Archiwum z dnia 2018.10.25
- 12:50 Jak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży handlowej?
- 13:46 STWARDNIENIE ROZSIANE BEZ TAJEMNIC! ZMOBILIZOWANI.SM CAFÉ ZAPARKUJE POD GALERIĄ KATOWICKĄ
- 13:51 The Icon Agency dla marki Levi's
- 14:59 Media Expert otworzyło w tym roku 27 nowych elektromarketów
- 15:19 Synertime wypromuje markę Merrell
- 18:14 Pięć agencji w przetargu reklamowym Empiku
- 18:22 Fizjoterapeuci a obowiązek ubezpieczeniowy – projekty nowelizacji ustawy o działalności leczniczej i ustawy o zawodzie fizjoterapeuty
- 18:37 Poznaliśmy kolejnych „Pracodawców Godnych Zaufania”
- 18:39 Karolina Nowacka-Radłowska w dziale kreacji On Board Think Kong
- 18:40 Nanovo – technologicznym partnerem eobuwie.pl
- 18:42 LUX MED Pracodawcą Godnym Zaufania
- 19:43 Grupa Bauer Media kupuje resztę udziałów NetBrokers Holding
- 20:33 Upside projektowo dla marki Jurajska
- 21:08 Polsat Play kończy 10 lat. „Stacja niezmiennie ma swoich wiernych widzów”
- 21:22 "Cold city" w digitalowej kampanii Sizeera
- 21:33 Tomasz Konieczny wystąpi na „Scenie klasycznej” TVP Kultura
- 21:47 Cube Group odpowiada za działania digital dla Uniqa Polska
- 22:00 Łukasz Urbański i Magdalena Feruś awansowali w Polsat Media
- 22:06 Mateusz Marczyński PR managerem Levi's. Koniec współpracy z Aliganza Fashion Agency
- 22:08 Paweł Jurek nowym rzecznikiem Ministerstwa Finansów
- 22:10 Marieta Żukowska twarzą kampaii kosmetyków Parisian Cool L’Oréal Professionnel
- 22:14 24 listopada po raz szósty wraca Zimowy Narodowy
- 22:17 Pyszne.pl rozszerza usługę szybkich dostaw o Wrocław
- 22:19 Radio Eska uruchomiło profil w serwisie TikTok, aplikacji dla młodych użytkowników smartfonów
- 22:25 Abonament nc+ Telefon za pół ceny dla przenoszących numer
- 22:27 Adidas wybiera agencję do obsługi reklamowej Reeboka na siedmiu rynkach
- 22:28 Gotowanie "dwa w jednym" w kampanii piekarników Samsung Dual Cook Flex
- 22:28 „Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w lipcu, a „W Sieci Historii” - historycznych
- 22:30 „Mars 2” od 13 listopada w National Geographic. Komentatorami Elon Musk, Neil deGrasse Tyson i Bill Nye
- 22:31 Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej
- 22:32 Gang Słodziaków bez konkurencji na YouTube we wrześniu
- 22:32 W październiku utrzymują się wysokie nastroje społeczne Polaków
- 22:33 Linie Swiss zaczną latać z lotniska w Gdańsku
- 22:33 Eden Brolin, Liam Hemswortth i Vince Vaughn w filmie "Arkansas"
- 22:33 Kevin.Murphy stawia na opakowania w całości z plastiku odzyskanego z oceanu (wideo)
- 22:34 Google wprowadza w Polsce fotoksiążki w cenie 55,99 i 98,99 złotych
- 22:34 Jacek Nowak po 18 latach żegna się z TVN Media. Przechodzi do Film Produkcja
- 22:35 Lucyna Koba po 23 latach opuszcza MullenLowe MediaHub
- 22:38 Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy
- 22:38 Ballantine's z własnym serialem. W obsadzie Bołądź, Żurek i Siudym
- 22:38 Dawid Podsiadło promował najnowszą płytę w "Małomiasteczkowym" kiosku (wideo)
- 22:39 Koniec plastikowych kubków, słomek i patyczków higienicznych. Będą zakazane w Unii Europejskiej
- 22:39 Xiaomi: nowy gamingowy smartfon Black Shark Helo z 10 GB RAM-u (wideo)
- 22:40 X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie
- 22:41 TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi
- 22:41 Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową koncernu Daimler AG
- 22:42 Anna Mrożewska dyrektorem marketingu Herbapolu Lublin, Paweł Głowniak dyrektorem handlowym
- 22:42 Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki
- 22:42 E-sport w Polsce: „FIFA” i „Wiedźmin” najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami
- 22:43 4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce
- 22:43 W 2019 roku Apple z serwisem VoD w stu krajach na świecie. Oryginalne produkcje za darmo w iPhone’ach i iPadach
- 22:44 Orange z większym zyskiem i rosnącą bazą abonentów. Liczba użytkowników światłowodu w górę o 84 procent
- 22:45 Agnieszka Anielska wiceszefową porównywarek Grupy Bauer Media ds. strategii i rozwoju
- 22:45 Cyfrowy Polsat rozważa emisję nowych obligacji, żeby taniej spłacić obligacje za 1 mld zł
- 22:46 Google ułatwia kontrolę nad danymi wyszukiwania. Usuwanie historii możliwe z poziomu wyszukiwarki
- 22:46 Johnny Depp fotografem w filmie "Minamata"
- 22:47 Szefowa YouTube’a: Nowe prawo autorskie zagraża europejskim twórcom
- 22:48 Piłkarska Ekstraklasa: 190 mln zł wpływów w tym sezonie, kolejny wzrost dzięki nowej umowie telewizyjnej
- 22:50 RMF FM liderem we Wrocławiu w II i III kwartale. Trojka i Eska na podium
- 22:57 TVN skompletował listę uczestników reality „Agent - Gwiazdy 4”. Niedługo start zdjęć
- 23:00 Trzynasty sezon serialu „Przyjaciółki” wiosną w Polsacie. Wystartowały zdjęcia
- 23:00 Dziennikarze „Gazety Wyborczej” i TOK FM bez akredytacji na zjazd „Solidarności”. „Mamy prawo zapraszać, kogo chcemy”
- 23:02 Polski rynek mobilny nasycony smartfonami. Rośnie rola smart-video i inteligentnych usług finansowych
- 23:11 Cyfrowy Polsat największą polską firmą prywatną. CD Projekt wyprzedził LPP i CCC
- 23:28 Witold Kołodziejski wybrany do sejmiku mazowieckiego, a Diduszko-Zyglewska i Jurkiewicz do rady Warszawy
- 23:30 Bez zmian oglądalność Polsat News po starcie nowej ramówki. ”Liczę, że zaczniemy się piąć do góry”
- 23:33 Katastrofa wizerunkowa LOT-u. „Najgorzej zarządzany kryzys w ostatnim czasie”