Sezon na kosza trwa cały rok

·         Polska koszykówka po okresie załamania znów odnosi sukcesy i zyskuje na popularności: dogrywkę dramatycznego wrześniowego meczu z Hiszpanią obejrzało 1 mln osób.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

·         Polską Ligę Koszykówki na samych trybunach w każdym sezonie ogląda łącznie 0,5 mln widzów.

·         Teraz emocje znane z boisk można przeżywać niezależnie od czasu i miejsca dzięki sportom wirtualnym.

Triumfalny powrót koszykówki

Polska reprezentacja wystąpiła we wrześniu w finałach koszykarskich mistrzostw świata po raz pierwszy od 1967 r. Polacy zajęli 8. miejsce, zapewniające możliwość walki o finały nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Tokio, a ćwierćfinałowy mecz z Hiszpanią oglądało przed telewizorami milion widzów[1]. Sukcesy kadry rozbudziły falę emocji w całym kraju: ludzie znów wyszli na orliki grać w kosza, a miasta tworzą zaimprowizowane boiska do koszykówki, jak np. przed stadionem piłkarskim Śląska Wrocław.

Przywołuje to nastroje z lat 90., kiedy koszykówka królowała na podwórkach, każdy starał się naśladować swoich bohaterów z NBA, a polska kadra natomiast walczyła wtedy w finałach Mistrzostw Europy.

Nie trzeba czekać

Teraz emocje, które towarzyszą rozgrywkom koszykówki, nie muszą kończyć się z przerwą w rozgrywkach, ale mogą towarzyszyć fanom cały rok. Dzięki sportom wirtualnym dostępnym całą dobę miłośnicy sportu mają stały dostęp do sportowych wrażeń. Współpraca firmy Playtech z najlepszymi ekspertami studia Warner Bros. i wykorzystanie techniki znanej z produkcji takich filmów, jak „Avatar” czy „Jurassic Park”, pozwoliła przenieść na ekrany telefonów i komputerów pełną gamę emocji. Dzięki zainwestowaniu milionów funtów w technologię motion capture oraz animację twarzy, wirtualni zawodnicy w żaden sposób nie odstają od tych prawdziwych – podobnie jak same mecze.

– Dzięki sportom wirtualnym kibice nie muszą czekać na kolejny mecz czy kolejkę ligową, by móc emocjonować się rywalizacją zawodników i widokiem piłki przelatującej przez kosz. Jedyne w swojej klasie, wyjątkowo autentyczne, maksymalnie 15-minutowe spotkania pokazują to, co kibice uwielbiają w tradycyjnych meczach: 100 proc. intensywnej akcji w maksymalnie realistycznym otoczeniu – mówi Tomasz Mogiła, Country Manager firmy Playtech, dostawcy najbardziej zaawansowanych technologicznie sportów wirtualnych.

Co ważne, sporty wirtualne pozwalają graczom doświadczyć wrażeń nie tylko w koszykówce. Miłośnicy wirtualnej rywalizacji o wygrane pieniężne, mogą teraz spróbować swoich sił i szczęścia w takich dyscyplinach jak piłka nożna, koszykówka, tenis, żużel, kolarstwo, a także wyścigi koni i chartów. Najwyższy realizm koszykówki i innych sportów zapewniany przez Playtech jest obecnie dostępny wyłącznie u operatora BETFAN.

###

O Playtech

Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single -wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktowych, zarówna digital, jak i retail.

Firma Playtech współpracuje z wiodącymi firmami na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz inwestuje w wiodące marki w celu dostarczania technologii gier hazardowych opartych na danych w całym łańcuchu retail oraz online i internetowych. Playtech dostarcza swoją technologię w oparciu o model B2B wiodącym w branży operatorom retail oraz online, naziemnym kasynom i podmiotom wspieranym przez rząd, takim jak loterie. Od grudnia 2018 roku w Polsce współpracuje z Totalizatorem Sportowym. Dzięki tej współpracy powstało Total Casino - pierwsze, legalne kasyno online, które nieustannie jest rozwijane.

Playtech zatrudnia łącznie około 5800 pracowników w 17 krajach i ma siedzibę na wyspie Man.

Więcej o Playtech www.playtech.com

Kontakt dla mediów

Michał Kwietniewski

Telefon: +48 511 943 762

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online