36 Agencja Whites tworzy Content Studio, na czele Anna Mościcka
- 22:36 Hamują wydatki na reklamę natywną w USA, mniejszy wzrost w 2018 roku
- 22:37 Procter&Gamble uruchomi własną agencję reklamową. Na jej czele Andrea Diquez
- 22:37 Newsweek.pl musi sprostować informacje o procesie Macieja Pawlickiego z bankami
- 22:37 Anna Cieślak i Maciej Stuhr nadal będą promowali samochody Mitsubishi
- 22:38 Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content
- 22:38 Radio 98,9 FM Szczecin do czerwca będzie testować częstotliwość na której miało nadawać Radia Bajka
- 22:39 Dzięki FBLearner Flow Facebook przewidzi decyzje użytkowników pozwalając reagować marketerom
- 22:40 FoodCare przeprasza Dariusza Michalczewskiego ws. napoju Tiger, a obok informuje, że nie musi płacić odszkodowania
- 22:40 Publicis Media tworzy dział commerce z Pawłem Wojciechowskim na czele
- 22:41 Izabela Ozga: z „Super Expressu” do Bonnier Business Polska
- 22:41 DSK przygotuje kampanię promującą postawy prozdrowotne i badania nowotworowe
- 22:42 „Warsaw Shore” straciło widzów, ale i tak kilkunastokrotnie podnosi oglądalność MTV Polska
- 22:42 VML Poland będzie promować IKEA Retail w internecie
- 22:43 Grupa Sare negocjuje kupno Sales Intelligence od HubStyle za minimum 1,9 mln zł
- 22:44 Browary: warianty bez alkoholu nie są reakcją na ograniczenia reklam piwa w telewizji. Wrócą spoty „z przymrużeniem oka”?
- 22:46 P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"
- 22:47 Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine
- 22:50 Ponad 50 tys. zł za licencję na organizację stref kibica podczas mistrzostw świata Rosja 2018
- 22:55 Przepisy europejskie ograniczą prawa do cytatu, Mozilla namawia do protestu
- 22:57 Rafał Ziemkiewicz tłumaczy tweet ze zdjęciem Czuchnowskiego, do którego nie miał praw autorskich
- 23:00 Martin Sorrell po 33 latach pracy rezygnuje z funkcji szefa WPP
- 23:40 Do Sejmu trafił projekt zwiększający ilość polskiej muzyki w radio. Nadawcy: To przyniesie więcej szkody niż pożytku
- 23:45 Nowe badania rynku mediów KRRiT, dzisiaj pierwsze spotkania. „Posiadamy technologie”
- 23:50 „Oko za oko” nowym serialem Tadeusza Lampki w Czwórce
- 23:55 Telewizja WP: stawiamy na produkcje zewnętrzne. Maciej Orłoś: nie żałuję odejścia z TVP