Archiwum z dnia 2018.12.04
- 00:55 Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. „Nie realizowała celów finansowych”
- 01:12 Zapytaj stomatologa: Jak leczyć zęby bez bólu? Poznaj nowoczesne możliwości komfortowego oraz bezbolesnego leczenia zębów i pozbądź się raz na zawsze strachu przed dentystą.
- 11:38 Kampania #PayMeEqual zwraca uwagę na tzw. lukę płacową
- 14:30 Deweloper Hossa klientem Up&More
- 14:38 Odpływy liniowe - przestrzeń i wygoda w łazience
- 15:03 MediaMarkt otwiera piąty sklep w Łodzi
- 15:18 Święty Mikołaj w firmie
- 15:55 Rekord w Czorny Piontek. Śląska wersja Black Friday podbiła serca i statystyki
- 16:07 Consulting'n more dla firmy Promar
- 16:17 Super-Pharm zachęca do „Podarowania Bliskim Piękna i Zdrowia" na święta
- 19:59 Na rynku debiutuje marka FLO, jej promowaniem zajmie się FLPR
- 20:34 Wzrasta popularność odpoczynku nad Bałtykiem po sezonie
- 21:00 Cara Delevigne w świątecznej kampanii „#believeinangels” Perfumerii Douglas
- 21:00 Plus wdraża we Wrocławiu usługę geolokalizacji połączeń na numery alarmowe
- 21:08 Tomasz Danielewicz na czele kreacji ASAP&ASAP Communication
- 21:15 Delecta na święta promuje pierniczki „Z serca natury”
- 21:18 RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce wyprzedziło Trójkę
- 21:21 Tymbark loterią „Daj coś od siebie!” zachęca do pomocy potrzebującym (wideo)
- 21:23 Za 4,1 mld dol. Nexstar kupuje Tribune Media. Przejmie 42 lokalne stacje telewizyjne w USA
- 21:24 Polska Fundacja Narodowa rusza z konkursem „Polska 4x4”
- 21:27 Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One
- 21:29 Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków
- 21:29 Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media
- 21:31 Allegro i Mattel z akcją charytatywną Podwajamy Radość. Ambasadorką Katarzyna Bujakiewicz
- 21:32 Hubert Orzechowski: z Wirtualnej Polski do „Gazety Wyborczej”
- 21:33 Magazyn „Bieganie” znika z druku, będzie cyfrowym tygodnikiem
- 21:34 Maciej Kutak po czterech latach odchodzi z Sony Music Entertainment
- 21:34 Andrzej Kubisiak odpowiada za komunikację Polskiego Instytutu Ekonomicznego
- 21:36 iPhone z obsługą 5G pojawi się w 2020 roku. Samsung wyprzedzi Apple
- 21:38 TumbIr będzie usuwał z serwisu materiały erotyczne i pornograficzne
- 21:39 Jacek Gasiński przeszedł z Nowa TV do Superstacji
- 21:39 Operator Rebtel znika z polskiego rynku. Do 3 stycznia 2019 roku czas na przeniesienie numeru
- 21:39 Koniec z nieuzasadnionym geoblokowaniem. W UE można robić zakupy w zagranicznych e-sklepach
- 21:39 Koniec serialu "Happy Together" o Harrym Stylesie
- 21:40 TVN wyprzedził TVP1. Rekordowe wyniki „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony”
- 21:40 ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł
- 21:41 Orange Polska zwiększa pojemność sieci 4G LTE
- 21:41 Toya zamienia kanały SD na wersje HD
- 21:42 Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)
- 21:42 Jarosław Kret wśród najlepszych prezenterów pogody w Europie
- 21:42 Netflix pokaże film "The Dirt" o rockowym zespole Mötley Crüe
- 21:43 PizzaPortal.pl reklamuje się spotami z gifów
- 21:44 Józef Matusz odwołany z funkcji dyrektora TVP3 Rzeszów, jego miejsce zajął Józef Oleszkowicz
- 21:45 NBP wnioskuje o usunięcie sześciu artykułów „Gazety Wyborczej” i dwóch „Newsweeka”, dziennikarze „GW” je wycięli
- 21:46 Bartek Czarkowski: z Alter Art na dyrektora programowego newonce.radio
- 21:47 Małgorzata Świtała przechodzi z TVP Info do Polsat News
- 21:48 Huawei otworzy w połowie grudnia pierwszy salon w Polsce
- 21:51 FCB Bridge2Fun broni obsługi reklamowej T-Mobile
- 21:53 „All Together Now 2” wiosną 2019 roku w Polsacie. Właśnie wystartowały castingi
- 21:53 Mikołaj Janusz z Pyta.pl jest reporterem „W tyle wizji” TVP Info
- 22:02 „Rolnik szuka żony 5” oglądało 3,8 mln widzów. „Kolejny rewelacyjny sezon”
- 22:20 1,9 mln widzów „The Voice of Poland 9”. Jacek Kurski: sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena
- 22:22 Robert Lewandowski na kolejne lata ambasadorem Huawei
- 22:40 TVN liderem oglądalności w listopadzie w grupach ogólnej i komercyjnej, TVP1 wyprzedziła Polsat. „M jak miłość” i PŚ w skokach hitami
- 22:42 1,6 mln widzów „Pod powierzchnią” w TVN. Drugi sezon jesienią 2019 roku
- 22:44 W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet