"Cold city" w digitalowej kampanii Sizeera

Pod hasłem "Cold city" oraz podhasłem „Gif me some snow" ruszyła digitalowa kampania odzieżowej marki Sizeer.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Cold city" w digitalowej kampanii Sizeera

Akcja "Cold city" bazuje na ujęciach streetwearowego asortymentu w "zimnej, miejskiej dżungli". Miasto zostaje w kampanii przez pryzmat mroźnej aury, podczas której sprawdzą się produkty z segmentu city outdoor i winterized sneakers.   

Trzon akcji stanowi sesja zdjęciowa oraz wideo-gify w 20 wariantach, do czego nawiązuje hasło „Gif me some snow". Salony stacjonarne wyposażone zostały, zarówno w grafiki kampanijne, statyczne, jak i content digitalowy. Działania online kampanii obejmują wszystkie cyfrowe punkty styku z klientami, których bazę stanowi dedykowany landing page.

Kampania skierowana jest na wszystkie rynki, gdzie obecny jest brand, tj. Polska, Niemcy, Austria, Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Rumunia i Węgry.

Kreację przygotowała Papaya Films i zespół Sizeer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów