Archiwum z dnia 2019.07.24
- 10:18 Nowość w ofercie Somfy - napędy do bram skrzydłowych Axovia 3S io
- 10:31 KRISHOME organizatorem festiwalu squasha
- 12:24 Sypialnia marzeń
- 13:06 More Bananas obsługuje w social mediach Lufthansa Group Business Services
- 14:10 Nowa akcja - „Lato z klimatem”
- 14:15 Kampania „Lato z klimatem” oficjalnie ruszyła
- 14:50 Lexmark rozszerza ofertę dla małych i średnich firm o nowe urządzenia Lexmark GO Line™
- 17:44 Czas na konkretne orzeźwienie z PizzaPortal.pl i Sprite
- 18:25 Wszystko albo nic. Jak wiele może zależeć od jednego, letniego popołudnia?
- 18:25 Skuteczna walka z próchnicą – dieta ma znaczenie
- 18:35 Szykujesz się na urlop? Sprawdź o czym musisz pamiętać
- 18:40 Karolina Pilarczyk na pokładzie CM Damiana!
- 19:39 Budweiser partnerem Premier League i La Ligi
- 19:44 Producenci alkoholu z kampanią społeczną dla przyszłych matek
- 20:13 LoveBrands Relations pro bono dla Fundacji Powszechnego Czytania
- 20:49 RMF FM liderem w Aglomeracji Śląskiej w I półroczu 2019. AntyRadio na podium
- 21:46 Streetcom wypromuje markę Joyfills
- 21:50 Mecz Piast Gliwice - FK Ryga transmisja w Polsacie Sport i Super Polsacie. Bez reklam w Polsat Sport Premium
- 22:12 Honor 9X i Honor 9X Pro oficjalnie zaprezentowane
- 22:30 Hasko-Lek reklamuje środek na potencję Mensil
- 22:34 Kultowe klapki Kubota z lat 90. od jutra w Biedronce za 19,99 zł
- 22:35 Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi
- 22:37 Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne
- 22:38 Natalia Wierzejska i Michał Chruściel w dziale new business Grupy Walk
- 22:38 Za miliard dolarów Apple kupi dział modemów Intela. Cena za niezależność od zewnętrznych producentów
- 22:39 Grzegorz Szczepański wiceprezesem Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji
- 22:39 Grupa Lotos sponsorem tytularnym Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014
- 22:40 Blisko 1 mln zł na kampanię promującą program Czyste Powietrze
- 22:40 Sport.pl zaczyna program o sporcie tradycjnym i gamingu „Cyfrowi Atleci” (wideo)
- 22:41 Serwis VOD BritBox BBC i ITV wystartuje w Wielkiej Brytanii do końca 2019 roku. 5,99 funta za miesięczny abonament
- 22:41 Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik w 180heartbeats + Jung v Matt
- 22:41 Pieluchy Pampers powiadomią, gdy będą mokre
- 22:41 Taika Waititi jako Adolf Hitler. W tym roku premiera filmu "JoJo Rabbit"
- 22:42 Polsat zaczyna promować zwiastunem nowy serial „Zawsze warto” (wideo)
- 22:43 Google: Stadia nie będzie „Netfliksem dla graczy”. Bliżej jej do Xbox Live Gold i Playstation Plus
- 22:44 Janelle Monáe w drugim sezon serialu "Homecoming"
- 22:46 Vectra wprowadza standard DOCSIS 3.1. Pozwoli zwiększyć prędkość transmisji danych
- 22:47 Adam Wajrak promuje „zielony” newsletter „Gazety Wyborczej”. „Ekologia to temat ponad podziałami politycznymi”
- 22:47 Markella Kavenagh zagra w serialu "Władca pierścieni"
- 22:47 Sztuczna inteligencja umożliwia tworzenie poprawnych tekstów dziennikarskich. Może to doprowadzić do eskalacji fake newsów
- 22:48 Karolina Gilon poprowadzi „Love Island” w Polsacie (wideo)
- 22:49 Globalna dyrektor marketingu McDonald’s odchodzi. Jej stanowisko zostanie zlikwidowane
- 22:49 Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa „Aegis” w nazwie od 2020 roku
- 22:50 Wydawca „Do Rzeczy”: wpływy zmalały o 5,7 proc., 1,77 mln zł odpisu na Ruch
- 22:50 Aplikacja CDA z ponad dwoma milionami pobrań. Największy wzrost w segmencie smart TV
- 22:50 Anthony Hopkins jako papież Benedykt w filmie Netfliksa "Dwóch papieży"
- 22:51 Leo Burnett zajmie się kompleksową obsługą reklamową SM Mlekpol
- 22:52 TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu, Eleven Sports 1 z największym wzrostem
- 22:59 Jesienią 2019 roku Apple pokaże 3 nowe iPhone’y z procesorem A13, ekranami OLED i nową technologią dotykową
- 23:10 Mniej wniosków w konkursach na DAB+, niż miejsc na multipleksach
- 23:11 Palczewski odchodzi z zarządu SDP. „Komunikat CMWP krytykujący decyzję Empiku ws. 'Gazety Polskiej' jest szkodliwy”
- 23:40 Media publiczne finansowane z budżetu państwa. "Pomysł nie najlepszy, ale najłatwiejszy do przeprowadzenia"
- 23:44 Wydawnictwo Radosława Kotarskiego z 14 mln zł wpływów i 1,8 mln zł zysku. „Dystrybucja własna realnie zmienia rynek książki”
- 23:55 Michał Olszański nie będzie już prowadził „Pytania na śniadanie”. „Mam żal o styl pożegnania”