Archiwum z dnia 2019.07.22
- 08:24 Mahershala Ali zagra w "Blade". Będzie Wiecznym Łowcą
- 11:50 AFTERMOVIE-INTRO Festival 2019 przeszedł do historii
- 12:26 Rezygnacja z ubezpieczenia na życie - jak to zrobić?
- 12:57 Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
- 13:21 38. Piknik Country i Folk na żywo w radiowej Jedynce
- 13:22 Iron Mountain nawiązuje współpracę z Amazonem
- 13:50 Dziewięć startupów wybranych w projekcie Orange Fab
- 14:01 Olej Kujawski na Dzień Polskiej Żywności
- 14:08 Czyste Tatry z Janem Niezbędnym po raz ósmy!
- 16:44 SOS Wioski Dziecięce zwraca się z apelem do rodziców: nie przeciążajcie dzieci własnymi problemami
- 17:03 Programy lojalnościowe kuszą nawet małe sieci sprzedaży
- 18:17 Beckers reklamuje w radiu konkurs „Pokaż barwy Twoich emocji”
- 19:11 Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City
- 20:50 Drugi sezon „The Outpost” od sierpnia w kanale Sci Fi
- 21:11 Łatwe i szybkie planowanie podróży w nowej reklamie Kayak.pl
- 21:25 Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla
- 21:45 Wojciech Kaszuba: z K2 do Scholz&Friends Warszawa
- 22:00 Dan Cake wycofuje się z użycia plastiku
- 22:00 Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu
- 22:06 PO chce zakończyć bojkot Telewizji Polskiej. „Wielu naszych zwolenników nie ma dostępu do TVN24 i Polsat News”
- 22:11 Instytut Spraw Obywatelskich na 15-lecie z nowym logo
- 22:13 PKN Orlen sponsorem żużlowej reprezentacji Polski
- 22:19 Turecki serial „Wymarzona miłość” zastąpi „Marzę o Tobie” w TVP2
- 22:23 „The Walking Dead 10” od 7 października w FOX (wideo)
- 22:32 Inicjatywa Polska żąda od spółek skarbu państwa wycofania reklam z „Gazety Polskiej”
- 22:34 Polscy naukowcy proponują ekologiczne sztućce. Rozpadną się na śmietniku po trzech miesiącach
- 22:34 Nestlé zaprezentowało "ekoczekoladę" bez cukru i włącznie z owocu kakaowca
- 22:39 „Bez potu, bez kłopotu” w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)
- 22:39 Twarze bez retuszu po raz pierwszy w kampanii L’Oreal Paris
- 22:40 Netflix udostępnił zwiastun serialu „Wiedźmin” (wideo)
- 22:40 Świętokrzyska Gala Kabaretowa i Disco Pod Gwiazdami z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
- 22:40 Ciężki sezon dla polskich sadowników - problemy z pracownikami i pogodą. Ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów
- 22:40 Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy
- 22:41 Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
- 22:41 Paramount Pictures pokazało zwiastun filmu "Terminator: Mroczne przeznaczenie"
- 22:42 Pudelek.pl dominuje wśród serwisów plotkarskich. Plotek przed WP Gwiazdy, a Pomponik przed Plejadą
- 22:42 TVN kontra WOŚP w Wielkim Meczu 2019 (zobacz spot)
- 22:42 BBC zapowiada serial "Mroczne materie" na Comic-Con (wideo)
- 22:43 Papaya Films przygotowała brytyjską kampanię społeczną na temat standardów branży mody
- 22:43 Własne opakowania na zakupy w Auchan. Nowa opcja jeszcze w tym roku
- 22:43 Huawei ma 50 kontraktów na budowę sieci 5G. Ponad połowa to umowy z europejskimi operatorami
- 22:43 Na polskim rynku pracy brakuje kilku milionów pracowników
- 22:44 IAC inwestuje 250 mln dolarów w platformę Turo. Wartość startupu rośnie do 470 mln
- 22:44 Grupy Canal+ i Les Echos przejmują Mezzo. Podzielą się po równo udziałami nadawcy
- 22:45 Wiceszef publicystyki w TVP Info: agresja na Marszu Równości w Białymstoku wygląda na ustawkę
- 22:45 Maria Pawłowska dołącza do „Przyjaciółek 14”. Emisja serialu jesienią w Polsacie
- 22:45 Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień
- 22:46 Aplikacja Żabki hitem. Do kilkudziesięciu tysięcy pobrań dziennie
- 22:46 Orlen sprawdza, czy kawa z jego stacji będzie się sprzedawać w placówkach Poczty Polskiej
- 22:47 WebTalk wygrał przetarg Allianz Polska
- 22:47 „Newsweek” i Kampania Przeciw Homofobii odpowiadają „Gazecie Polskiej” nalepkami „Strefa wolna od nienawiści”
- 22:48 Mariusz Gołda o badaniu słuchalności radia. "Badania pasywne - czy to realna alternatywa?
- 22:48 Firma Ewy Chodakowskiej ze spadkiem wpływów o 35 proc. i zyskiem mniejszym o połowę
- 22:48 FaceApp bije rekordy popularności. Wzrost instalacji o ponad 500 procent, milion dol. przychodów w 10 dni
- 22:50 Mazurek odpowiada Holeckiej: przez ćwierć wieku pracowałaś w „kartelu informacyjnym”, który teraz burzysz
- 22:50 Instytut Audytu Mediowego pomoże Totalizatorowi wybrać dom mediowy
- 22:51 Prezes TVP odpowiada RPO ws. "zakazu wypowiedzi" dla Michała Olszańskiego: "TVP nie ogranicza swobody wypowiedzi dziennikarzy"
- 22:52 „Wysokie Obcasy Extra” z największym wzrostem sprzedaży w maju, „Joy” najbardziej w dół
- 22:53 UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje
- 22:54 Onet bada gotowość użytkowników do płacenia za treści. „Nie ma planów zamknięcia portalu za paywallem”
- 22:55 AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
- 22:55 "Król Lew" podbija kina. Ponad 531 mln dolarów
- 22:56 Władze Krakowa nie wiedziały, że maska Dalego na Rynku Głównym to reklama. Netflix zapłaci ostatecznie 5078 zł, zamiast 274 zł
- 23:04 Mołek i Meller nie są już prowadzącymi "Dzień Dobry TVN”, mają ich zastąpić Ohme i Chajzer. „Stacja nie może oddać pozycji lidera w porannym paśmie”
- 23:04 Barbara Kurdej-Szatan w „Tańcu z Gwiazdami”, Polsat nie będzie przy tym promował Plusa
- 23:22 Bracia Sekielscy ruszyli ze zbiórką na trzeci dokument o pedofilii w Kościele. Potrzebują miliona złotych
- 23:30 Producent „M jak miłość”: koszty wzrosły mocniej od wpływów wskutek realizacji „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”
- 23:31 VICE Media zakończyło działalność w Polsce
- 23:32 Górniak, Chylińska, Kayah, Rodowicz i Węgiel gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2019. Impreza potrwa 4 dni
- 23:33 Prezes ICP Group: winni upadłości spółki są byli pracownicy, którzy odeszli z klientami