Archiwum z dnia 2020.03.05
- 08:51 Nowoczesny dom rozpływający się w dzikim krajobrazie Warmii. Green Line w systemach ALUPROF
- 09:08 Somfy wspiera młodych robotyków - licealistów z Team RaByte
- 11:17 Web Push – przeglądarki powiedziały dość!
- 12:15 Włókno-cement - co to jest i gdzie się go wykorzystuje?
- 12:32 Zielone ogrzewanie, czyli jaki mamy wybór?
- 12:38 Raport „Przekrój polskiej branży gier wideo”: Polska wschodzącą gwiazdą na światowej mapie producentów
- 12:45 Sąd Arbitrażowy przy KIG zbiera opinie dot. Regulaminu Arbitrażowego
- 13:40 Dodatkowe pieniądze z urzędu pracy za podjęcie zatrudnienia
- 13:55 Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii czy Brazylii
- 15:21 Dofinansowanie działalności gospodarczej z urzędu pracy
- 16:56 Herbalife Nutrition sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
- 18:19 Rozpocznij biegową przygodę z GO Sport. Z okazji Dnia Kobiet, marka przygotowała dla Pań specjalną promocję!
- 19:59 Agencja Mindspot rozpoczyna obsługę marki Husqvarna
- 20:04 Wojciech Jasiński wraca do Orlenu, został szefem rady nadzorczej
- 21:00 FedEx Express sponsorem rozgrywek tenisowych ATP
- 21:09 WWF promuje "Godzinę dla Ziemi" apelem „Nie tamujmy rzek, niech płyną”
- 21:10 RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Trójka wypadła z podium
- 21:15 Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko
- 21:22 Victoria Beckham przygotowała kolekcję dla Reeboka
- 21:22 Mattel uhonorował wybitne sportsmenki w ramach walki z Dream Gap. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymało osiem kobiet
- 21:26 Jakie działania może podjąć pracodawca w związku z zapobieganiem zarażeniu koronawirusem?
- 21:31 Bad boy w kuchni reklamuje ręczniki papierowe Velvet Turbo
- 21:33 „Pan pozdrowi brata” - europoseł PiS zaczepił Adama Michnika, dziennikarze oburzeni (wideo)
- 21:34 Biotts pozyskał ponad 11 mln zł na innowacyjny lek przeciw cukrzycy
- 21:35 Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"
- 21:36 Orlen rusza z produkcją płynu do dezynfekcji rąk
- 21:37 Rodzice przepełnieni dumą w wizerunkowej kampanii Provident Polska i AXA
- 21:38 NBCU sprzedało 90 proc. czasu reklamowego przy olimpiadzie, na wypadek odwołania igrzysk - ubezpieczenie
- 21:38 PZU uruchamia infolinię dotyczącą koronawirusa
- 21:39 Gala MocArty 2019 RMF Classic odwołana z powodu koronawirusa
- 21:40 Mobile Vikings z nową ofertą na kartę
- 21:40 Uber Eats od trzech lat w Polsce: współpracuje z ponad 3,5 tys. restauracji w 20 miastach (infografika)
- 21:41 Wirtualna Polska kupiła serwis o grach Polygamia.pl
- 21:41 Bolt z promocją na Dzień Kobiet. Tyle zniżki dla pasażerek, ile wynosi luka płacowa
- 21:41 Szymon Majewski reklamuje Plus dla Firm „bez pitu pitu” (wideo)
- 21:41 Usługi telekomunikacyjne coraz częściej wybierane w pakiecie (infografika)
- 21:41 Chance the Rapper i Anne Hathaway w filmie "Ulica Sezamkowa"
- 21:41 McLaren 765LT - w 7,2 s do 200 km/h (wideo)
- 21:42 Śląska telewizja Telpol Info po kilkunastu latach znika z rynku. „Życie redakcji jest cyklem”
- 21:42 Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium
- 21:43 Huawei P40 lite, P40 lite E i składany Mate Xs w sprzedaży w Polsce. Ceny 999, 699 i 9999 złotych
- 21:43 Żabka reklamuje hot dogi bez mięsa (wideo)
- 21:43 Ziewanie reklamuje nju mobile jako „sieć najbardziej zadowolonych klientów” (wideo)
- 21:43 Janusz Palikot chce sprzedawać piwo bezalkoholowe, będzie stawiać domy z piwem w kranie
- 21:43 Producentka „Generation Kill” i „Rzymu” dołącza do Legendary Global. Będzie współpracować z byłym szefem HBO
- 21:43 Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
- 21:43 Showtime zapowiada serial "The President is Missing". Ann Dowd prezydentem USA
- 21:44 „100 produktów taniej” w promocji Biedronki. „Walka z rosnącą inflacją”
- 21:44 Jarosław Kuźniar w rozmowach z artystami w ramach kampanii whisky Chivas
- 21:44 Premiera nowego filmu o Jamesie Bondzie przesunięta na listopad
- 21:44 Firma Adrian promuje się, zapowiadając koronkową maseczkę ochronną. "Tani, prostacki ruch reklamowy?"
