VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

Agencja VMLY&R wygrała przetarg PepsiCo na kompleksową obsługę reklamową marki przekąsek Cheetos na 33 rynkach z regionu EER (Europa Środkowo-Wschodnia wraz z Rosją i krajami postradzieckimi).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

Współpraca rozpocznie się od przygotowania przez VMLY&R taktycznej kampanii na rynek turecki obejmującej swoim zasięgiem digital (Facebook, Instagram i YouTube) oraz telewizję.

Całościowa współpraca zakłada przygotowanie komunikacji 360 stopni, uwzględniającej telewizję oraz realizację kilku dużych aktywacji. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów kreatywnych do digitalu i punktów sprzedaży.

Działania agencji obejmą 33 kraje, są to: Rosja, Polska, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Kirgistan, Armenia, Uzbekistan, Tadżykistan, Turkmenistan, Czechy. Republika, Węgry, Słowacja, Łotwa, Litwa, Estonia, Serbia z Kosowem, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Słowenia, Chorwacja, Grecja, Cypr, Albania, Izrael, Mołdawia, Bułgaria, Turcja.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?