Hasko-Lek reklamuje środek na potencję Mensil

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki produktu na potencję Mensil (Hasko-Lek). Hasło przewodnie kampanii to "Mężczyzna nie wymięka".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hasko-Lek reklamuje środek na potencję Mensil

Podobnie jak w poprzedniej wersji spotu, kreacja utrzymana jest w klimacie kultowego filmu „Ojciec Chrzestny”. W trakcie  spotkania „na szczycie” główny bohater składa propozycję nie do odrzucenia. Wskazuje na mocne zalety wynikające ze stosowania produktu Mensil.

Najnowszą reklamę marki Mensil zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w pasmach tematycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"