- 21:44 Klienci Lidla będą mogli zbierać Lidlozaury
- 21:45 IKEA wraca do wysyłki papierowych katalogów
- 21:46 Superbohaterowie w wiosennej odsłonie kampanii Oponeo.pl (wideo)
- 21:46 1,26 mln widzów debiutu „Motywu” w TVN
- 21:47 Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl
- 21:47 Wyborcza.pl udostępnia wszystkim artykuły o koronawirusie. „Przeżyjmy to bez paniki”
- 21:48 Katarzyna Kozłowska za Monikę Krajewską szefową komunikacji i marketingu w PGE
- 21:48 Facebook wesprze WHO w walce z koronawirusem. Będzie zamieszczał za darmo reklamy organizacji
- 21:49 Cezary Rogulski szefem biura reklamy Grupy OLX
- 21:49 „Debata Faktów: Kampania 2020” zastąpi „Fakty po Faktach” i „Kawę na ławę” w TVN24
- 21:49 E-dowody ma ponad 2,7 mln Polaków, ponad 1 mln aktywacji (wideo)
- 21:50 Nowi prowadzący "Dzień Dobry TVN". Startują nowe cykle
- 21:50 Justyna Dżbik z audycją interwencyjną „W waszej sprawie” w Radiu ZET
- 21:51 TVP szuka firmy do wykrywania w internecie nielegalnych kopii jej produkcji
- 21:51 TVP przypomniała Andrzejowi Dudzie, że w 2009 roku był przeciw ograniczaniu abonamentu
- 21:52 Polskie Radio wyda 1,6 mln zł na paliwo, w przetargu zdecyduje wysokość rabatów
- 21:54 10 lat „Kuchennych rewolucji” w TVN, startuje 21. sezon. „Magda wyciąga wszystkie brudy na światło dzienne” (wideo)
- 21:55 Radio Wnet z akcją #poznajcieJP2, organizuje zbiórkę na audycje wyjazdowe
- 21:55 Targi telewizyjne MIPTV w Cannes odwołane. Obawy przed koronawirusem
- 21:57 Starcom i MediaCom na czele domów mediowych w Polsce, GroupM przed Publicis Media wśród koncernów (TOP20 wg RECMA)
- 21:57 Startuje trzecia edycja konkursu Interii dla młodych dziennikarzy
- 21:58 Asystent Google przeczyta na głos treść strony internetowej
- 22:00 Wirtualna Polska ustaliła kodeks etyki dziennikarskiej, Rafał Warecki dyrektorem ds. produktu wydawniczego
- 22:22 W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
- 22:33 Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
- 22:40 Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej
- 22:44 Cztery firmy zainteresowane przetargami dotyczącymi nowego badania mediów, w tym Gemius
- 22:55 Trzy nowości wiosną w Polsacie. Nina Terentiew: Próbujemy zaspokajać potrzeby widza