Urszula Dębska i Michał Malinowski, prywatnie pasjonaci aktywnego wypoczynku, mają pokazywać w reklamach, że oferta Outhorn obejmuje modne, funkcjonalne ubrania dopasowane do każdej sylwetki.
- Oferta marki Outhorn to odpowiedź dla tych, którzy w miejskiej przestrzeni chcą się wyróżnić i poczuć wyjątkowo, ale nie chcą rezygnować z wygodnych rozwiązań, które oferują ubrania sportowe. Outhorn tworzy ubrania inspirowane aktywnością, które dodają energii do działania, są modne, ale jednocześnie wygodne i łatwe do zestawiania z innymi - opisuje Jagoda Bugaj, brand manager Outhorn.
Poprzednio, od połowy 2016 roku do jesieni ub.r., w reklamach odzieży Outhorn występowała prezenterka pogody Dorota Gardias.
Nowa akcja reklamowa obejmuje internet, sklepy Outhorn (materiały POS) oraz outdor i kina Helios i Cinema City (w miastach, w których są sklepy Outhorn). Potrwa do końca czerwca. Produkcją reklam zajęła się Ucieczka z L.A.

Urszula Dębska i Michał Malinowski wystąpią też w jesienno-zimowej kampanii odzieży Outhorn.











