We wtorek, 3 marca br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego serialu „Motyw”, będącego autorską produkcją player.pl. Średnia widownia emisji wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 9,91 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Fabuła „Motywu” opiera się na historii o miłosnym trójkącie głównych bohaterów: Luizy, Czarnej oraz Maksa. Serial rozpoczyna się od zbrodni dla której tłem są tajemnice sprzed lat.

W rolach głównych widzowie oglądać mogą m.in.: Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską, Michała Czerneckiego, Andrzeja Konopkę, Magdalenę Walach, Olgę Bołądź oraz Adama Ferencego.
Producentem serialu „Motyw” jest DGA Studio, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński na zlecenie dla TVN. Za scenariusz odpowiada zespół: Tomasz Titkow (główny scenarzysta), Joanna Titkow i Ewa Popiołek, pod nadzorem kreatywnym Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Projekt wyreżyserował Paweł Maślona.
„Motyw” od 12 grudnia 2019 roku dostępny jest w serwisie player.pl. Premiera telewizyjna kolejnych odcinków w TVN będzie miała miejsce we wtorki o godz. 21.30.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kod-genetyczny-swiety-ilu-widzow-ogladalo-debiut-seriali,7170741330957953a ##











