Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl

Amerykańska aktorka i modelka Eva Longoria została ambasadorką nowej kolekcji butów w ofercie firmy eobuwie.pl (należącej do grupy kapitałowej CCC). Kolekcja będzie dostępna w 15 krajach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl
Eva Longoria, fot. instagram

Kolekcja sygnowana przez Evę Longorię składa się z ponad 130 różnych modeli butów, z których ponad 60 jest dostępne w sklepach internetowych eobuwie.pl.

- Kolekcja jest utrzymana w charakterystycznych dla Evy Longorii eleganckich, stonowanych kolorach, dominują beże, biele, czernie, złoto. Ogromną uwagę sama gwiazda przykłada do równowagi między jakością, a wygodą, stąd spory nacisk w kolekcji na użycie materiałów najwyższej klasy - opisuje Ewa Gawron, manager marek własnych w eobuwie.pl.

Buty z kolekcji Evy Longorii będzie dostępna w sklepach internetowych eobuwie.pl w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Grecji, Szwecji, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Rumunii i Bułgarii.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   These boots were made for walking 🥾 #EvaLongoriaxeobuwie Post udostępniony przez Eva Longoria Baston (@evalongoria) Lut 22, 2020 o 8:05 PST

- Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Evą Longorią i jesteśmy przekonani, że połączenie unikalnego stylu gwiazdy z naszą wiedzą o rynku modowym, bazą klientów i przełomowymi pomysłami na sprzedaż zaowocuje sukcesem - podkreśla Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Kolekcję będzie wspierała kampania reklamowa z udziałem Evy Longorii.

eobuwie.pl reklamuje esize.me

Od połowy ub.r. prowadzona jest kampania promująca usługę esize.me dostępną w ponad 200 sklepach obuwniczych CCC i 22 salonach eobuwie.pl w Polsce. W reklamach występują prezenterzy telewizyjni Dorota Wellman i Marcin Prokop, nowa odsłona akcji ruszyła w drugiej połowie lutego.

Pod koniec stycznia grupa CCC, do której należy 75 proc. udziałów eobuwie.pl, ogłosiła swoją strategię na lata 2020-2022. Firma zapowiedziała m.in. uporządkowanie pozycjonowania swoich kluczowych marek, intensywne działania w internecie oraz osobną strategię dla eObuwie.pl i Modivo, a także dla marki Lasocki. Stwierdziła, że chce osiągnąć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce, a na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie.

W efekcie rozstrzygniętego właśnie przetargu obsługę eobuwie.pl w zakresie planowania i zakupu mediów od MullenLowe MediaHub przejął Havas Media.

Eva Longoria będzie kolejną globalną gwiazdą w kampanii polskiej marki odzieżowej. Jesienią ub.r. odzież Reserved (produkowaną przez LPP) reklamowała modelka i celebrytka Kendall Jenner, a w 2018 roku tę markę promowała Cindy Crawford.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online