RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Rośnie Trójka

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od sierpnia 2018 roku do stycznia 2019 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowało RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 9,5 proc. (po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęło Radio ZET (z 11,8 proc. do 9,1 proc.), które przed rokiem było liderem. Podium uzupełnia TOK FM (spadek z 9,8 proc. do 8,9 proc.). Czwartą lokatę zajęła Trójka (z 7,8 proc. do 8,7 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji