Archiwum z dnia 2019.09.04
- 01:50 Pol i Rudzki odchodzą z RASP. Przed przyjściem Kołodziejczyka „Przeglądem Sportowym” kieruje Wołosik
- 02:58 Business Insider Polska z autorską listą "People Transforming Business"
- 10:01 Świeży powiew architektoniczny - Adina Apartment Hotel
- 11:36 Codemedia obsługuje mediowo markę DayUp
- 14:03 Nowa pralka Whirlpool FreshCare+
- 14:15 Złota Wiśnia w nowej, stylowej szacie
- 14:40 Nowe Horyzonty dla Campus Network
- 15:29 Jak oszczędzić kilka milionów złotych? Sieć energetyczna pod stałym nadzorem
- 17:31 RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na podium
- 18:33 Konsultantki Avon mogą odbierać zamówienia w Żabkach
- 19:22 „Rzeczpospolita” co środę z „Plusem Minusem na wybory”
- 20:11 "New York Times" pod naporem aktywistów wycofał się z patronatu nad konferencją branży paliwowej
- 21:13 Złota Wiśnia Solidarności w nowych opakowaniach
- 21:55 Up&More ma nowego klienta z branży stomatologicznej
- 22:10 LMC promuje aplikację Praca za Rogiem
- 22:23 W konkursie TVP Sport dla dzieci nagrodą komentowanie ze stadionu meczu Polska - Macedonia
- 22:24 Do Polski wraca konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
- 22:25 Pilsweizer poszerza portfolio o markę Pilsvar Podhalańskie
- 22:26 Tauron kupił farmy wiatrowe w północnej Polsce za 137 mln euro
- 22:36 Aliganza Fashion Agency tworzy pion komunikacji wewnętrznej. Na jego czele Emilia Miksa
- 22:38 Szwedzi przygotowali kampanię przeciwko uprzedzeniom i dezinformacji
- 22:38 HP: nowe urządzenia z serii Smart Tank od 759 zł
- 22:38 Wizz Air będzie latał z Gdańska do Bari
- 22:39 Koncern AMD w reklamach wprowadzał użytkowników w błąd. Zapłaci 12,1 mln dolarów kary
- 22:39 Obsessive klientem OX Media
- 22:40 Kampania Radia Pogoda reklamuje „Najpiękniejsze melodie” Roberta Janowskiego
- 22:40 Czwórka rozpoczyna emisję „Gabinetu numer 5” (wideo)
- 22:42 1,63 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku
- 22:43 Smerfy w kampanii Komisji Europejskiej zachęcają do sprzątania plaż
- 22:43 Artur Żmijewski i Maria Dębska w filmie "Czarny Mercedes" (wideo)
- 22:43 Wyhamował wzrost zadłużenia Polaków m.in. dzięki wypłacie trzynastej emerytury
- 22:44 Jacek Żakowski zbierał podpisy dla kandydata Obywateli RP na senatora. „To postawa obywatelska i brak hipokryzji”
- 22:44 Wybuchowe reklamy i promocje wspierają rebranding nc+ na Platforma Canal+ (wideo)
- 22:45 Facebook planuje ukrywanie liczby polubień pod postami. Chce zachęcić użytkowników do większej aktywności
- 22:45 Wiceprezydent USA dziękuje Polsce za odrzucenie podatku cyfrowego. „Utrudniłby wymianę handlową”
- 22:45 Najdroższy spot wyborczy w TVN kosztuje 33 tys. zł
- 22:45 Banki w Polsce coraz mniej rentowne, według 87 proc. bankowców kryzys w Europie prawdopodobny (infografika)
- 22:45 Polska potrzebuje ponad 20 lat, by dogonić Niemcy pod względem dochodu na mieszkańca. Kłopoty na rynku pracy mogą zahamować ten rozwój
- 22:46 LPP odchodzi od plastikowych toreb w ramach inicjatywy New Plastics Economy
- 22:48 Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie
- 22:48 Wieczorna przejażdżka Roberta Kubicy reklamuje oleje Platinum od Orlenu (wideo)
- 22:48 „Mayday” - nowa komedia z Adamczykiem, Dereszowską, Książkiewicz i Woronowiczem
- 22:50 741 tys. widzów debiutu „Love Island”, 311 tys. „Sędzi Anny Marii Wesołowskiej”. Powtórka „M jak miłość” hitem poniedziałku
- 22:50 „Kierunek: Noc” - Netflix szykuje serial inspirowany powieścią Jacka Dukaja
- 22:50 Mecwaldowski, Musiał i Bobek w obsadzie drugiej serii „Ultravioletu”
- 22:51 Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher
- 22:51 Olaf Osica: z Ośrodka Studiów Wschodnich do SpotData w Bonnier Business Polska
- 22:52 Nielsen przebudowuje dział client service. Na czele dwóch zespołów Adam Rybarczyk i Michał Buszko
- 22:52 „Zawsze warto” startuje w Polsacie. „Bardzo nowoczesny serial” (wideo)
- 22:53 YouTube usunął ponad 9 milionów filmów w 3 miesiące. 100 tysięcy z powodu mowy nienawiści
- 22:53 Drzewiecka, Ohme i Chajzer poprowadzą „Big Brother 2”. Premiera reality-show 13 września
- 22:53 Michał Rybicki za Annę Raczyńską p.o. dyrektora oddziału TVP Bydgoszcz
- 22:55 Grupa Abstra rozszerza działalność o podcasty. Startuje Storia by Abstra
- 22:55 W TVP spoty wyborcze przy programach informacyjnych, publicystyce i rozrywce. Podano cennik
- 22:56 W sierpniu najwięcej widzów przybyło „Wiadomościom". Liderem „Fakty”
- 22:59 Grupa Żywiec zachęca: „Daj butelce drugie życie”
- 23:02 CBA zatrzymało byłego prezesa Orlenu i pracowników agencji eventowej, zarzuty niegospodarności
- 23:02 PiS zaczyna akcję „cysterny wstydu PO-PSL”. Morawiecki: dziecko traciło 500+ co 22 sekundy
- 23:04 Fundacja Niezależne Media dzięki środkom na Puszcza.tv osiągnęła wzrost wpływów i zysk, darowizny zmalały o połowę
- 23:09 Blanka Przybysz-Skrzyniarz za Wiesława Labudę dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos
- 23:18 Były wiceszef publicystyki TAI: kazano nam zbierać haki na Czabańskiego, Lisa i Nielsen. TVP zaprzecza i zapowiada pozwy
- 23:27 Małgorzata Kidawa-Błońska kandydatem Koalicji Obywatelskiej na premiera: dobry ruch, ociepli wizerunek partii (opinie)
- 23:30 PZU i Orlen mają zgodę UOKiK-u na stworzenie agencji mediowej Sigma Bis
- 23:33 Akcje Brand24 po blokadzie przez Facebooka tracą ponad 15 proc. wartości. „Sytuacja jest poważna, ale straty do odrobienia”
- 23:44 KRRiT uruchomiła nowe badanie mediów. Na początek w oparciu o 400 urządzeń