Archiwum z dnia 2019.08.01
- 02:29 Up&More rozszerza współpracę z H+H Polska
- 02:45 Unilever wykorzysta w swojej kampanii w Polsce Collaborative Ads Facebooka
- 08:48 Upały jeszcze powrócą - jak uchronić przed nimi mieszkanie?
- 15:02 Sprite w kolejnej odsłonie kampanii „Niech gadają. Żyj rześko.” na Pol’and’Rock Festival
- 16:57 Komputronik reklamuje wakacyjne wyprzedaże
- 17:19 #PiersiąZdrowiej - rusza kampania edukacyjna wspierana przez fundacje Rodzić po Ludzku i Rak'n'Roll
- 17:31 Coca-Cola rozszerza portfolio o zupełnie nowy i wyjątkowy napój energetyzujący – Coca-Cola Energy
- 17:51 INTER Lokum – nowa wersja ubezpieczenia domu i mieszkania od INTER Polska
- 18:24 Mentos Pure Fresh z akcją samplingową w Costa Coffee
- 19:26 Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
- 20:18 Kamil Durczok: jazda po pijanemu to mój największy błąd, jestem świadomy końca kariery
- 21:52 Aleksander Rozengaus nie pracuje już w Stopklatce.tv
- 22:11 Kaufland instaluje w swoich sklepach nośniki reklamowe Digital Signage
- 22:20 Cartoon Network z konkursem promującym „Atomówki” oraz „Między nami, Misiami!”
- 22:21 RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie w I półroczu. Złote Przeboje Puls tuż za podium
- 22:23 „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
- 22:28 Nowy serial „Katastrofa” od 8 września w 13 Ulica (wideo)
- 22:30 Platforma telewizyjna Play Now z dostępem do kanałów Sci Fi, E! Entertainment i 13 Ulica. Oferta dostępna w pakiecie Extra
- 22:33 Warner Bros. wraca do produkcji filmów w Polsce, na początek ekranizacja „Innych ludzi” Masłowskiej
- 22:36 Wrodzony krytycyzm jest konieczny - przekonuje w kampanii Zamek Ujazdowski w Warszawie
- 22:37 „World on Fire” jesienią w Epic Drama. Prawa pozyskane od BBC
- 22:40 Fundusz Zygmunta Solorza chce wydać 260 mln zł na 68 proc. akcji ZE PAK
- 22:40 Go Sport prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia przez Sportmastera. Marka może zniknąć z polskiego rynku
- 22:40 Samsung: nowa seria telewizorów RU7
- 22:40 Sony z 1-proc. spadkiem przychodu, prognozy w dół
- 22:40 Lana Del Rey wydaje album "Norman Fucking Rockwell"
- 22:40 Edukację seksualną można zacząć już u dwuletniego dziecka. W Polsce dla rodziców to wciąż temat tabu
- 22:40 Lichocka i szef TAI spierają się z Kolendą-Zaleską o transmisje w TVN24 z rocznicy Powstania Warszawskiego
- 22:41 LoveBrands Relations wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- 22:41 Unique One odpowiada za konkurs płatków śniadaniowych marki Nestlé
- 22:42 Facebook zapowiada zmiany w Business Managerze. Zwiększą efektywność działań reklamowych
- 22:43 Samsung prezentuje tablet Galaxy Tab S6 z ekranem 10,5 cala i ulepszonym rysikiem S Pen. Ceny od 649 dolarów
- 22:44 Zmarł Wojciech Zagaj, dziennikarz Radia Szczecin
- 22:44 AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat
- 22:45 Zmarł Piotr Nehring, wieloletni dziennikarz „Gazety Wyborczej”
- 22:45 P&G odchodzi od kierowania komunikacji do ogólnych grup demograficznych do tzw. „inteligentnych odbiorców”
- 22:45 Chloë Grace Moretz, Ken Jeong i Rob Delaney w filmie filmie "Tom i Jerry"
- 22:46 Upfield dołącza do grona klientów agencji dentsu X
- 22:46 Barbara Erling stażystką "Gazety Wyborczej" w ramach programu GNI Fellowship
- 22:47 Co drugi młody Polak doświadczył hejtu. Powody: wygląd, narodowość, seksualność
- 22:47 Apple dołącza do projektu Data Transfer Project. Będzie współpracował z Google, Facebookiem, Twitterem i Microsoftem
- 22:47 FX zapowiada serial "A Teacher". Zagrają Kate Mara i Nick Robinson
- 22:48 „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
- 22:48 Unilever widzi „znaczący wzrost” skuteczności w przechodzeniu na marketing oparty na danych
- 22:48 Seria reportaży "Powstanie Warszawskie 1944. Każdy tydzień był inny" Anny Hałas-Michalskiej w Polsat News
- 22:49 Różczka, Więdłocha, Pawlicki, Zakościelny i Musiał w akcji „BohaterON - włącz historię!” (wideo)
- 22:50 Samsung z niższymi przychodami, zysk operacyjny w dół o ponad 55 procent. Powodem malejąca sprzedaż chipów i smartfonów
- 22:50 Naszemiasto.pl w rocznicę Powstania Warszawskiego: cykl wideo i gazeta stylizowana na przedwojenną
- 22:51 RPO pyta o zmiany w strukturze Polskiego Radia i odsunięcie dziennikarzy od anteny
- 22:51 VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos
- 22:52 Kompania Piwowarska wyprzedziła Grupę Żywiec w wydatkach reklamowych (TOP5)
- 22:52 Maciej Kożuszek w nowym programie TV Republika „Specjaliści od wszystkiego” (wideo)
- 22:54 "CKM" bez modelki w bieliźnie na okładce. Pojawią się wydania tematyczne
- 22:55 223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób
- 22:56 Jacek Zimnik uruchamia kanał "Zero ograniczeń", planuje uruchomić własną telewizję w internecie
- 22:58 Zofia Bugajna-Kasdepke po 10 latach odchodzi z MSL Group
- 22:59 Rozmowa Pawła Lisickiego usunięta z YouTube za „szerzenie nienawiści”. „Cenzura. Pętla się zaciska”
- 23:19 Aleksander Sikora wśród prowadzących „Pytanie na śniadanie” w TVP2
- 23:22 Strony główne: Interia i Gazeta.pl z mniejszą przewagą nad o2.pl, TVN24.pl z najdłuższym czasem korzystania
- 23:40 Marcin Dzierżanowski nowym naczelnym „Wprost”, Jacek Pochłopień doradcą zarządu PMPG
- 23:44 Zysk Cyfrowego Polsatu będzie niższy o 70 mln zł, powodem podatek od obligacji spółki Polkomtelu
- 23:49 Polska wersja „Matchmakers” w TVP2. Startują castingi