Archiwum z dnia 2019.02.18
- 03:10 „Moje Mieszkanie” liderem w listopadzie, „Weranda” najbardziej w dół
- 03:29 Cykl „Polsat Doku w Polsat News” w Polsat News
- 10:57 Współczesne trendy w pediatrii – zapobieganie lepsze od leczenia
- 11:08 Jak zmniejszyć emisję smogu nawet o 96%, a koszty ogrzewania nawet o 60%?
- 11:25 INAUGURACJA CENTRUM ZDROWIA DZIECKA DAMIANA
- 13:07 Agencja Hands przygotuje cykl eventów dla VOX
- 13:07 Pod rękę z seniorem: profesjonalizacja zawodu opiekuna osób starszych
- 13:12 Air France zaprasza pasażerów do składania darowizn na cele ekologiczne
- 14:41 Schneider Electric jedną z najbardziej podziwianych firm na świecie w 2019 roku
- 15:19 Lodowe sushi – gastronomiczny hit lata 2019
- 16:55 Wiosenne przesilenie już niestraszne!
- 16:58 CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe
- 17:16 M&CC pracuje dla Związku Dealerów Samochodów
- 18:12 Prime Time PR odpowiada za nowy wizerunek Kontin
- 18:44 „Działkowiec” liderem w listopadzie. „Mam Ogród” najbardziej w dół
- 18:50 Good One PR ma nowego klienta z branży transportowej
- 19:28 Agnieszka Łyżwińska dyrektorem polskiego oddziału Nissana
- 19:43 Tylko Stroer chce reklamować Polskie Radio na swoich nośnikach
- 21:09 Galaxy Tab S5e - nowy tablet Samsunga z ekranem 10,5 cala (wideo)
- 21:10 Ewelina Łukasiak junior communication managerem w Stock Polska
- 21:30 IKEA ze stand-uperami zachęca do rozmów o sypialni (wideo)
- 21:31 Folkowy zespół Tulia reprezentantem Polski na Eurowizji
- 21:31 „Nokaut” od 5 marca w Czwórce. Emisja we wtorkowym prime-time (wideo)
- 21:32 64 tys. widzów drugiej części premierowych odcinków „Wikingów 5” w History
- 21:33 Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas
- 21:33 Lekkoatletka Sofia Ennaoui w kampanii „Zostań żołnierzem Rzeczpospolitej” (wideo)
- 21:34 Lee Clow, szef agencji TBWA Worldwide po 50 latach pracy w branży reklamowej odchodzi na emeryturę
- 21:36 Tajemniczy McLanden w reklamie nowego BMW X7 (wideo)
- 21:37 MKiDN będzie dotować „Więź”, „Jazz Forum”, „Kurier Wnet”, „Wpis” i magazyn SDP. Bez środków dla „Pisma” i „Tygodnika Powszechnego”
- 21:37 Firma Radosława Majdana zawarła ugodę z Chanel - wycofała perfumy Vabun for Lady No.5, zniszczy ich opakowania i reklamy
- 21:37 Reklamy butiku Moliera 2 z hasłem „Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż” oskarżane o seksizm
- 21:38 Acard w nowych opakowaniach reklamowany jako „tabletka od serca” (wideo)
- 21:39 McDonald's naśmiewa się z butów Balenciaga
- 21:40 Tomasz Kąkol szefem sprzedaży w Spicy Mobile
- 21:41 Škoda reklamuje wyprzedaż rocznika 2018 (wideo)
- 21:42 Aplikacja Word Translator wykrada hasła do banków polskich użytkowników
- 21:43 Facebookowi grozi wielomiliardowa grzywna. Negocjuje z Federalną Komisją Handlu
- 21:43 Po protestach filmowców gala Oscarów z transmisją ze wszystkich kategorii
- 21:43 TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi
- 21:44 Specjalista CSR na ministerialnej liście zawodów
- 21:44 Mediacap z 94,1 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku EBITDA. Sieć TalentMedia osiągnęła rentowność
- 21:45 Anna Dryjańska z TOK FM wraca do naTemat.pl
- 21:46 Nowy sezon „Galileo” od 2 marca w Czwórce, gospodarzem Paweł Orleański (wideo)
- 21:46 Wydawca „Teraz Rocka” i „PSX Extreme”: wpływy 20 proc. w górę, strata dwa razy mniejsza
- 21:47 RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Rośnie Trójka
- 21:48 Internauci krytykują Lidl za koszule kojarzące się z obozowym pasiakiem. Firma zapewnia, że to klasyk mody biznesowej
- 21:48 Wiosenna ramówka TVP Info: nowości „Głębia ostrości” i „Info Dzień”. Rachoń rzadziej w „Minęła 20”
- 21:49 Amazon podwaja zysk i nie płaci w USA ani centa podatku federalnego
- 21:49 Spar uruchomił nową stronę internetową. Pierwszy krok do e-commerce?
- 21:50 Flesze informacyjne z Onet24 w Asystencie Google
- 21:51 Szefowa mody brazylijskiego „Vogue” rezygnuje z powodu jej kontrowersyjnych zdjęć
- 21:52 Facebook będzie walczyć z antyszczepionkowcami w serwisie. „Znikną z rekomendacji”
- 21:54 Katarzyna Bosacka poprowadzi w TVN Style program o odchudzaniu. „Wyzwanie podejmą uczestnicy”
- 22:00 Rynek reklamy zewnętrznej wart w ub.r. 546,6 mln zł. AMS i Ströer liderami
- 22:05 „Ukryta prawda” hitem TVN. Rusza 15. sezon, już ponad 1000 odcinków
- 22:09 TVP szykuje format muzyczny promujący Festiwal w Opolu. „To nie ‘Szansa na sukces’”
- 22:22 Legimi z 11,1 mln zł wpływów i 558 tys. zł zysku netto w ub.r. Wyższe koszty licencji, płatności i przesyłu danych
- 22:34 Kurski o zmianie prowadzącego „The Wall”: jest tyle gwiazd w TVP, a Orleański ciągle był u konkurencji
- 22:44 Tomasz Jagiełło: zakaz handlu w niedzielę wyeliminował kinom konkurencję, my na nim zyskujemy
- 23:00 TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „M jak miłość” i PŚ w skokach hitami tygodnia