- W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek - opisuje Marek Moroz, prezes Magnificco. - Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta - dodaje Moroz.
Jest to druga akcja reklamowa marki ChiodoPRO z udziałem Edyty Górniak.
Kampania obejmuje działania public relations oraz z zakresu marketingu internetowego (m.in. we współpracy z influencerami). Ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Za przygotowanie strategii komunikacji i realizację działań odpowiada agencja Kuźnia PR.











