Archiwum z dnia 2019.03.04
- 01:14 Arskom partnerem komunikacyjnym LSE SU Polish Economic Forum 2019 w Londynie
- 13:28 Lekcja Huawei
- 13:48 Cordia Management klientem PR Hub
- 14:21 Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
- 15:37 Investin i Science PR na rzecz "Sieci Otwartych Innowacji"
- 16:08 Agnieszka Obrzut-Budzowska dołącza do wydawnictwa Marginesy
- 16:28 Rusza kampania Alior Banku promująca kredyty firmowe z dojazdem do klienta
- 17:40 Explore 1405 - nowy ultrabook Kruger&Matz za 1099 zł
- 18:01 Media Press przejmuje od Hachette Filipacchi Presse Plurimedia
- 19:06 Krzysztof Kopeć po 12 latach pracy odszedł z Grupy Lotos
- 20:30 Hochland przygotował urodzinową loterię. W reklamie ci sami aktorzy co ćwierć wieku temu
- 20:30 Škoda Scala: znamy ceny w Polsce
- 20:33 Plus: telefony na raty 0% bez kosztów abonamentu
- 20:35 Michał Bartkowiak awansował na wiceprezesa spółki Inea
- 20:48 INFORLEX 3.0 - nowa odsłona bazy wiedzy od wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”
- 21:12 Ceny mieszkań będą dalej rosły. "Rynkowi nie grozi jednak kolejna bańka"
- 21:21 Bartek Godusławski ze stałą rubryką w weekendowym wydaniu „Dziennika Gazety Prawnej”
- 21:22 Bosch reklamuje odkurzacze hasłami wymyślonymi przez internautów
- 21:26 Wojciech Życzyński dyrektorem segmentu kluczowych klientów w Microsofcie
- 21:26 Nowe pasmo monodramów w TVP Kultura: Błaszczyk, Klynstra i Seweryn
- 21:31 Rossmann przenosi obsługę mediową z Blueway Com do Initiative
- 21:33 "Nauko, ufam Tobie" hasłem kampanii społecznej fundacji Wolność od Religii
- 21:34 Roger Federer daje kuchenny popis w reklamie makaronów Barilla
- 21:34 Wzrosły różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w WPP
- 21:34 Wraca New Kids On The Block. "Boys In The Band (Boy Band Anthem)" (wideo)
- 21:35 Starcom kontynuuje współpracę z Lindt & Sprüngli Polska
- 21:35 Josh Radnor będzie polował na nazistów w serialu "The Hunt"
- 21:36 Dokument „Miłość i puste słowa” 24 kwietnia w TVP1. Opowieść o miłości i wyniszczającej chorobie Alzheimer
- 21:36 Alior Bank promuje kredyty firmowe z dojazdem do klienta (wideo)
- 21:37 Richard Plepler odchodzi z HBO po 27 latach. Zastąpi go Bob Greenblatt
- 21:37 Amazon kończy sprzedaż przycisków Dash do szybkiego zamawiania towarów w sieci. Pokonała go Alexa
- 21:37 Przeglądarki internetowe: Chrome coraz popularniejszy w Polsce i globalnie, traci Firefox
- 21:38 Kia ProCeed "Łamie schematy” (wideo)
- 21:39 Play promuje internet mobilny LTE Advanced pod marką 5G Ready. Rzecznik Orange: to ściema roku (wideo)
- 21:39 Spór o zyski z serialu "Kości". Fox musi zapłacić 179 milionów dolarów
- 21:39 Holly Shackleton szefową Vogue International, odchodzi Justine Bellavita
- 21:40 Nielsen zmienił kryteria panelu telemetrycznego. Więcej domów z tv satelitarną i dwoma odbiornikami, mniej z tv kablową
- 21:40 CCC promuje ofertę „Najlepszych marek sportowych"
- 21:40 „Ty też niszczysz swój dom” - Marcin Dorociński w spocie WWF na Godzinę dla Ziemi (wideo)
- 21:41 Tesla zlikwiduje stacjonarne sklepy. Sprzedaż samochodów tylko w internecie
- 21:41 Kasia Kowalska z córką reklamuje karmę Whiskas z okazji Dnia Kota (wideo)
- 21:42 Anna Lucińska w reklamach porównywarki Rankomat (wideo)
- 21:42 Škoda rozpoczęła sprzedaż nowych aut przez internet
- 21:43 „Przenieś telewizor do 4K” - nc+ promuje Canal+ 4K Ultra HD bez opłat (wideo)
- 21:45 „Puls Biznesu”: Tomasz Siemieniec odszedł, Grzegorz Nawacki nowym redaktorem naczelnym
- 21:45 Twitter pozwoli użytkownikom ukrywać komentarze i odpowiedzi na wpisy
- 21:45 „Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
- 21:45 Tom Walker, The Smashing Pumpkins, Perry Farrell, Jungle i Jain gwiazdami Open'er Festival 2019
- 21:46 TVP chce przeprosin i 75 tys. zł zadośćuczynienia od byłego pracownika TVP Info za oskarżenia o mobbing i manipulacje
- 21:46 BBC Radio 2 bez piosenek Michaela Jacksona. Powodem posądzenia piosenkarza o molestowanie dzieci
- 21:49 Morawiecki: ograniczymy ustawowo sprzedaż marek własnych w dużych sklepach, bo są niekorzystne dla polskich rolników
- 21:50 TVN Style pokaże program „Przeszyj to sam” Ady Fijał. Odcinki nagrano w zeszłym roku
- 21:51 Trzy stabilne fundamenty wzrostu Grupy Netsprint
- 21:51 YouTube blokuje komentarze pod filmami z udziałem dzieci. „Wyjątkiem kanały starannie moderowane”
- 21:51 Wywiady Konrada Piaseckiego będą emitowane w całości w TVN24 i na TVN24.pl
- 21:53 Julia Roberts w serialu "Charlotte Walsh Likes to Win"
- 21:54 Po 25 latach Agnieszka Michajłow i Jacek Naliwajek odchodzą z Radia Gdańsk. "Bez chodzenia przez lata po sądach"
- 21:54 „Co nas truje 3” od 17 marca w TVN Style. Katarzyna Bosacka: ciekawa i maksymalnie użyteczna wiedza
- 21:56 Spółki Zygmunta Solorza przegrały arbitraż z Polską dot. Sferii, nie będzie 475 mln dolarów odszkodowania
- 21:57 Netflix testuje nowe cenniki abonamentu w Polsce. Najdroższy za 65 złotych
- 22:00 Serwisy „Gazety Wyborczej”, „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” zyskują, w dół „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Podatkowa”
- 22:11 TVP1 przed Polsatem w lutym. TVN liderem w grupie komercyjnej. „M jak miłość” hitem
- 22:40 Spór o budynek przy Foksal 3/5. Michał Sobański zarzuca SDP manipulacje i brak rzetelności
- 22:44 Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł