Archiwum z dnia 2019.12.20
- 00:16 Cyfrowy Polsat chce kupić 22 proc. akcji Asseco Poland. Solorz: dodatkowa szansa na rozwój
- 11:22 KFC podsumowuje rok 2019 w formie komiksu
- 11:58 PGE Obrót wspiera łódzkie amazonki
- 12:10 W komfortowym apartamencie z antresolą
- 12:28 TVN na święta pokaże koncerty "Najpiękniejsze kolędy" oraz "Wielcy artyści małym pacjentom"
- 12:30 Świąteczne kolędowanie w Telewizji Polskiej
- 12:48 Postanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?
- 12:50 Edge computing wymaga nowych rozwiązań
- 12:52 Świąteczne dekoracje z korka
- 12:54 KLM: więcej lotów na biopaliwie, recykling naczyń
- 13:41 PR Inspiration pracuje dla centrum handlowego Forum Koszalin
- 14:04 WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?
- 14:22 Jaka będzie architektura przyszłości?
- 14:40 12 tys. zł zadośćuczynienia dla dziennikarki Anny Rokicińskiej za omyłkowe zatrzymanie
- 16:03 Marzenie małego kucharza? Wyjazd na zimowy obóz kulinarny
- 16:38 Sezon na kosza trwa cały rok
- 17:22 Przelewy na numer telefonu Blik w T-Mobile Usługi Bankowe
- 19:41 Były wiceszef TVP1 Krzysztof Karwowski z pozytywną rekomendacją na ambasadora RP w Maroku
- 20:26 Krzysztof Bednarski dyrektorem kreatywnym The Story
- 20:45 Business Insider Polska uruchomił internetowy magazyn premium
- 21:05 Da Vinci przedłuża współpracę z platformą Canal+ na kolejne lata
- 21:09 Zmiany w ramówce Polskiego Radia Chopin. Pojawią się audycje o Beethovenie i Konkursie Chopinowskim
- 21:21 Oppo: trzy inicjatywy na rzecz nowego ekosystemu inteligentnych usług
- 21:22 Dove z drugą edycją akcji „Dove Self-Esteem” – budowanie pozytywnej samooceny”
- 21:29 Od stycznia trzeci sezon serialu "Ania, nie Anna" (wideo)
- 21:30 Google zapłacił w Australii ponad 326 mln dolarów zaległych podatków
- 21:33 ITV News inwestuje w kamery i zestawy audio Sony
- 21:33 RMF FM liderem rynku radiowego w Poznaniu. Złote Przeboje awansowały na drugie miejsce
- 21:34 Facebook z pierwszą reklamą na Super Bowl, w spocie Sylvester Stallone (wideo)
- 21:35 Szpital Bielański zmienia identyfikację wizualną na 60-lecie działania
- 21:41 Maciej Dąbrowski business development managerem w Business Factory
- 21:41 Ogólnopolska Grupa Badawcza będzie realizować sondaże dla Wirtualnej Polski
- 21:41 LG: telewizor NanoCell 8K w Polsce za 25 999 zł
- 21:42 Za 70 mln euro Facebook przejmuje PlayGiga. Inwestuje w gry w technologii streamingu
- 21:42 PGNiG za promocję przy Teatrze Telewizji w TVP zapłaci ponad 5 mln zł
- 21:43 678 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+
- 21:44 Robert Mazurek i Wiki Gabor w miniserialu „Radio, kamera, akcja!” RMF FM w TVP1
- 21:44 Jakie książki pod choinkę? „Księgi Jakubowe”, „Powrót do Jedwabnego" i „Nela w krainie orek” hitami sprzedaży
- 21:44 Nowi aktorzy w obsadzie szóstego sezonu „Fear the Walking Dead”. Polska premiera w czerwcu
- 21:45 Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza życzy "Tęczowych świąt" osobom LGBT+
- 21:45 Abonenci Play mogą wspierać WOŚP przez Play24 (wideo)
- 21:47 Instagram rozszerza globalnie walkę z fake newsami. Treści od polityków bez weryfikacji
- 21:47 mTożsamość we wszystkich pociągach w Polsce
- 21:48 Agencje Publicis i Fundacja K.I.D.S z akcją charytatywną „Zmieniajmy na dobre”
- 21:48 Nowy wygląd i menu Player.pl. "Chcemy prezentować różnorodność treści"
- 21:48 Powstał Komitet Sterujący KRRiT przy projekcie badań mediów
- 21:48 Seria dokumentalna „Złombol” w Canal+
- 21:49 Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago. Na jego czele Magdalena Gierwatowska i Franciszek Klebański
- 21:51 Sykut-Jeżyna, Ibisz, Kurdej-Szatan i Gilon wśród gospodarzy „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2019” (wideo)
- 21:52 „Twój Styl” liderem ze sprzedaż ponad 200 tys. ezg. „Zwierciadło” z największym wzrostem w październiku
- 21:52 Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)
- 21:53 Minister kultury chce szybkiej dekoncentracji mediów w Polsce. Juliusz Braun: to brzmi jak groźba
- 21:54 Luiza Biedrzycka-Smolińska dołączyła do Telewizji Polsat, przez poprzednie 15 lat pracowała w TVP
- 21:55 UPC będzie sprzedawać swoje usługi w sieci Inea. „Zyskają klienci”
- 21:56 882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru
- 21:57 Money.pl na czele serwisów biznesowo-prawnych, Bankier.pl i Business Insider przyciągają najbardziej (TOP10)
- 21:58 Marta Dymek z Jadłonomii pozwie Biedronkę za przepis na pomidorowy piernik
- 21:59 "Wiedźmin" - warto było czekać [recenzja bez spojlerów]
- 22:00 Jaki był 2019 w influencer marketingu? Co zdarzy się w 2020?
- 22:05 Monika Kapłan, dyrektor globalnego marketingu Reserved odeszła z LPP
- 22:33 Branża zaskoczona inwestycją Cyfrowego Polsatu w Asseco. „Jako ostatni telekom wchodzi w usługi IT”
- 22:44 „Gazeta Wyborcza” ogranicza lokalne wydania, możliwe zwolnienia w oddziałach. „Kolejny etap strategii digital first”
- 22:55 Media publiczne w 2020 roku mają dostać 1,95 mld zł rekompensaty. "Dozwolona pomoc publiczna"