Archiwum z dnia 2018.08.06
- 11:35 JAK DBAĆ O LOJALNOŚĆ KLIENTÓW? GALERIA KATOWICKA MA NA TO SPOSÓB
- 13:52 Kemping, czyli wakacje na łonie natury
- 14:37 NetApp i NVIDIA z nową architekturą sztucznej inteligencji
- 14:53 Renault "Budzi energię miasta" z elektrycznym modelem Zoe
- 16:24 Piłkarze też jedzą słodycze, ale wybierają z głową!
- 16:40 Audi w I połowie br. sprzedało 950 tys. aut. Przychody i zysk w górę
- 17:47 Pyszne miejskie grillowanie
- 18:43 I Międzynarodowa Debata Organizacji Wspierających Dzieci Chore Onkologicznie 23 sierpnia, godz. 17.30, AWF Warszawa
- 18:57 Sławomir Jastrzębowski na stałe felietonistą „Do Rzeczy”
- 19:00 Telemonitoring to lepsze efekty terapii i wymierne oszczędności - Dr n. med. Ewa Jędrzejczyk-Patej
- 19:18 Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu
- 20:11 Tomasz Choroszewski digital media directorem w Codemedia
- 21:48 „Made in Maroko” - nowy program z Dagmarą Kaźmierską w TTV
- 22:00 TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)
- 22:06 Katarzyna Krupicka jako PR manager w Design PR
- 22:07 Radio ZET nowym liderem słuchalności w Olsztynie w I półroczu 2018
- 22:10 Premium Mobile ze wzrostem przychodów ze sprzedaży i niemal o połowę większą stratą netto
- 22:11 Joanna Coles, była szefowa „Cosmopolitana” i „Marie Claire” odchodzi z wydawnictwa Hearst
- 22:11 Nickelodeon szykuje kreskówkę wykorzystującą rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość
- 22:11 Ważnym elementem diety niemowląt są mięso i ryby. Powinno się je wprowadzać już na początku rozszerzania diety
- 22:18 Audi i Ericsson wspólnie pracują nad wdrożeniami 5G
- 22:19 „Familiada” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
- 22:20 „Przyjaciółka” liderem sprzedaży w maju. Wszystkie tytuły ze spadkami
- 22:23 Dziewięciu na dziesięciu Amerykanów ogląda w tygodniu telewizję
- 22:27 Tiger w dwóch nowych smakach
- 22:29 Samsung sprzedaje najwięcej smartfonów. Huawei wyprzedził Apple i podniósł ceny o 28 proc.
- 22:30 Accuweather na czele serwisów o pogodzie, mocno w górę Pogodynka.pl i Lightningmaps.org (TOP10)
- 22:30 Sofia Niño de Rivera, Gael Garcia Bernal i Maluma w hiszpańskim serialu YouTube
- 22:31 mBank Intensive reklamowany jako „oferta dla chcących więcej” (wideo)
- 22:35 Niekryty Krytyk promuje platformę TalentTube
- 22:35 Grupa PWN uruchomiła e-sklep aleMaluch.pl z grami i zabawkami edukacyjnymi
- 22:36 Merlin Group za 17,4 mln zł kupuje sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl
- 22:36 Luis Silberwasser odchodzi ze stanowiska szefa Telemundo Networks
- 22:37 Grupa Grandes Kochonos powołuje zespół strategiczny
- 22:37 Mondelēz International przenosi obsługę mediową z Carata do Mindshare
- 22:37 Joanna Sołtysiak dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje
- 22:37 PepsiCo krytykowane za opakowania chipsów Walkers nie nadające się do recyklingu
- 22:39 PAIH wybiera dom mediowy do obsługi 3 mln zł budżetu
- 22:40 Tim Cook o bilionowej wycenie Apple: To sukces naszej misji, na pierwszym miejscu jest użytkownik
- 22:40 Premiera filmu "Biały Kieł" w kinach od 7 września
- 22:41 Starbucks planuje w swoich kawiarniach płatności Bitcoinem
- 22:42 Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG
- 22:42 Tauron Sprzedaż szuka agencji reklamowej do strategii i kreacji kampanii
- 22:42 "Sugar" - nowy serial YouTube Premium. O Maroon 5, Kelly Clarkson, Snoop Dogg
- 22:43 Wpływy „Polityki” i „Forum” zmalały o 10 proc. do 41,3 mln zł, przychody Polityki Insight wzrosły o 10 proc. do 5,84 mln zł
- 22:44 Kino Polska TV z 64,3 mln zł wpływów i 36,1 mln zł zysku w I połowie br.
- 22:45 Wolność słowa najważniejszym prawem człowieka
- 22:45 Katolickie „Studio raban” dalej w ramówce TVP1
- 22:45 Chris Rock zagra w czwartym sezonie serialu "Fargo"
- 22:46 "Misja futbol” Onetu obejrzana 25,3 mln razy
- 22:50 VIMN Poland ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Zarabia więcej z reklam niż z opłat od operatorów
- 22:51 KER: Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" nie jest reklamą rasistowską
- 22:53 Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa
- 22:53 Koniec użytkowania wieczystego, Polacy staną się właścicielami działek. Dzięki nowym przepisom sporo zaoszczędzimy
- 22:55 Clear Channel Poland ze wzrostem wpływów i 1,4 mln zł straty netto. Chce zwiększyć kontrolę wydatków i jakość nośników
- 22:57 Ponad miliard złotych na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r.
- 22:57 Szef TVP Sport: surowe konsekwencje dla wydawcy za brak transmisji meczu Real - Juventus
- 23:00 Przychody Pyszne.pl wzrosły z 17,6 do 37 mln zł, a strata - z 37,6 do 47,6 mln zł. Serwis stawia na maksymalizację zasięgu
- 23:11 Ada Fijał dołącza do TVN Style. Jesienią poprowadzi program „Stylowa odnowa”
- 23:20 Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa
- 23:22 Money.pl przed Business Insider Polska na czele serwisów gospodarczych, w dół Next.gazeta.pl (TOP10)
- 23:33 60 proc. wpływów Samsunga w Polsce ze sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego i komputerów. 619 mln zł na reklamy
- 23:44 Rekordowa liczba skarg do KRRiT na programy Telewizji Polskiej
- 23:44 „Fakt” liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. „Gazety Wyborczej” - najmniej w historii