Archiwum z dnia 2018.11.14
- 04:29 Kanał Music Box UA w ofercie Multimedia Polska
- 08:58 MediaMarkt najsilniejszą marką medialną w branży w rankingu Top Marka 2018
- 09:06 Diament Meblarstwa 2019 dla zlewozmywaka Deante Prime
- 09:11 Pomysł na strefę umywalki
- 11:35 Żabka Polska z nowoczesnym narzędziem HR do zarządzania czasem pracy
- 11:48 14 listopada - Dzień Czystego Powietrza. Jak o nie zadbać?
- 13:39 14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Zostaw smog za oknem!
- 14:43 Schüco zaprasza na BAU 2019
- 14:52 Dekalog zdrowych nóg - zadbaj o nie w najlepszy sposób
- 15:57 Aplikacja Sony Networks dostępna na urządzeniach Xperia XZ3
- 16:36 Druk przestrzenny – przyszłość druku?
- 17:06 Huawei planuje duże inwestycje w Europie
- 19:05 W 2030 roku samochody „na żądanie” będą stanowić 30 proc. wszystkich aut w Europie
- 21:01 Rekordowa sprzedaż inteligentnych głośników. Amazon przed Google
- 21:04 Francuscy eksperci w centrach Facebooka. Sprawdzą czy serwis walczy agresją w sieci
- 21:05 Tomasz Orłowski awansował w Gong
- 21:09 W grudniu 2018 roku Waymo wystartuje z usługą autonomicznych taksówek
- 21:18 Relacja z pokazu Victoria’s Secret 2018 w TVN Style
- 21:22 „Lepiej znajdź mieszkanie" z Domiporta.pl
- 21:23 „Pufiaste” święta w nowej kampanii słodkich przekąsek ETi Puf (wideo)
- 21:24 "Zimna wojna" 19 listopada trafi na VOD
- 21:24 Huawei rozdaje punkty za zakup smartfonów Mate 20 i Mate 20 Pro
- 21:25 Barbara Wiśniewska-Grzesiak: z TVN do Abstra
- 21:26 Dla marketingowców przy zmianie pracy ważniejsze są zarobki niż awans
- 21:29 Akcja „100 lat Polsko" Onetu dotarła użytkowników z ponad 150 krajów
- 21:30 Grupa K2 z 75,7 mln zł wpływów i 5,1 mln zł zysku EBITDA w trzech kwartałach br.
- 21:30 Z okazji 20-lecia National Geographic w Polsce widzowie ułożą ramówkę stacji
- 21:31 Alior Bank reklamuje kredyty dla biznesu (wideo)
- 21:31 „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych w sierpniu
- 21:34 Snapchat wprowadza Friendship Profiles do dzielenia się wspomnieniami z przyjaciółmi
- 21:35 H2O Creative reklamuje nową markę alkoholi Magnat
- 21:35 Od nowego roku zmiany w prawie dla małych i średnich firm. „Mają zachęcić przedsiębiorców do większych inwestycji”
- 21:37 Trzeci sezon „Misji ratunkowej” w TVN Style wiosną 2019 roku. Stacja szuka uczestników
- 21:37 TVN liderem, TVP1 wyprzedziła TVP2 - udany tydzień TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
- 21:38 Biedronka na święta będzie sprzedawała klocki Lego i inne zabawki
- 21:38 TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Play i HGTV na podium
- 21:38 Sam Worthington w thrillerze "Fracture”
- 21:38 Zdolność kredytowa pozwala kupić nawet 180 metrów mieszkania
- 21:38 „Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” straciło najwięcej
- 21:39 PromoAgency przejęła Novem, odszedł Łukasz Pawlik
- 21:39 Grupa Żywiec za 500 mln zł kupuje Browar Namysłów
- 21:39 Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik
- 21:40 CNN pozywa administrację Trumpa za odebranie akredytacji dziennikarzowi stacji (wideo)
- 21:41 Ryan Reynolds jest detektywem Pikachu w filmie "Detective Pikachu"
- 21:41 Alicja Szewczyk ma zostać wicenaczelną dwutygodnika „Gala”
- 21:41 OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum
- 21:41 Google Pay z pierwszą kampanią reklamową w Polsce i na Ukrainie
- 21:42 HBO: "Gra o tron 8" w kwietniu przyszłego roku
- 21:42 Szef Marquard Media Group przejął 20 proc. udziałów, pozostałe dalej ma Jürg Marquard
- 21:42 Bartosz Marczuk wiceprezesem Polskiego Funduszu Rozwoju, będzie odpowiadał m.in. za serwis internetowy o PPK
- 21:42 Netflix prezentuje film "Roma". Alfonso Cuarón wraca do Meksyku
- 21:43 Małgorzata Szejnert AuTORytetem w konkursie MediaTory
- 21:43 43% Polaków przynajmniej raz w miesiącu kupuje odzież, połowa przez internet
- 21:44 Polskie Radio do końca br. zawiesiło audycję Wojciecha Reszczyńskiego, w której obrażono Bartoszewskiego
- 21:44 Prawie 600 tysięcy widzów zobaczyło film „Planeta Singli 2”
- 21:46 UKE: 9,1 mln zł kary dla Orange Polska za SMS-y marketingowe. Operator będzie się odwoływać
- 21:48 Po kontrowersyjnej promocji sprzed dwóch lat Lidl wdraża zalecenia UOKiK-u
- 21:49 Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej
- 21:50 Marta Guzowska o odcinku „Opowiem ci o zbrodni”: przypomnę sobie tę historię, kiedy moja córka pójdzie na randkę
- 21:53 Ekstraklasa jest skłonna sprzedać Telewizji Polskiej pakiet transmisji za 55 mln zł rocznie
- 21:54 Ilu widzów obejrzało „Koncert dla Niepodległej”, serial „Ziuk. Młody Piłsudski” i film „Niepodległość”?
- 21:57 Skargi do KRRiT na całowanie nieznajomych w „Ameryce Express”. Zarzuty molestowania i propagowania szkodliwych schematów
- 21:59 „Lombard. Życie pod zastaw” zyskał 410 tys. widzów. Wiosną TV Puls pokaże 4 sezon
- 22:00 Netflix trafi do oferty Play. Do 2024 roku operator uruchomi komercyjne usługi 5G
- 22:19 "Vogue Polska" ze sprzedażą na poziomie 80 tys. egz. "Nawet przy wysokich rabatach na reklamę obroni się na rynku"
- 22:35 Piotr Zaremba o „Wiadomościach”: ordynarna propaganda, jaki wy zawód wykonujecie? Olechowski: im dalszy materiał, tym wyższa widownia
- 22:55 Wirtualna Polska z e-commerce ma już połowę wpływów. Chce przejmować firmy z 6-10 mln zł zysku EBITDA